Romantiek editie
Welkom: Anka, maagden
Niet welkom: verzorgde jongemannen
/nederdraad/
Other urls found in this thread:
youtube.com
urbandictionary.com
youtube.com
twitter.com
Ik heb er spijt van
Moest ik maar voor een eend editie vragen
Anka is mijn mama en moet mij helpen een vd te vinden. Zal het haar lukken? Dit is mijn verhaal.
Dus ik moet naar tattacon en tegen willekeurige mensen aan praten.
>in4 weggestuurd door de beveiliging
>maagden
ah yes this is me
Anka paalt schattig oetz
>overgewicht
>normaal gewicht
Dat is serieus echt niet zo heel vreemd. Geloof het of niet maar wiebs zijn zo mokerautistisch dat sociale regels gewoon niet gelden.
na zoveel liefdesgedichten heb ik haar nummer nog steeds niet
ze is een lastig meid
rechts is best een schattigtaartje
Elfiamiet 2021
Wie komt er allemaal nog meer?
ik dacht dat het raps waren om eerlijk te zijn, niet echt gedichten. Misschien moet je wat meer ritme gebruiken in je gedichten? Ik verwijzingen naar herfst en zo
Salman Ben Abdelaziz flow daar achter
Alleen als ik een date heb.
ik links
ik dacht eerst wat autistisch, maar toen zag ik dit
Ewa bolle
als ik je 06 niet krijg mag ik dan je discord?
De beveiliging stuurt je pas weg als je mensen glompt. Dat is dan ook al jaren expliciet verboden omdat er te veel ongelukken gebeurden.
Hoe krijgen sommige mensen het voor elkaar om zo dik te worden, op een gegeven moment ga je toch te ver?
>Zal het haar lukken?
Ik doe mijn best!! Tot nu toe gaat het niet zo goed :( we moeten een nieuwe strategie proberen.
Ik ben niet deze user maar ik dacht ook dat het rapteksten waren oetz. Maar user, ik heb al een hele lieve vriend die ik niet kwijt wil!!
Ik ben 100% voor!
ik ben Anka niet sukkel
Elfia valt wel mee. Maar vele andere festivals trekken echt autisten aan lmke
youtube.com
Ik ga naar Elfia maar vooral gewoon mede drinken en in het gras zitten zoals altijd.
Snap het niet, beetje vet is oké, maar dit is gewoon eng
Heeft ze wel eens gepaald. Lavender# en dan een nummer dat ik niet weet maar wel in het archief staat
ik ben niet het jaloerse type
je kan k3 nog steeds houden, maar dan zo aan de zijde zeg maar
kom een theetje met mij drinken
Er komen veel furries naar Elfia moet ik zeggen, en sociale vaardigheden zijn ook ver te zoeken.
Ik ga nooit verkleed maar ik ga wel altijd mee, het is bijna een soort traditie geworden.
Ik wil dat ook wel doen lijkt me gezellig maar hoef niet mijn foto's opeens hier te zien.
Wat?
als er furrys op elfia komen ga ik mezelf niet in bedwang houden en die furrys aanvallen
Als je het wilt kan je dansen op mijn bazooka
Als je het wilt sla ik op je kont als een darboeka
BOEM BOEM BOEM we zetten het BOEM
JORG WON EEN PLAYSTATION 4 PAKKET
Anka, ben jij ook op Zig Forums begonnen met 4kan?
fortnite is toch gratis lol
Die video is enorm ineenkrimpwaardig. Maar beloofd, als je daar bent valt het echt wel mee en je kunt ook gewoon een beetje lachen om de gekkies die je ziet. Het is gewoon erg gezellig verder.
Ik mis mede!
Lavender#2915
Nee :(
bloempot normaal gezien wel :)
>dvw ik verkleed wil komen maar kostuum onderdelen bakken geld kosten op etsie
ughhhhhhhhhhhhh
Hi is there any moroccans here ?
ja faka niffo