/nederdraad/

Anime editie!

Welkom: anime
Niet welkom: politiek gezeik

Attached: 1593099316720.jpg (1920x1080, 305.13K)

Zweetvoeten

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA CYBERPUNK

>Anime editie!

Attached: 1387654064527.jpg (175x166, 6.45K)

hallo

Bedankt voor de antwoorden anons. Ik was benieuwd hoe mensen er tegenover stonden.

Attached: me.jpg (640x613, 54.27K)

Die afbeelding komt me bekend voor....

Attached: 1576150237587.jpg (370x370, 49.17K)

Kampaaaaiiiiiiii

Zone two drillers
Posted in de wijk met gorillas
Eleven gelinkt met crimes daarom is m'n face altijd hidden
And how many fucking times waren ze daar zo nergens te vinden
Kom pull up, lijkt net een film

Attached: hqdefault.jpg (480x360, 13.55K)

ja ik had hem van een andere draad gister

>hij kijkt neer op gamers
>anime

Stem FvD

A N T W E R P E N
hoeren neuken nooit meer werken

Eindelijk een normaal weer

Mensen die videogames spelen zijn mankinderen

hoeveel van jullie zijn nog maagd? (hoeren tellen niet)

2

Animr

mensen die alcohol nuttigen zijn mankinderen

Ik maar heb al iemand van het andere geslacht seksueel aangeraakt

Games spelen is oetz iets beter dan terminaal op het internet zitten. Tenminste doe je bij games nog iets inplaats van uren wegkwijlen.
Anime daarentegen is in principe niet eens zo heel erg slecht of mankind maar de meeste mensen gaan er zo ver in dat ze niet meer normaal met mensen kunnen omgaan. Ik ben nog nooit een weeb tegengekomen die sociaal was

>hij heeft een supersport motorfiets
>hij gebruikt em alleen in de zomer bij goed weer
>hij maakt graag een kankerherrie
>hij kan alleen in een rechte lijn rijden, want fatsoenlijk rijden heeft hij nooit geleerd

Ik zeg, zelfs Harley Davidson rijders zijn minder homofiel dan supersport homo's.

>Ik word niet uitgenodigd voor feestjes

Heb 6 vriendinnen gehad, 20 keer normale seks gehad, 2 trio’s gedaan en daar bovenop 8 hoeren geneukt en ongeveer 40 meisjes gekust. Ja ik ben 1m90, knap en rijk

>seksueel aangeraakt
Wat bedoelde deze paler hiermee.

Attached: 1578918017589.jpg (1920x1080, 277.17K)

Ik neem aan dat ie gewoon lekker in bed lag met zn vd en een beetje elkaars tietjes gingen schudden

Wat denk je zelf, ik ben een viespeuk

>6vds 20x seks
Ik zit met de helft over de 10.000

Mijn tienertijd zat vol met jarenlang gepassioneerde liefdevolle seks, toen ging ze vreemd en sindsdien ben ik eenzaam en alleen

heb een vaste vd maar ben wel een kankergrote incel, maar wordt gelukkig geen tovenaar zo.

Ik bedoelde 20 andere vrouwen natuurlijk bovenop die vriendinnen

Ah ja tuurlijk

Hoe heb je met wel 6 vds maar 20 keer seks gehad? Ik heb er met eentje al honderden keren seks gehad. Relatie = veel seks

Waarom jezelf verminderen?

Attached: 1569869688090.jpg (1440x810, 152.73K)

Haha laat maar al beantwoord

>heb vd >wees incel
Hoorndrager?

Ik ben 30+

Nee, ik heb wel seks met haar maar bedoel dat als het uit zou gaan ik nooit meer iemand zal gaan vinden

Biemel voelen

Hoi 30+ ik heet mike

>l-liever te dik in de k-kist dan weer een f-feestje gemist
junkie coop

teveel gegeten jonges

Gewoon geen nieuw iemand ontmoet die ik leuk vind oetz. Ik ben gewoon mokerautistisch maar kan het goed verbergen en alsnog sociaal zijn. Ik heb best veel vrouwen en mannen gehad die me leuk vonden maar ik kan maar voor zolang sociaal zijn tot mn energie opraakt. Ik kan alleen echt een relatie hebben met iemand die even autistisch is om comfy te zijn en begrepen te voelen

Ja en je woont in utrecht

Ik voel me met 29 al te oud voor de nederdraad. Andere draden op andere boorden voel ik me nog niet te oud voor aangezien leeftijd daar hoger is. Voel jij nooit te oud voor de nederdraad?

Ik ben 190
Hoe lang ben jij??

Blijf zieden. Ik word vaak uitgenodigd voor feestjes en geef ze zelf vaak ook. Met een paar biertjes alleen al kun je superveel plezier hebben zonder een junk te zijn

welke uni is het meest cuck/soy? ik stem uva

Introvert gewoon, is geen autisme, ben ook niet bepaald sociaal maar doe wel alsof

Ja ben hier ook 2 dagen niet geweest nu. Maar het is hoog tijd om hier weg te gaan alleen is het moeilijk. Gelukkig zijn koffie en onze vriend mike nog ouder

Nah ik haal mijn energie juist uit sociaal zijn oetz. Tis gewoon dat ik altijd een soort van facade moet opzetten en al mijn handelingen moet micro-managen om niet autistisch over te komen

Jaaaaaaa pilsjes drinkeh met vrienduh

Ik ook en je hebt 50k op je rekening door sql cmd’s dat is mooi toch

Jaaaaaaaa zweterig achter een computer zitten de hele dag

Hey vriend wil je een lekker pilsje??

GEZELIG DIT

Iedereen houdt een façade ihel vriend

Ik ben 25 en maagd

Attached: 1588303356721.jpg (636x1000, 79.54K)

Hoe?

Projectie

Allé je bent verjaard, gelukkige verjaardag

Mooie dikke vet pint

Deels

Ik type met mijn piemeluij

Vervelend, maar als het zo lang goed ging zal er vast nog iemand komen.

>dvw geen zweetkechje om te ruiken

de nederdraad zit vol met demonen ik ga ze verjagen

Attached: file.png (1038x1862, 2.8M)

Haha laat eens zien hoe je dat doet.

Krijg kanker
Ik heb mijn verjaardag niet gevierd

Geniet van de zomer boys, want na de "tweede golf" zal het leven nog kutter worden.

geen zorgen ik ben 35 en kom hier nog steeds graag schijtpalen, lang leven de lol

Ja precies, ik heb het geduld weetje. Nadat die relatie uitging ben ik gegaan voor meerdere onenightstands en dat was echt bagger. M'n lul voelde prima maar mijn hart niet ;-;

Zo voorhuidpuntje gebruikn

PINTJES!

Attached: 1567261736994.jpg (1920x1080, 245.7K)

Wat is er nu mis met 20+ en maagd zijn? Ga gewoon een zat kech in de club neuken als het zo lastig is

Kutje

Spijt me :(
Mijn vriendin had altijd echt prachtig okselhaar. Ik vond het eerst wel een beetje vreemd maar nu vind ik gladde oksels juist heel vreemd

jij bent nepnieuws

Mijn penis is 10cm

Ee vrouw die met mij naar bed wil bestaat niet

wollah ik steek de grens gewoon over
maggie "het blok" de blok zal mij niet tegenhouden!!!!

Als het niks voor jou is moet je het zeker niet doen, krijg je alleen maar spijt van! Hopelijk vind je snel een leuke vd.