Rase og religionsutgaven
Forrige:
Rase og religionsutgaven
Forrige:
UiO-homser blåst den knull ut. De tror universitetet deres er så mye bedre, men de driver jo bare med humaniora og annet tull.
UiO for humaniora, NHH for økonomi og NTNU for stem
Enig fåvæ. UiT for medisin.
Samma her, men mest fordi det var en fellesøtnos der som ville at jeg skulle komme inni han
Ville flyttet dit med en gang hvis det var en jente som ville at jeg skulle komme inni henne der.
youtube.com
Da føler vi...
Kjeks. Har såvidt begynt å lese litt på den oppgaven der. Lurer på om Varg selv har lest den. Så langt virker det ikke helt som forfatteren har peiling på hva Varg faktisk står for eller gjør. Også lurer jeg virkelig på om oppgaver på hundre sider er normalt? Jeg skjønner faktisk ikke hvilken relevans det har.
>man må vite hva faen man holder på med for å skrive masteroppgave i Norge
Haha, den var god Anonsen!
Snakk for deg selv.
Forr vell såve litt jeg da....
Legger jeg meg også gutta boyz, snakkes i morgen
Du store min hvor tiden flyr, nå er det tid for eventyr.
Med Mumi, Sniff of alle vennene, ja, dette blir faenmeg spennende.
Opp og hopp gutta!
sex
>fant en torrent med masse Mumi-episoder
>det er feil stemmer
Jeg kommer aldri til å skjønne hvorfor NRK spilte det inn på nytt flere ganger.
nrk.no
Slike artikler gjør meg bare sur. Vet ikke hva det er, men bare irriterer meg over sånne mennesker.
Beundrer folk som setter seg et mål og dedikerer all sin tid og fokus til å oppnå det fåvæ.
vet ikke hva du tror at du oppnår med dine brev fåvæ
Mårn
>ingen rullestolgv
hvorfor leve?
Mårn!
Mårn gutta
Er du mongo?
Ja det er han
hvor kjøpe beste proteinpulver? hvem har best smak og pris
>Noen klager på at NRK fremstiller USA i feil lys
Ahh så det finnes-
>USA fremstilles for positivt klager h*n på
Jeg...
Drikk sæd. Ikke la deg lure av store gym
Store norske hjerner klarte å få en pakke til meg på under én uke. Små amerikanske hjerner har brukt over en måned.
Måtte refundere mikrofonene jeg solgte til amerika fordi frakten har tatt nesten 8 uker nå..
husker den gangen jeg kjøpte fem spillstasjon 2-spill og det tok en hel måned før de kom
hva gøy er det å gjøre i wien gutta
spise wienerbröd
spise wienerpølse