Äitisi ei ole täällä töissä -painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
iltalehti.fi
twitter.com
oispa talvi
tuplilla viinaa
äitiis oli töissä kun isääs pani
eipä
haha ime paskaa
Pikavipillä saatiin lomasetti
Kohteena Visulahden vahakabinetti
Vuokrasin halvimman matkailuauton
Meille hyvä, toisille mauton
Vaimo ristikoita vieressä täyttää
Yritän opetella kytkintä käyttää
Lapset arvuuttelee mihinkä me mennään
Rankkasateessa eteeni mä en nää mitään
Tässäkö tää oli?
Levii nelostielle lasten monopoli
Jää juomatta se kylmä alkoholiton olut
Joita Soliferin jääkaappiin ostin kuus
Tässäkö tää oli?
Valuu asfaltille autosta glykoli
Vaikenee radiossa nuorisoidoli ja nyt
Meitä ympäröi tää totaalinen hiljaisuus
Lapset ansaitsee näitä yllätyksii
Oon heille tuottanut liikaa pettymyksii
Meidän koulut ja duunit meni pieleen
Kinkuton joulu on jäänyt mulle mieleen
Soliferi nousi tiellä vesiliirtoon
Alle sekunti miettii omaa siirtoo
Renkaat linkussa, vauhtia se satanen
En tiiä olisko selvinnyt ees Vatanen
Tässäkö tää oli?
Tässäkö tää oli?
Tästä alkaa loma
Ja vaikka kuukauden mä olen vuoteenoma
Ei se haittaa vaik on kipsattuna ranne
Nään Iltalehden kannen
Iskä teki meistä julkkiksii
Tässäkö tää oli?
Tässäkö tää oli?
oispa kuvabannit takas, niistä on enemmän hyötyä kuin haittaa
Mun pankkikortti ei taaskaan kelvannut yhdelle maksunvälittäjälle. En tajua, peipalilla kyllä antoi maksaa ja yhessä toisessa verkkokaupassa vailla ongelmia mutta tuolla se ei vaan kelpaa koskaan. No käyhän se noinkin, itehän ne vaan senttejä menettää kun peipalli ottaa välistä.
miksi on kuvan postaus banaani mutta ei kuvien katsomis panna
kakattaa
kohta alkaa sota
iltalehti.fi
>USA määräsi Kiinan sulkemaan konsulaattinsa Teksasissa – Kiina uhkaa vastatoimilla
>Konsulaatin työntekijöiden nähtiin polttavan papereita rakennuksen pihalla tiistaiyönä paikallista aikaa.
kiinnostaa ihan vitusti, huomiohuoraylisjonne
Posting from your IP range has been blocked due to abuse.
Eli nyt ollaan siirrytty kuvabänneistä ihan puhtaisiin bänneihin?
kaikkihan tässä on turhaa ja tylsää
Oliko trumpin vika?
Ᾱrya Avalokiteśvara bodhisattva-mahāsattva harjoitti viisautta, joka vie tuolle puolen,ja näki viiden skandhan olevan täysin itseydestä tyhjiä ja puhtaita.Muoto on tyhjyyttä ja tyhjyys on muotoa.Muoto ei ole muuta kuin tyhjyyttä eikä tyhjyys ole muuta kuin muotoa.Samoin tunne, havaitseminen, tahtomus ja tajunta ovat tyhjyyttä.Śāriputra, näin nähtynä kaikki ilmiöt ovat tyhjiä ja vailla tunnusmerkkejä.Ne eivät synny eivätkä pysähdy, eivät ole tahrattomia eivätkä tahraisia, eivät vähene eivätkä lisäänny.Śāriputra, näin nähtynä tyhjyydessä ei ole muotoa, tunnetta, havaitsemista, tahtomuksia eikä tajuntaa;ei silmää, korvaa, nenää, kieltä, ruumista eikä tietoisuutta;ei muotoa, ääntä, hajua, makua, kosketusta eikä tietoisuuden kohdetta;ei tietoisuutta muodosta, äänestä, hajusta, mausta, kosketuksesta eikä tietoisuutta tajunnasta; ei tietämättömyyttä eikä sen loppua, ei tahtomuksia eikä karmaa, ei tietoisuutta, ei nimeä ja muotoa, ei aisteja, ei kontaktia, ei tunnetta, ei janoa, ei takertumista, ei tulemista, ei syntymää eikä niiden loppua, ei vanhenemista ja kuolemaa eikä niiden loppua;ja samoin on laita kärsimyksen, sen syyn ja pysähtymisen; ei polkua, ei alkuperäistä viisautta eikä saavuttamista tai ei-saavuttamista.Śāriputra, näin nähtynä, koska eivät saavuta mitään, bodhisattvat ovat tukeutuneina tuolle puolen vievään viisauteen. Koska mielessä ei ole sameutta, ei ole pelkoa. Taantumisesta täysin irti he menevät kärsimyksen tuolle puolen alueelle, joka ei jätä mitään taakseen. Myös buddhat kolmena aikana tukeutuivat tuolle puolen vievään viisauteen ja sillä tavoin puhdistaen ylittämättömän heräämisensä täydelliseksi he saavuttivat buddhatilan.Näin nähtynä Prajñāpāramitān mantra, suuren tiedon mantra, ylittämätön mantra, verrattomaan vertautuva mantra, kärsimyksen täysin rauhoittava mantra ei ole illuusiota, vaan tiedettävä todelliseksi. Prajñāpāramitān mantraa on lausuttu näin:GATE GATE PᾹRAGATE PᾹRASAṀGATE BODHI SVᾹHᾹ
elisa vai telia?
todnäk, en jaksa lukea artikkelia loppuun koska ihan sama
Jestas sentään.
Telia
mulla tuli toi aikasemmi mut käytin puhelinta lentokonetilassa nii anto taas postata
njoo telialla taitaa olla ainakin prepaid nettiliittymät bänässä ja elisalla kaikki perus kännykkäliittymät
kaikki mobiili IP ranget vois tosin bänniä
En klikkaa
da capo jäätelö
cringe tapa ihtes
väsyttää
näin anime vantaa nyymin korson k-supermarketissa
onko korsolaisilla muka varaa käydä tollassa luxuskaupassa
en voi hyvin
joku tuli valittamaan kun pyöräilin sotilasalueella. minä kyllä kuljen ihan missä haluan saatana.
oispa tämmönen iso sirkku
nyt pyörii läski mies ja pikku poika vuodelta 1989
joku kyrpiintynyt ukko heitti just kakun lattialle kun sai jonkun vitun insinööriprojektin tehtäväksi vaikka olisi halunnut sotimaan
hä
äiti soitti että lähenkö nakki kiskalle ja kauppaan mutta oon liian kännissä niin en viitti
vittu TSÄDÄM!