Mm.
Attached: greta-thunberg-die-schuelerin-wurde-mit-einem-sonderpreis-ausgezeichnet-.jpg (1901x1069, 161.21K)
Mm.
.
HELL TEGNELL
mm häftig stor öken
läste precis om kriget i donbass
fan, den skiten suger
jag lever bokstavligen för att träna, det är verkligen det enda jag gör
jag med bror, jag med
du har iallafall något
Is that Putin's daughter?
jag vet den donken
samma men läsa
just nu sitter valeriia och skakar av rädsla där nere
postär more grëta
Läser tidningen
om jag hade nån slags drivkraft hade jag använt den för att ddsa mig själv så fort som möjligt
wow that’s so big :O
varför är hon 17 men ser ut som 13
ding 63 bönenivå
påminner oironiskt om min styvfar, han avskyr mig så han brukar alltid lösa korsord för att slippa kolla på mig
ALLAAAAaaaaAAAAaAaAaAAAAAHH
hu AKBAaaAaaaAaAaAAR
Tittar på Shameless bara för att se Emmy Rossums tuttor
Hon är f1h1 vet inte varför
tråden har inte haft svar på över 10 minuter, stor jaiks blir att hoppa i sängen nu. grod natt bögar å bajstransor!
maydan torget då? en tredje okänd part låg och sköt på både polisen och demonstranterna.
när demonstranterna sprang fram så blev dom beskjutna och backade. polisen blockerade två utgångar i öst med hus emellan och trodde att det andra gänget hade skjutit gummikulor på demonstranterna. Så dom sprang och fram och blev också beskjutna med dödlig ammunition
alla, både poliser och demonstranter som dog, var antingen skjutna i nacken eller i hjärtat. Så man tror att det var professionella soldater som sköt.
facking hatar mig själv
>nyjonten som desperat försöker hålla tråd1 vid liv
manskultingar....vart är vi
håll käften bög jag har varit på Zig Forums sen 2007
▲
▲▲
kukar
183kulting rapporterar in
>Google Maps in French
Cuck.
långskank snälla gå
/his/ måste vara kanalens värsta skitbräde, ingenting nytt diskuteras någonsin där, allting är bara samma diskussioner som pågått i fem år
>ingenting nytt diskuteras
hahahahahaha
Bokstavligen /leftypol/ på 4kanal. Vem fan går ens dit förutom den första månaden då brädet skapades? Är du röding?
>varit på Zig Forums sen 2007
du också m1 beklagar
▲▲
nybögar kan inte triangelkrafta
här
nära golvet
LMAO manskultingar båh
ägd
SIFFRORNA BEKRÄFTAR
▲
▲▲
säg det igen lol, är inte nybög