Sveariketråden Karl XII-Upplagan
gn
Hora
avliva alla som inte jobbar 24/7. Jag ska inte behöva slita ensam för att några slappa jävla parasiter ska ''ta ett sabbatsår''.
UT OCH JOBBA
youtube.com
neeej inte 5g!!!
Fattar inte hur man kan bli en influencer när man är så ful.
denna gårilla bild skoji :D
Daglig påminnelse om att det spelar ingen roll hur mycket ni källsorterar och käkar ekologiskt om ni ändå tänker skaffa barn
>Finnar är äckliga, damp damp damp
>brevar Ryssar..
att hata gamlingar är ursvenskt.
Ättestupa när?
snälla, snälla snälla HA SEX
Svearikebögen bör inte få göra fler trådar.
bryr mig inte ett skit om co2 eller miljön
trälberg...
roligt
>Svearikebögen bör inte få göra fler trådar.
Varför tror gamlingar att vi är skyldiga dem våra liv och frihet? Bokstavligen den mest självcentrerade generationen nånsin.
semester imorgon, då blire skitbrevande
>invaderar ryssland
hur fan tänkte han?
Det behöver mer, inte mindre svenskar, de som ska sluta bli fler är babbarna och andra undermänniskor.
Asyl borde innebära tvångssterilisering.
Han har inte alla hästar i stallet
>han ser fram emot brevkneget
du sitter djupt i trälbergs klor min vän
Är det du som torkar röv eller programmerar skräp?
DET HÄNDER I STOCKHOLM
tunnelbanetåg har spårat ur
>skitbrevande
du menar googlekneg
Jag håller med
brevar varje dag tills jag hittar en gulpajfv
JÄVLA HOMOFOBER!!!!
neeeeeeeeeej inte stockholmisarna inte 08orna
Hoppas att många blattar dog, i minecraft.
kommer förstås att skaffa mina barn på mars som medborgare i Elon City
>semester
På vems bekostnad? Vad ger dig rätten att ta ''semester'' när andra måste jobba? Nepp, tillbaks till jobbet med dig! GÖR RÄTT FÖR DIG
Rätt bra dissekering.
baserat
låt skiten brinna
Antyder ni att det skulle låta annorlunda om det var ett virus som drabbade småbarn eller 40-åringar?
öh ja
öh ja
tror ni att de släpper in blattarna?
Ja? Ni ser ju inte kloka ut
nej, människor i alla åldrar förtjänar heem
>är mer muskulös än någon annan i min dagliga omgivning på rätt stort företag
>går till gymmet och ser folk större än en och mår skitdåligt över det
Är detta dysmorfi?
Måste gå och hämta ett paket men jag vill inte ut i hettan
Redan 2017 började Stockholm sätta upp homosexuella trafikljus i staden för att belysa så kallade hbtq-frågor. Sedan har de satts upp varje år under Prideveckan.
Men nu ska ljusen bli permanenta, något Miljöpartiet strävat efter hela tiden.
I års genomförs Pride digitalt på grund av coronasmittan. I stället för att som tidigare placera alla trafikljus runt Östermalms IP, har man nu satt upp dem på sex olika platser i staden.
– Och sedan får de helt enkelt sitta kvar. Jag ser ingen anledning att flytta på dem sen. Precis som vi har Herr och Fru Gårman. Att kunna ha samkönade trafikljus är ytterligare ett sätt att visa upp att det stereotypt manliga i trafikmiljön inte har samma roll längre och i det här fallet framförallt lyfta HBTQ-rörelsen och dess betydelse för stan, säger trafikborgarrådet Daniel Helldén (MP) till Stockholm Direkt.
Trafikljusen kommer placeras vid följande gator: Mäster Samuelsgatan vid Drottninggatan, Hornsgatan vid Mariatorget, Ringvägen – Skansbrogatan, Telefonvägen – Mikrofonvägen (Telefonplan), Norr Mälarstrand – Polhemsgatan, Karlavägen vid Nybrogatan.
jvdk
Du är bara en mes tror jag
mannen du är proffs på körsbärsplockning kan du bara sluta med dina vanföreställningar jag undrar helt ärligt vilken finne som knullade din morsa
men i och för sig är din besatthet med östfolk också ditt enda personlighetsdrag
Nja, dysmorfi är väl mer om du står hemma och ser dig själv i spegeln så känner du obehag även om det inte finns anledning. Ditt problem låter snarare som att din självkänsla är väldigt känslig för jämförelse med andra.
Du är bara utseendefixerad.
>har ingen middag hemma
>ska beställa mat bara för att jag inte pallar gå ut i hettan
>kommer förmodligen beställa nån burgare och en pizza + läsk
Finnar är grymt fula, ser alltid ut som värsta äckliga mongolerna med fyrkantiga ansikten och snea ögon
vem skadade dig
väljer ryska lålisar över finska alla dar i veckan
Aha ja, förjävligt självförtroende har jag. Trodde jag hade en släng dysmorfi också.
Så tunisiska kusten är mer europeisk än Finland?
Är du medveten om att ryssar är mer östasiatiska än finnar? Hur ställer du dig till det?
>lålisar
Begå livet av dig.
redditreplik
>sätter upp homosexuella trafikljus
>ja nu är det stereotypa manliga borta från trafiken
vilken verklighet lever dessa clowner i
breva cunny jag vill runka
i detta fall helt korrekt använding
>youtube.com
dkn inget mysigt gäng att sjunga med runt en eld på sommarkvällarna