>vla koud eten
Goedemorgen.
>vla koud eten
Goedemorgen.
Other urls found in this thread:
Slapeloze nachten: dag 2
Zal ik zo als de zon opkomt een lange wandeling maken en dan hardlopen of zal ik proberen te pitten en in mijn bed liggen tot ik in de avond sociale verplichtingen heb?
JAAAAAAAA TYPE O NEGATIVE LUISTEREN
ik wil een vrouw neuken
Nee, op tijd opstaan en op tijd naar bed gaan.
HIJ WOONT NIET IN LIMBURG
>linksboven
>letterlijk holbewoners
OK ik kom ook in Limburg wonen.
Gelukkig maar
Hoe eten jullie de vla?
mislukking na mislukking
ik wou dat ik tijd terug kon draaien
Om meer mislukkingen te maken?
ja wou niet eten voor bed maar heb toch snel iets gemaakt en ik wou dat ik dat kon terug doen elke dag zeg ik hetzelfde ik ga het niet doen en toch doe ik het al 10 jaar lang leef ik wel echt?
Zin in neuken
Broer heeft in m'n kamer gepist en ik heb geen toekomst. Te laf om het allemaal te beeindigen, ben een ei tussen een hoop alcoholverslaafde stenen
waarom heeft je broer in je kamer gepist, waarom heb je geen toekomst, waarom ben je te laf?
Ik was waarschijnlijk Jeffrey Dahmer in m'n vorig leven ofzo
Morghe
vertel vriend, laat het uit, ik luister
Waren we te cocky loonslaven bros?
Laten we zeggen dat m'n (realistische) dromen en aspiraties worden tegengewerkt door invloeden van buitenaf dus ben ik ongewild een NEET in een extreem disfunctionele woonsituatie. Comfy m'n rit uitzitten en niks doen is dan ook niet mogelijk
Mensen waar ik om geef verlaten me ook vaak of doen afstandelijk en ik weet niet wat ik verkeerd doe
Wees egoïst
niet gelezen sorry
Klinkt als denken dat alles maar makkelijk gaat. Ga gewoon werken en huur een huisje voor jezelf.
Kan niet, ik ben te lief voor anderen en kan dat niet veranderen
Ik hoop gewoon dat ik net zoals iemand anders ooit eens, al is het maar een dag, enig normaal in m'n leven kan zien. Je hebt wel gelijk
Anderen zullen niet voor je welzijn zorgen, wees lief met jezelf eerst
Ja, je hebt gelijk. Maar toch vind ik het iets makkelijker om een steunpilaar te hebben ipv anoniem op vierchan te posten omdat ik zo niemand lastig val. Ik stop nu met posten want ik verpest deze draad
Is oké, we zijn gevoelige mensen hier
is oke vriend je kan een draad niet harder verkrachten dan hoe ik het doe