/nederdraad/

Wie z’n leven zinvol wil besteden, kan dat het best doen door te leven ten dienste van God en van zijn naaste. Dat kan door onder meer je belangeloos in te zetten voor anderen. Velen doen dat: vrouwen, mannen, meisjes en jongens die op tal van manieren anderen een handje helpen. Hun bijdrage aan de maatschappij is letterlijk en figuurlijk van onschatbare betekenis.
Een andere, en eveneens onmisbare manier om de Bijbelse opdracht in te vullen is deelname aan het arbeidsproces. Dat is ook hard nodig, wil een gezin en wil de huidige gecompliceerde samenleving ‘draaiende’ gehouden kunnen worden. Iedereen is in eerste instantie zélf als eerste verantwoordelijk voor het levensonderhoud van zichzelf en zijn gezin. Daarbij geldt het (bijbelse) uitgangspunt dat de arbeider zijn loon waardig is en dus een eerlijke beloning krijgt voor zijn inspanningen. Op de schouders van alle werkenden, werkgevers, werknemers en zelfstandigen, drukt een gezamenlijke verantwoordelijkheid voor de hele economie.

Attached: 1582065522428.jpg (298x372, 41.51K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Nous1hUmraQ
youtu.be/N1Png_MTzJA
twitter.com/SFWRedditVideos

Kankerjantje

watskebeurt

ik denk

Het is maandag, besef ik mij ineens.

Ik wil niet opstaan
Ik wil niet werken
Mijn piemel doet zeer

>dvw al meer dan een jaar geen vakantie genomen
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

GOEIEMORREGGEEEEEEEN

youtube.com/watch?v=Nous1hUmraQ

niet waar

kanker werk
dit kun je iemand niet aan doen

ik ga nu wel solliciteren naar echt een andere baan.

neem gewoon uitkering

iedereen gaat je uiteindelijk verlaten
kies altijd alleen voor jezelf

Vertrouw niemand, zelfs niet jezelf

haat mijn leven

napiyon lan

Er zit een grote vlek koem aan de onderkant van mijn bureau.

Attached: tumblr_ny8c8zRTmg1u0qlp8o1_500.png (500x357, 37.92K)

>Wie z’n leven zinvol wil besteden, kan dat het best doen door te leven ten dienste van God en van zijn naaste. Dat kan door onder meer je belangeloos in te zetten voor anderen. Velen doen dat: vrouwen, mannen, meisjes en jongens die op tal van manieren anderen een handje helpen. Hun bijdrage aan de maatschappij is letterlijk en figuurlijk van onschatbare betekenis.
>Een andere, en eveneens onmisbare manier om de Bijbelse opdracht in te vullen is deelname aan het arbeidsproces. Dat is ook hard nodig, wil een gezin en wil de huidige gecompliceerde samenleving ‘draaiende’ gehouden kunnen worden. Iedereen is in eerste instantie zélf als eerste verantwoordelijk voor het levensonderhoud van zichzelf en zijn gezin. Daarbij geldt het (bijbelse) uitgangspunt dat de arbeider zijn loon waardig is en dus een eerlijke beloning krijgt voor zijn inspanningen. Op de schouders van alle werkenden, werkgevers, werknemers en zelfstandigen, drukt een gezamenlijke verantwoordelijkheid voor de hele economie.

Attached: nasica_5.jpg (1366x768, 491.84K)

Ik ben een vrijdenker

Ik heb nog nooit een gedachte overgenomen van iemand anders. Lezen beperkt de geest. Ik ben een vrijdenker.

Morgen

>Driekwart europa weer eens boos op nederland want we moeten meer geld opkuchen voor sloeberlanden en lamballen
1e eu oorlog wanneer?

>De Algerijn Akram (29) is zondagmiddag overleden na een politietussenkomst in het Antwerpse Statiekwartier. De man zou drugs hebben gebruikt en bij de arrestatie een hartstilstand hebben gekregen. Op sociale media loopt al een petitie tegen politiegeweld en wordt opgeroepen tot een betoging morgen.

Attached: Haha.png (1000x1000, 137.17K)

I T A L O D I S C O
youtu.be/N1Png_MTzJA

Één k*nkerjunk minder

Niks erger dan laffe junks die liever de hele dag high zijn dan hun problemen onder ogen te zien. Pleeg gewoon zelfmoord als je het leven niet aan kan.

HET LOOPT UIT MIJN HANDEN
MAAR IK KAN STEEDS CONTROLEREN
JE GAAT NOOIT DE KRACHT VAN MIJN ZIEL WEGNEMEN

>we leven in een tijdlijn waarin sociale media gekkies letterlijk criminelen verdedigen
lmke dit verzin je niet

Was altijd al, maar vroeger waren het groupies van seriemoordenaars. Internet was een fout. Mensheid was een fout.

is clitje g