Missa inte Gustafsson-Werdum den 26:e juli
Sverigetråden - Bärsärkupplagan
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
twitter.com
tycker denna är rolig
Vad är oddsen att Gustafsson blir SVARTAD inför miljonpublik på pay per view? En uppvisning i ursvensk underkastelse.
Låga, skulle jag tro.
När vänsterpsykfallen inte är igång så snackar alla om träning, tjejer, film, spel och litteratur. Tråden är bra mycket bättre utan dem tycker jag personligen. Och nej, jag är inte stormbög.
ICA-marschen, arken, alternativa omslaget.
det är nästan för absurt för att vara sant, men ändå så är det sant
Jag önskar jag bodde i Rymdimperiet. F1 kino att kunna utforska olika planeter och så
>och litteratur
Bara ett blattespammande psykfall som pratar med sig själv om det.
hur kommer det sig att städis alltid plockar bort den här bilden?
rapporterar alla stormbögar den direkt de ser den eller?
Den där planeten som Darth Maul kommer ifrån verkar jävligt häftig favä.
ja, visst
tro du det
Nej, min satir handlar om att mansbebisar blir arga när invandrare blir särbehandlade. Vi vill uppmuntra bra beteende, därför belönar vi det. Man kan ha olika förväntningar på olika människor. Varför mansbebisarna blir arga kan jag inte veta med 100% säkerhet. Som du säger, "ingen normal människa vill få ett pris för att göra helt grundläggande saker". Då förstår jag inte varför du tycker att det är ett problem att en invandrarkvinna får ett pris. Priset var en blombukett och ett diplom. Varför stör det dig så mycket att hon fick det, och att hon fick vara med i tidningen? Det verkar som om svaret är avund.
Sen vet jag inte just hur "grundläggande" det är att släcka en oljebrand i sitt kök. Vet du t.ex. vad som händer om kvinnan hade hällt vatten i pannan istället för att lägga över en filt?
jag menar... är det konstigt att ni inte får som ni vill? kan det vara så att systemkalopsen ni ser framför er bara är ett resultat av bubblan ni lever i?
är inte det mer troligt än att sveriges regering medvetet skulle försöka få sverige att gå under?
Absolut. Dathomir heter den
Vilken hjärnkulting säger att nationalism leder till folkmord?
>dkn ingen söt Zabrak fv
nationalism är ondska och förintelsen
vad pratar du om?
Väntar fortfarande på era svar, ifall ni ville visa att era gyckel inte är gyckel.
Oironiskt Anton när han slutar naazisojak/NMR-bajsbreva och tar fram sina argument han lärt sig i historia på gymnasiet
Jag förälskade mig i Merrin.
Betar du eller vet du oironiskt inte varifrån namnet Anton kommer?
Dags att lyssna på japansk asmr och sova
jag ska läxa upp er stormsnorrar, man ska inte snacka skit om invandrarkvinnor
Om det är någonting man lär sig i ledarroll så är det att människor är dumma i huvudet och kommer att fucka upp om möjligheten finns. Ni tre är praktexempel på detta. Att lära er att inte ta diskussioner på Zig Forums personligt t.ex. är någonting ni skulle behöva lära er, men till skillnad från att lära invandrarkvinnor hur man kan hantera en köksbrand på ett bra sätt så är jag rädd att det är en mycket svårare nöt att knäcka.
Hur man ska bete sig och hur man hanterar en viss situation är ingenting man vet från födseln, det är någonting man lär sig. Om vi antar att alla redan vet allt så behöver vi ju aldrig lära ut någonting. Praktiskt! Tyvärr så finns det en viss diskrepans mellan den världsåskådningen och verkligheten, någonting som ni tyvärr också behöver lära er.
Lycka till
>dkn du kommer aldrig att bli en shota på 9 igen
>dkn du kommer aldrig ha en fh1h snuskig "tant" fv på 14 som lär dig allt
>Vilken hjärnkulting säger att nationalism leder till folkmord?
Folkmord är att ta i. Men tycker du att vår regering bekämpar covid-19 bra?
mann1 ingen bryr sig, ha sex
Inte han men jag kan förklara.
Häromdagen brevades en artikel om en somalier som släckte en köksbrand som hon själv orsakat och fick pris av räddningtjänsten. Tråden kallade detta absurt, och just det ordet fick en user att breva om hur alla var svinarga och avundsjuka på kvinnans pris i flera timmar, i slutet med långa schizobrev som det du svarade på.
Underskattad film favä
*glufs*
>wt borrar och hamrar dygnet runt i lägenheten till vänster
>babbar i lägenheten ovanför
Allt är så jävla tröttsamt
mm mjölkisar
Jag kommer behöva gå 5 jävla år på juristprogrammet gräbbs. Hur fan ska jag överleva det? Ge mig lite utav er kraft
Jaaa wohooo grattis min lilla negerino du brände inte ner din lägenhet wohoo folkutbyte är coolt nu
>126812361
>File: Äventyr i Orten.jpg (463 KB, 1151x1765)
>463 KB
>betygsätt
14/88, skulle inte breva igen
har svårt för att bestämma mig om trilla eller merrin är min frufru
merrin är snyggare, men det är något med trilla jag inte kan släppa
jag lutar åt trilla
>jag ska läxa upp er stormsnorrar, man ska inte snacka skit om invandrarkvinnor
>Om det är någonting man lär sig i ledarroll så är det att människor är dumma i huvudet och kommer att fucka upp om möjligheten finns. Ni tre är praktexempel på detta. Att lära er att inte ta diskussioner på Zig Forums personligt t.ex. är någonting ni skulle behöva lära er, men till skillnad från att lära invandrarkvinnor hur man kan hantera en köksbrand på ett bra sätt så är jag rädd att det är en mycket svårare nöt att knäcka.
>Hur man ska bete sig och hur man hanterar en viss situation är ingenting man vet från födseln, det är någonting man lär sig. Om vi antar att alla redan vet allt så behöver vi ju aldrig lära ut någonting. Praktiskt! Tyvärr så finns det en viss diskrepans mellan den världsåskådningen och verkligheten, någonting som ni tyvärr också behöver lära er.
>Lycka till
Ta dina mediciner, Fbanon
Det är exakt dessa reaktioner han betar efter din kulthjärning
Vad har det med nationalism att göra?
är så trött på allt, vill vakna från denna mardröm
Blattomir...
Jag tycker Merrin är mer attraktiv och har en grym personlighet. Dessutom älskar jag Merrins hemplanet.
jvdk
Varför sjuder Mdongo så mycket på sistone?
ä-är han t-tillbaka?
Vi har haft den här diskussionen förut. Dom som drabbas av politiken är låginkomsttagare.
Ja.
asg