/nederdraad/

>dwg black+decker boor vd
editie

Attached: 1573578974202.jpg (1180x959, 322.03K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=UOtMcfoL544
youtube.com/watch?v=8B1oIXGX0Io
youtube.com/watch?v=G70S5fumHso&t=172
youtube.com/watch?v=ZiMqZEuK_Q4
youtube.com/watch?v=PUTuFI5nUPM
youtube.com/watch?v=LDRNYUucKvA
youtube.com/watch?v=bUp4aPI6m_U
twitter.com/SFWRedditImages

Hele voorstelling was een hoax. WE hebben het met z n alle gedaan, WE hebben dit verdient, WE hebben dit WE hebben dat. Allemaal complimenten om zieltjes te winnen en een rookgordijn op te trekken. Zonder de maatregelen hadden we 35000 mensen op de IC en veel meer doden. Bangmakerij, want er is geen medisch bewijs voor, mensen onder drukken met angst en de dood! WE hadden geen keus om te luisteren meneer RUTTTE!!! U heeft in korte tijd een dictatuur gecreerd en gezien uw grijns krijgt u hiervan een fantastisch orgasme. De 1,5 meter interesseerd u persoonlijk helemaal niets want het enige waar u van houdt en mee knuffelt is uw teddy beer!
RUTTE knalde binnen 30minuten de economie op slot! We moesten luisteren. Zei eerder letterlijk dat we deze maatregelen met z n alle zijn overeengekomen, leugenaar ik ben niets overeengekomen! Verder gevolgd door dreigementen en waarschuwingen! Voorbeelden van stijgende besmettingen in landen om ons heen, Zuid Amerika, Zuid Korea ETC..... die besmettingen stelt niets voor. Nog meer testen en je vindt nog meer besmettingen. Besmettingen.... tot 6mnd geleden noemde men het griep!
Besmet klink beter en brengt meer angst dus, is gekozen voor het woord besmet...... wat een wanvertoning. Door knuffelen komt het virus terug.... hij heeft volgens mij echt psychische hulp nodig hij is ernstig de realiteit verloren. Rutte is een volger en geen leider wat blijkt uit zijn opmerking dat het grootste deel van de wereld het zelfde doet.... Zwarte lijst voor vliegen als je moeilijk doet over het dragen van een mondkapje.. ! Voorloper van verdere maatregelen.... VACCINE EN CHIPPEN!

boodschappen en planningsdingetjes!

Oei, ja dat is wellicht het beste dan.

Kunnen alle mensen met mentale problemen i.d. draad gewoon een keertje deze week deze oplossen? Thx, zal de draad leuker maken.

Attached: 453342462.jpg (474x266, 24.39K)

ik bedoel over de lengte van de maas gezien, zitten wij als NL, aan het einde

>Eigenlijk wil ik het contact verbreken omdat mijn leven te moeilijk is en ik het gevoel heb die last er ook niet bij te kunnen verdragen.
doen, die zelfbeschadiging houdt vanzelf op als je ze lang genoeg geen aandacht geeft. Misschien na een tijd (als ze een tijdje geen pogingen heeft gedaan om je te contacteren) weer rustig het contact opbouwen. Hoe is je vader dan?

>black+decker
youtube.com/watch?v=UOtMcfoL544

Attached: 415412134123123.jpg (460x500, 17.57K)

Mijn moeder klaagt dat ze te afhankelijk is van mijn vader, maar ze is afhankelijk van letterlijk iedereen oetz. Ze doet niets zelf, verzint altijd een smoes om iemand anders met haar taken op te zadelen.
>Er moet brood gehaald worden.
Oh ja mam? En wie gaat dat doen?
Uur later:
>Er moet zo iemand naar de winkel om brood te halen.
Oké mam, veel succes ermee.
>user, wil jij voor mij naar de winkel?
.... Ja, ik ga wel weer.
Ze is nog te lui om de trap op te lopen om haar eigen ijs uit de vriezer te halen. Het is elke keer weer
>user, heb jij ook zo'n zin in ijs?
Net zo lang tot er iemand haar ijs gaat halen want twee minuten heen en weer is minder vermoeiend dan haar aanhoren.

Dit is enorm oneerlijk en ongezond van je moeder. Denk je dat ze er voor open zou staan om (misschien samen met jou) ervoor in therapie te gaan? Zo niet dan is contact verbreken misschien het beste maar kan het aan de andere kant ook weer meer problemen veroorzaken.

Vervelende situatie user :(. Heb je er al eerder met haar over geprobeerd te praten? Misschien kun je je grenzen aangeven en zeggen dat ze jou schaadt met dit gedrag.

is dit letterlijk het enige?

NOG 2 UUR EN DAN EINDELIJK WEER STOOM UITVERKOOP!!!!!!

Attached: 5IXsazh-.png (593x395, 23.47K)

Raar, vooral met zichzelf bezig. Ik vermoed dat hij autistisch is. Hij leeft in een hele kleine wereld en heeft het gedrag van mijn moeder niet door of negeert het gewoon.

Gewoon nee zeggen.

oh ja, jemig zo interes-....
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Morgen tropenrooster, lekker op tijd weekend.

Vertel eens iets interessants.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

>dvw geen geraldine vd

Attached: 1556015013982.jpg (624x416, 31.6K)

ik schrijf mijn "e" van rechts naar links beginnende bij het staartje onderaan >:3

>NOG 2 UUR EN DAN EINDELIJK WEER STOOM UITVERKOOP!!!!!!

Attached: 1534221507840.png (714x800, 72.67K)

het meisje wat ik wil gaat naar amerika verhuizen

>warm weer
youtube.com/watch?v=8B1oIXGX0Io

er is iets mis met jou

Lief dagboek...

paal leuke plaatjes

Attached: rdqSWYJEnvhyesHbqMcsZrUaMzNn_0e_pls8dcP3lZM.jpg (742x557, 75.54K)

Nee, dit doet ze met alles. Enige wat zij doet is op de bank liggen en vreten. Heb je My 600lbs Life wel eens gezien?

tantoeslechte fijne motoriek ohetz
ik hou mijn pen ook vast als een holbewoner

Attached: 33123124123.jpg (512x288, 60.31K)

is ze ook zo'n unit?? Dan meteen weggaan

jojojo tis je niffo fred tiffo

ze is een narcist

Kookt ze wel gewoon avondeten?

Is er bekend wat er in aanbieding komt?

haha hij lijkt wel een volwassene die LARPt als puber

>dvw geen vd die haar zweterige voetjes plagerig in mijn gezicht drukt

Rutte ziet er onironisch uit als een zoemer

Laag IQ beweging
Amerika is het Rwanda van de 21e eeuw. De behandeling van de Tutsi is niets vergeleken met wat er voor 2030 met de blankies in Amerika gaat gebeuren. Enige reden om in de VS te wonen is als je heel veel geld hebt en volledig zelfvoorzienend kunt worden op je eigen land in een overvliegstaat.

€10 en ik doe het!

hoe kan je het jezelf als individu aandoen om zo dik te worden?

youtube.com/watch?v=G70S5fumHso&t=172

Attached: 4327c5702ee5ddde81941ae16ec060ff.gif (296x284, 1.82M)

Nee, dat doet mijn vader. Ik weet niet of hij een feeder fetisj heeft of gewoon een cuck is, maar hij doet alles wat ze zegt. Ik trouwens ook, maar ik houd van haar om biologische redenen.

youtube.com/watch?v=ZiMqZEuK_Q4
mammie ik wil zwemmie!

////// POLITIEAANVAL AAN DE GANG ////////

Attached: 5859c25610_rutte-en-de_jonge-persconferentie-2.jpg (600x836, 106.74K)

als het ironisch is, grappig
als het onironisch is, boemer miem

Hettie heeft geen verstand van brugspringen. Dat doe je niet omdat het "vet cool" is, maar omdat je niets om het leven geeft.

Koek doet ze überhaupt iets binnenshuis of buitenshuis?

mag ik ook een voetmassage geven, je voeten likken en aan je tenen zuigen?

de staatstelevisie maakt watjes van de kids

Hugo de Jonge is de twijgomaister!

Attached: file.png (1024x601, 1.13M)

youtube.com/watch?v=PUTuFI5nUPM
MIJN BIEMEL

Ze is "actief" in de kerk, maar dat komt er eigenlijk op neer dat de gebedsgroep bij ons thuis komt omdat ze te lui is om naar iemand anders toe te gaan.
In het huishouden doet ze net zo lang over het schoonmaken van de plee als ik doe over het stofzuigen van het hele huis (45-60 minuten). Daar blijft het ongeveer bij.

Attached: rutte_zoomer.jpg (1080x1080, 106.29K)

Ik heb voorzichtig commentaar proberen te geven maar dat wordt weggelachen of ze kruipt juist nog meer in de slachtofferrol.

Mijn moeder doet niet aan grenzen hoeveel ik die ook aangeef. Haar angsten zijn zo sterk en haar karakter zo zwak dat ze alles als excuus aanneemt om haar gedrag te rechtvaardigen (ze doet het alleen omdat ze zoveel van mij houdt etc.) Ik zeg 20x dat ik nadrukkelijk geen boodschappen of kleren wil. Toch haalt ze het elke keer.

Ze wil heel graag kleinkinderen en vind dat ik te ver weg woon en bij haar in de buurt moet wonen. Ze oefent daar continu druk over uit en manipuleert.

Om het af te dwingen gaat ze om dat af te dwingen drie maanden lang depressief op bed liggen zon grote hoeveelheden eten dat ze serieuze gezondheidsklachten krijgt. Ik weet niet wat ik daar mee aan moet? Als ik geen aandacht geeft gaat ze zichzelf kapot maken en dan janken en zielig doen dat niemand lief voor haar is.

Ze heeft een heel leven van mishandeling achter de rug van haar vader en toen mijn vader. Ook wel door mij. Maar ze lokt zelf die situatie uit om vervolgens zielig te gaan zitten doen. Ze kan gewoon geen verantwoordelijkheid voor haar eigen leven nemen en zoekt daaarom bewust het slachtofferschap op als bevestiging van haar eigen hopeloosheid. Waarom ga je niet weg bij een man die je slaat ?—> “ik ben bang” dus dan hoef je 0 verantwoordelijkheid te nemen voor jezelf en je autistische zoon.

Het probleem is dat ze altijd probeert te domineren vanuit de slachtofferrol en ik geen manier weet om daar mee om te gaan. Negeren gaat maar dan voel ik me toch schuldig... dus dan ligt het uiteindelijk toch weer bij mij :( mijn vrees is dat mijn moeder gewoon een last is die ik als een ziekte meedraag

youtube.com/watch?v=LDRNYUucKvA

Attached: 200.gif (267x200, 298.06K)

Klinkt als narcisme man

kan je dit samenvatten in maximaal 100 woorden? bvd

zo! wat een wenkbrauwen zeg

plz ik ben HEEL lief geweest

Wij zijn je therapeut niet.
Maar, ik herken de situatie wel. Ik heb een jaar geen contact gehad met mijn moeder nadat ik het huis verliet. Het is er niet beter op geworden, ze is nog altijd even irritant als ik haar nu 2x per maand hoor. Laat het los.

youtube.com/watch?v=bUp4aPI6m_U
draadlied

CORPUS CHRISTI

>zie vrouw in jurk en docs
>wil haar zweterige voeten in mijn gezicht
dit is normaal toch?