/norgetråden/

Hfbs -utgaven
Forrige: hfbs

Neida, jeg ikke sutreanon

Attached: 1591373210911.jpg (1900x1267, 1.63M)

Other urls found in this thread:

nrk.no/vestfoldogtelemark/mann-gikk-til-angrep-pa-gatekjokken-_-siktet-for-hatkriminalitet-1.15067948
nrk.no/norge/co_-rensing-i-norge-kan-koste-25-milliarder-over-ti-ar-1.15068266
thenewstribune.com/news/coronavirus/article243773412.html
nrk.no/innlandet/nordmenn-tilbake-i-jordbaerakeren-1.15066864
dagbladet.no/nyheter/vi-vil-fa-europeiske-strompriser/70723754
highnorthnews.com/nb/russisk-gass-blir-stadig-mer-viktig-europa
no.wikipedia.org/wiki/Gasskraftverk#Gasskraftverk_i_Norge
twitter.com/NSFWRedditGif

heil hitler

Basert

Why do I see only white people?

mikroskopiske norske hjerner

Romaniafyr, ingen andre enn to-tre autister bryr seg om asiatiske jenter. Og de gir totalt faen i om de er japanske, koreanske eller kinesiske

Karantene? Det gir vi faen i

>Gotland ute
Det her er bare et vandrende megmeg fåvæ.

to saftige hamburgere til middag...typen angus...

Corona er en ingentingburger og historiens største megmeg

>VI MÅ HOLDE NORGE LUKKET TIL ALLE ER VAKSINERT

nrk.no/vestfoldogtelemark/mann-gikk-til-angrep-pa-gatekjokken-_-siktet-for-hatkriminalitet-1.15067948

Dette er grunnen til at Norge trenger skytevåpen.

Hva pokker nå er jeg plutselig for å ta korona seriøst.

Dere som trakter så jævlig etter Sverige og andre negerland kan se til helvete å pelle dere ut og aldri returnere.

Attached: fådemut.webm (1280x720, 2.15M)

nrk.no/norge/co_-rensing-i-norge-kan-koste-25-milliarder-over-ti-ar-1.15068266

Ressursene er uendelig.

mitt nye kort

Attached: 1592957167137.jpg (3264x1836, 2.19M)

>25 milliarder fordelt over ti år
Det er da faen ingenting, NAV koster jo Norge 1,2 milliarder kroner I DØGNET

Kringle

Reiste til og fra Sverige i går jeg. Null kontroll og karantene er et megmeg

Araberfaen. Du er bare sinna fordi du ikke får lov til å reise hjem til landet du """flyktet""" fra og gifte deg med kusinen din.

>thenewstribune.com/news/coronavirus/article243773412.html
>Only white people are required to wear masks in this Oregon county. Here’s why
>racial profiling concerns

Klovneverden er ikke spøk altså. Ting går virkelig denne veien uansett hvor hårreisende idiotisk det er.

Basert som faen

Du har rett, da er det greit. Hmm, kanskje jeg skal bli SV-politiker likevel og ansatte et nytt kull med kjønnsstudiestudenter, fordi det finnes jo større utgiftsposter så det har ikke noe å si. Da håver jeg inn stemmene og statlig cash.

Sammehomse

Betaler heller 25 milliarder for et gasskraftanlegg på norsk jord, enn å kjøpe russisk gasskraft via frimarkedene i EU for ågerpris. Få litt perspektiv, din jævla mongo.

han er fortsatt svært basert

Hvor har du dette fra? Norge er selvforsynt med gass, og bare deler av Finnmark kjøper svært små mengder elektrisitet fra Russland.

Basert

Rumpesnurt

neger i et beger

>gasskraftanlegg
Først må du skjønne hva CCS er.

Ro ned, sutre

nrk.no/innlandet/nordmenn-tilbake-i-jordbaerakeren-1.15066864

Trange, arbeidsvillige, svette tenåringer hnnnnnng

Kan du lese, jeg sa gassKRAFT. Vi kjøper jo elektrisitet fra kontinentet på vinteren, og etter at vi begynte å kjøpe for spottpris etter streng beskjed fra EU for et par årsiden har jo strømprisene skutt i været.

dagbladet.no/nyheter/vi-vil-fa-europeiske-strompriser/70723754

Hvor tror du overskuddskraften vi kjøper fra Tyskland kommer fra? Den kommer jo fra Russland.

highnorthnews.com/nb/russisk-gass-blir-stadig-mer-viktig-europa

Du aner jo faen meg ingenting, hold kjeft før du begynner å sutre om ting du ikke vet engang.

Her er det vel snakk om carbon capture systems.

Vanskelig å finne dårligere investeringer en ccs

Hva tror du den skal brukes til om det ikke er for å fange CO2 fra norske kraftanlegg som allerede finnes, sånn at de kan øke produksjonen?

Hvorfor er dere så jævlig i mot energiuavhengighet? Er dere forrædere eller russiske botter eller noe?

>Du aner jo faen meg ingenting
For det første, ro deg ned. Ingen grunn å være sint, dette er ikke VG-kommentarfeltet. For det andre, dette er ikke snakk om et gasskraftverk, det er karbonfangst. Norge har ingen planer om å bygge gasskraftverk.

...

>Norge har ingen planer om å bygge gasskraftverk.
Vi har det jo allerede....
no.wikipedia.org/wiki/Gasskraftverk#Gasskraftverk_i_Norge

>Hva tror du den skal brukes til om det ikke er for å fange CO2 fra norske kraftanlegg som allerede finnes, sånn at de kan øke produksjonen?
Det er i så fall snakk om miniskule marginer, samtidig som de ett eller to gasskraftverkene som finnes i Norge sikkert ikke produserer 1% av kraften vi trenger, og har ingenting å si for norsk kraftuavhengighet. Dessuten er Norge energiuavhengig med enorm margin, men problemet er sjøkablene som går ned til kontinentet.

>miniskule
Det heter minUskule, ikke miniskule.

>samtidig som de ett eller to gasskraftverkene som finnes i Norge sikkert ikke produserer 1% av kraften vi trenger,
Gasskraft forsyner jo store deler av midtnorge, hva i helvete snakker du om?

>Hvorfor er dere så jævlig i mot energiuavhengighet?
Stråmann. Jeg går ikke rundt og er sinna hele tiden og ser alt gjennom en ideologisk linse. Du ser her et prosjekt som koster 25 mrd. kroner, og sier instinktivt "JA, DETTE TRENGER VI" så snart som du knytter det til "energiuavhengighet" og "fuck russerne", uten å i det hele tatt tenke på den samfunnsøkonomiske kostnaden.

>uten å i det hele tatt tenke på den samfunnsøkonomiske kostnaden
Ikke ham, men han gjorde jo åpenbart det når han snakket om at strømprisene vil gå ned dersom vi øker kraftproduksjonen til lands.

SKULLE ØNSKE SOMMEREN VARTE FOR EVIG

>Det heter minUskule, ikke miniskule.
Litt pedantisk, med tanke på at dette er Zig Forums. Dette er ikke reddit, feilstavinger motbeviser ikke argumenter her.

>Gasskraft forsyner jo store deler av midtnorge, hva i helvete snakker du om?

1,26%

Så det er verdt å bruke 25 mrd. på et prosjekt som kan gi syltynne økninger i produksjonen? Hvorfor ikke bare kutte kablene til kontinentet. Mye billigere og mer effektivt. Dette er hovedsaklig et karbonfangstprosjekt, ikke et prosjekt for å øke kraftproduksjonen. Dessuten er Norge selvforsynt med strøm med god margin.

>han teller ikke at vi dekker opp kraftunderskuddet på vinteren ved å kjøpe gasskraft fra kontinentet
>han vet ikke at norske gasskraftverk lar være å produsere kraft fordi det er ulønnsomt pga CO2 kvoter, noe karbonfangstanlegget tar til sikte å endre på
Igjen, du vet som sagt ikke hva du snakker om og bare spyr ut tullball du lærte i samfunnsfagtimen på skolen.