/Sverigetråden/ Grant Imahara - minnesutgåvan

Tack för allt!

Attached: images.jpg (197x256, 6.11K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=3d89a_G6Fcg
youtube.com/watch?v=TTnwX6nVbH4
twitter.com/NSFWRedditGif

youtube.com/watch?v=3d89a_G6Fcg

>går in i en glasdörr
>dör

Attached: 1573034756550.jpg (474x450, 138.68K)

Haha

INGEN har nämnt NMR
INGEN har brevat stormbögsskit
INGEN har länkat nordfront

Varför i helvete politikdampar du besatt från ingenstans? Varför bryr du dig? Varför känner du dig tvungen att breva detta i tråden? Nu kommer vi få en hel till tråd av politikdampande ditt skadade jävla cpmongo

Attached: 1594738334980.jpg (1073x1500, 255.45K)

HAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHHHAAHHAAHHAAHAHHAAHHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

vill vara ekonomiskt oberoende men samtidigt är jobbet enda stället jag träffar andra människor

Ska flytta till hennes land så om han flippar är ni säkra iaf. Pallar inte betala skatt för att finansiera alla blattar längre.

För tidig

Stäng av datorn. Gå ut. Köp en glass. Njut av sommaren.

Grindrböghorslynan :3!

>NEJJJ du får inte gifta dig med en tjej från asien, du måste välja Stina "har knullat 25 män förra året" Svensson och hamna i skilsmässa när du är 40+ pga att "gnistan" är borta

Skillnad på att vara en bokstavlig hanrej och att din fv har varit i förhållanden innan hon träffade dig. Kan medge att män nog bryr sig mer, särskilt om hon har haft sex med många fler än dig. Men annars så tänker inte nbögar och incels på samma sätt när det kommer till sånt. Så är det bara.

vill inte att mina barn ska vara blatteniggers

korsbrevning är så cringe

Det är fantastiskt hur det gång på gång kommer dessa historier ur den där rörelsen

Min längd i Sverige - 52 percentilen
Min längd i Mexiko - 98 percentilen
Min lön i Sverige - 80 percentilen
Min lön i Mexiko - 99.9 percentilen
Min status i Sverige - tråkig vanlig svenssonkille
Min status i Mexiko - exotisk utlänning
Mitt utseende i Sverige - 4/10
Mitt utseende i Mexiko - 7/10

Varför ska jag inte åka dit? Helt hjärndött att inte statusmaxxa när det kommer till fv. Kan som bäst få en ful och halvfet dryg jävla svho här medan jag kan få en 8/10 sötpaj där borta.

Attached: gettyimages-107009941-612x612.jpg (432x612, 41.72K)

>Skillnad på att vara en bokstavlig hanrej och att din fv har varit i förhållanden innan hon träffade dig

Vad är skillnaden egentligen? Om hon fortfarande är tillsammans med dig så är det ju egentligen samma sak.

Om du träffar typ en iransk tjej och du uppfostrar barnet som en svensk pappa så kommer det inte att bli ett blattigt barn.

>Varför ska jag inte åka dit?
Extremt mycket mord, skitsvårt att fixa jobb och 90% av landet är getto.

>Varför ska jag inte åka dit?

Finns ingen anledning, gör det. Det är ju inte som att svenska brudar värnar om svenska rasen längre, så varför ska du offra dig? Fokusera på din egna lycka först och främst, inte på vad svho vill.

Hur klarar man sig när man är medveten om att man alltid kommer vara ensam och oälskad?

Attached: 1594129852664.png (900x933, 789.4K)

Jvdk, men hade nog mått bättre ändå om jag inte behövde jobba och hade ekonomi motsvarande låg lön.

Åk till Mexiko då. Men märk väl, om du är ett cpbarn, autist och en incel så spelar det ingen roll att du är 185cm och blond och blåögd. Iaf inte om du vill ha en 8/10.

osar oskuldsdoft i tråden

men duuude svenska kvinnor är ju liksom sexigast i världen

>ja, jag vill att min fv ska vara som en blyg, underlägsen animeflicka
>oskuld? ja självklart ska hon vara det också

Attached: 1594738645892.png (647x818, 424.19K)

>genetik är fejk

Jag älskar dig

Vad menar du?

rasmässigt är det fortfarande en blattenigger

Skillnaden är att hon bedrar dig i ena scenariot för att du inte är man nog att tillfredsställa hennes behov. Är du på riktigt efterbliven eller hade du reagerat likadant om din fv hade haft sex med 1 snubbe före hon träffade dig, och om hon var otrogen medans ni var tillsammans?

Detta är det roligaste jagjaget. Visst finns det snygga svenskor men många ser ju för fan ut som män i ansiktsstruktur

Det beror på var i landet man är.

Är inget av det. Enda anledningen till att jag ens lyckats få ligga överhuvudtaget med svho är att jag är karismatisk och rolig. Hade varit oskuld annars.

>Hur klarar man sig när man är medveten om att man alltid kommer vara ensam och oälskad?
Du är en bög, gå och grindrknulla

>vill du inte ha en fysiskt och psykiskt sönderknullad äckelfitta då är du incel och bör ha sex

Attached: 1591029908812.png (597x559, 222.91K)

blev pangad i cs för jag stirrade på en spray med naken tjej

Älskar dig också user

Hur mår freedomfourteen nu efter att tråden skrattat åt honom och han dampade loss med doxspam och div.?
Är ärren efter telia fortfarande kvar?

Jag älskar dig också, och framförallt gör Gud det.

Attached: kirsten-dunst16.jpg (712x989, 161.87K)

Jag önskar att jag var rik

Attached: original.jpg (648x622, 75.06K)

tror han snackar om hur barnet kommer se ut, lol

Mitt liv i ett nötskal

>le jävla svho som k ullar runt och är skit jag vill inte ha dem ändå
Bokstavligen oskuldskåp

>tråden skrattat åt honom
Du menar tidigare idag när alla skrattade åt (dig) och försvarade jonten?

ingen bryr sig lol, gör som du vill

Säg det då att det enda du bryr dig om är hudton. "blattenigger" antyder att han beter sig på ett ortensätt också, jag menar bara att man inte ska räkna med detta om du som svensk skaffar barn med rätt sorts invandrare

>niggerbögen är fortfarande upprörd
Hahahahaha sjudande

Nostalgiskt.

t. brukade köra med tuttspray

Finns det halvsvenskar som är patrioter?

>Skillnaden är att hon bedrar dig i ena scenariot för att du inte är man nog att tillfredsställa hennes behov

Hon kanske bara ville ha sex med en snygg snubbe? Varför är det automatiskt så att det reflekterar negativt på dig? Varför bedrar hon dig, varför är det fel? Varför känner du negativt angående detta?

>Är du på riktigt efterbliven eller hade du reagerat likadant om din fv hade haft sex med 1 snubbe före hon träffade dig, och om hon var otrogen medans ni var tillsammans?

Hade inte satt mig själv i sitsen att jag hade en tjej som hade haft sex med en man innan mig, så kan inte svara på frågan

Då så, då borde du ha framgång i Mexiko. När åker du? Har du nånsin varit?

ja h0m0 är en

Kåpar de för att de är oskuld eller är de oskuld för att de kåpar?

youtube.com/watch?v=TTnwX6nVbH4

Ungen kommer att ha en iransk mamma, iranska morföräldrar, iranska kusiner, osv. Vidare kommer ungen att se ut som en blatte, bli behandlad som en blatte, tänka på sig själv som en blatte och hänga med andra blattar i skolan. Det blir nog blatte av en sån unge ska du se.

bokstavligen talat detta

Jag har hittat min tjej, hon är från Irak. Jag får svälja att jag måste konvertera till Islam för att hennes familj ska acceptera mig, så stark är kärleken

Önskar jag var bög, det hade varit enklare då

>eyy faschan jag vill ha glass mannen fattar du?

Önskar också kag var rik, hade suttit i en fotölj med min rökjacka och tittat på anime med ett cognaksglas fyll med Apotekarnas julmust brevid mig.

å mamma

Attached: 1594732042201.jpg (1080x1181, 81.39K)

Tänker inte förklara för dig varför folk inte uppskattar otrohet. Om du inte förstår det så är du autistisk bortom räddning.

har aldrig sett en babbe bara gå runt utomhus själv. de är alltid i sällskap eller så skriker de i telefon. vad är grejen? har de inget medvetande?

hanrej

>vill du inte ha en hpv-infekterad fitta som läcker gammal sperma så kåpar du, ha sex

>heh, det är bara incels som bryr sig om att det är 25% fler män än kvinnor i Sverige

Attached: 19FF99E4-848B-4270-B791-AA50752542F1.jpg (229x250, 7.94K)

Bu!

>har de inget medvetande?
Inte på samma sätt som människor. De har inte den där inre monologen.

Vad tror sig vissa anons vinna på att vitknekta sv ho på en anonymt bildbräde?

Hatar ordet "patriot", varför har svenskar börjat använda sig av amerikanska ord?

Bekräftat att du aldrig har hängt med iranier eller mischlingblattar.

Har aldrig träffat en arab-liknande invandrare som inte betett sig som en blatte. Har träffat negrar som betett sig helt reko dock.

Ja? bara incels som inte kan konkurrera med invandrarmän

>patriot
>amerikanskt ord
Du vad

>så skriker de i telefon

Telefon är alltid på högtalare med så det sprakar och knastrar på maxvolym. Och själva skriker dom som djur trots att det är helt onödigt.
Frågade en polare som är halvblatte och han visste inte heller varför.

Men varför kan du inte tillåta att hon knullar andra män då? Det var ju uppenbarligen okej innan du träffade henne, varför slutade det vara okej när du dök upp?

Om jag hade varit en snygg sv ho hade jag bara legat med storkukade negrer, kontrastet mellan det vita och svarta är f1h1

Vad är fel på att säga att man är "nationalist"?