/trv/ - editie
/NEDERDRAAD/
I was about to make a thread myself.
dood-editie
I’ll freak out for about a minute and then we’ll see.
deze draad zal de nacht niet overleven
>waarom was je niet bij het BLM protest user?
I was
Ben niet dom genoeg
Normaal gewicht.
Calm down dude, nothing is going on.
You’re a fucking twig user
> Nothing
Wow
mensen die elkaar haten voor hun afkomst zijn dom
Normaal gewicht.
I never thought I would ever meet a bigger stalker than myself desu
t. med rapebaby
diep triest dit
Vs de dirk mollig.
Hoe zou zo'n vagina aanvoelen?? Tis zo vierkantig. Zou het een normale poes zijn of gewoon gortdroge lappen huid
ik heb het niet met duitsers
SLP
Maakt me niet uit eigenlijk, haat is een menselijke gevoel
stokpoppetjes zijn voor tattas en hun homofiele lusten
echte allochtoonse stryders gaan voor dikk
Ze heeft toegegeven dat ze eetproblemen heeft (gehad) en soms niet wilde eten tot ze flauwviel en erg ongelukkig was in deze periode. Helpt je standpunt niet echt dit.
Ideale gewicht.
Ik haat het hoe erg ik het hier mee eens ben. Super slanke aziaten zonder curves leuk vinden is randpedofilie. Al doen allochtonen wel vaak aan trennies dus dat mag wat beter
ideale gewicht is dit
Normaal gewicht.
Jezus kanker wie zit er nou weer DE HELE DAG vrouwen te palen met hun gewicht er bij. Zoek een baan
>Assuming my medical files are 100% accurate.
You think you’re so slick
geen zorgen ik zal toch geen tattavrouwen doen en ik snap ook eigenlijk helemaal niet waarom iemand dat aantrekkelijk kan vinden
HOOP DAT JE DEZE DRAAIT
OP MIJN BEGRAFENIS
DOET DOET
DOET DOET DOET DOET DOET DOET
bp uit
geen werk
geen leven
geen vriendin
geen auto
geen toekomst
geen kinderen
Dikke billen zijn het ideale gewicht.
gebaseerd slaap ze
> In haar magerste periode was haar gewicht echter vaak onderwerp van gesprek. ,,Als iemand zijn bezorgdheid uitte, zei ik: ‘Waar heb je het over? Natuurlijk eet ik. En ik sport veel.’ En ik sportte ook veel. Maar ik at niet.’’
Probleem is dat al die dikk types enorm veel fotoshop en net de juiste hoek gebruiken.
In het dagelijks leven zijn ze gewoon te dik.
Deze is nog wel goed als is ze volgens mij ook nog gewoon haar buik aan het inhouden.
koek
Jaaa facetune en dat soort onzin gebruikt iedereen wel vooral de dikk typetjes. Maar zelfs dan vind ik dan iedereen gewoon moet streven naar een gezond gewicht ongeacht of het er nou goed uit ziet of niet. Zelfs dan schijtpaal ik gewoon een beetje over hoe mannen vooral 18 jarige slungels leuk vinden.
Lol you’re reaching. Cite your source please?
Dit is goed gewicht.
Niet neger hiphop DIKK
Niet ondergewicht dun
> Can’t distinguish real life from social media.
You’re a disgrace lol
waarom is er iemand heel de tijd in het engels aan het palen?
Cuz you’re an insecure little bitch
Godverdomme, ik wil Nederlands kunnen spreken kunnen.
Eh, gewoon belachelijk vormig. Dikk dijen zeggen niet veel over iemands gewicht. Gewoon lekker gezond bezig is ze
ik versta hier niks van