/norgetråden/

Tempelridderutgaven
Forrige:

Attached: Untitled-1.jpg (980x1026, 373.24K)

Savner norsk-samisk vennskapsutgave fåvæ

vi B A D E R

får lage seg litt middag og da

Attached: 109076684_303441334348626_3157109625512174282_n.jpg (1080x1080, 196.01K)

Husk at runking er dårlig for deg

Attached: 1594911327313.jpg (600x516, 64.99K)

hun hadde masse hudormer på nesa si
æsj

første for danskebåten

Attached: colormagic.jpg (1200x630, 155.77K)

Attached: norgetråden-bean.jpg (1600x725, 481.81K)

Drikk vann

Attached: 0013403c75e7a6fc56b11f633c76ec94c1bf2401b518381e12b97acf628a43a1.jpg (600x400, 78.34K)

Nei takk, liker ikke sånne hormoner og fluorting de putter i drikkevannet for å gjøre deg føyelig sånn at du aksepterer at de importerer alle innvandrerne.

kjeks

Drikk kaffe

Les Dostojevskij

hva drikker du da?

Håper hun lider, og blir forlatt når hun blir gammel.

Litt dette

Ja sånn kan det gå
Kjærlighet er jo noe av det mest fantastiske man kan oppleve så skulle gjerne gjort det.

Nei

Hvordan forklarer du alle som drikker vann fra kranen og hater inntrengere?

ok feil person, glem det

Basert og håper-eksen-min-dør-pillet

To av de jeg gikk i klasse med på ungdomsskola er gift og har barn.
Tre er i faste forhold, og har vært det de siste åra.
En er internasjonalt anerkjent musiker.
En sitter på Nav og kjøper Seidel og knull for alle penga.
En er blitt fotballspiller, på såpass høyt nivå at han lever av det.
Og så har du meg, da.

Unner henne egentlig å ha det bra fåvæ. Nesten alle forhold tar jo slutt når man er 16, og jeg fikk jo oppleve det litterært beste året av mitt liv sammen med henne. Det som jeg synes er trist er at jeg trodde jeg kom til å klare meg og klare å bli normis når jeg fikk min første kjæreste og hadde sex og et normalt forhold innenfor en rimelig alder, men det fulgte jo ikke automatisk dessverre. Til gjengjeld var jo mange av vennene mine som små drittautister som fortsatt var jomfru til langt inn i 20 årene, og nå har flere av dem fått, eller begynner å tenke på å få, barn.

Det store flertallet av folk ønsker jo varme hender velkomne.

Dette Noen bryter åpenbart fri fra programmeringen, men det er jo ikke uten grunn til at i land der man ikke putter ting i drikkevannet er jo folk generelt skeptisk til fremmedkulturelle og stiller krav fra dem.

>unner henne alt bra
Ubasert og hanrei-pillet

Jeg koker og filtrerer mitt eget urin og svette.

Det må jeg nesten ha kilde på
>inn før lesdet

Jeg brukte ti-femten år på å være bitter og så en dag tenkte jeg at jeg gidder ikke dette mer.

Vanlig å bli dumpet som 16-åring alder for så vidt, men utroskap er noe annet. Hun er bare en dritt person.

Må bare også si, ikke gi opp kompis. Jeg veit ikke, fokuser på deg selv ei stund nå, spar opp litt penger, flytt til ny by hvis du føler for det. Det kommer aldri til å bli bedre hvis du ikke aktivt gjør noe med situasjonen.

Kilde på hva da? Er jo bare å se til øst-europa og russland om du ikke tror på det jeg sier.

Ja. Det er nå hyggelig sagt av deg. Det er såklart leit å gå store deler av livet mellom 16-30 singel og er nok en del man går glipp av. Men ikke alle er ment å oppleve mye kjærlighet alltid.

Gjør det bare i helgene, varer som regel 2-3 timer begge kveldene

>men utroskap er noe annet.
Hun var jo ikke utro. Vi slo opp og så noen måneder etter ble hun sammen med noen andre. Hvor fikk du det i fra at hun var utro?

>eg veit ikke, fokuser på deg selv ei stund nå, spar opp litt penger, flytt til ny by hvis du føler for det. Det kommer aldri til å bli bedre hvis du ikke aktivt gjør noe med situasjonen.
har prøvd å gjøre noe med situasjonen i 20 år, det hjelper ikke når man er for dum til å klare å ta seg ordentlig utdanning og få seg en jobb hvor man kan tjene litt saklige penger. Da sitter man fast med å leve fra hånd til munn, og da er det umulig å spare noe. Vurderer hardt å bare gi opp og prøve å få tak i noe nautgryn fåvæ.

Halvparten av barne/ungdomsskoleklassen har barn og hus og alt det som følger med, en har barn, men er ikke sammen med moren. Resten gjør det greit, og har interessante jobber de liker. Bortsett fra han som ble narkis og har mista seg selv litt. Og han som ble skalla før 25 og enda bor hjemme hos mor.

Om man ser på rene tall har jeg det ikke så ille.

Trodde du sa hun fant en annen på Malta.

Mobberen min fra barneskolen eier eget firma og er gift han... Og her sitter jeg da...

Attached: crying pillow.jpg (367x401, 40.97K)

Gutta
hvem game skal jeg, en gamer, game?

Attached: apu gamer.png (671x519, 146.08K)

>hus før de har barn
Du er i fra bygda, ja. Er jo helt ville tilstander i Oslo hvor folk ikke har råd til hus før barna begynner på ungdomsskolen omtrent.

fiskekaker til middag...igjen...

Skal spille litt dataspill etterpå fåvæ

Putter de ikke ting i drikkevannet der? Genuint spørsmål.
>han runker i 3 timer
Hva faen feiler det deg?

Ja, etter at det var slutt så. Det gikk sikkert fire-fem-seks måneder om jeg husker riktig

hmm kjedelig. må vente en ti-femten år før jeg kan evaluere dette selv. skal bli interessant å se om han damemagneten som også fikk 6 i alle fag på vgs oppfyller legedrømmen. får sjekke inn om noen år.

>langvarig runking
aristokratisk valg kompiss

>Putter de ikke ting i drikkevannet der? Genuint spørsmål.
Nei, dvs du risikerer å få i deg litt bly fra gamle rør og sånt, men de legger ikke til noe sånn som de gjør i vestlige land der man litterært putter fluor og hormoner i vannet.

jaja, sånn går nu dagan

Det er jeg jo. Men jeg som enslig har ikke råd til hus uansett. Ikke ett hus som er nogenlunde innflyttingsklart hvertfall.

Trenger ikke å dra langt utenfor Oslo før boligprisene blir innafor, man må bare finne seg i å pendle

Få sjå på fitta di

tanker om den jødiske rase?

ja vær så god her er den rosa lille musa mi

Det er jo bare navnet til spillet, da.
Enten må du pusse opp huset eller få noen til å svi det av for deg så du kan jøde forsikringa for et nytt.

Hva definerer du som langt? Selvaag-rekkehuset til foreldrene mine i Asker som ikke har blitt pusset opp siden midten av nittitallet gikk jo for 6 millioner kroner.

Noen jødinner er pulbare

>26 år gammel
>fra Oslo
>var nesten 200 elever på årstrinnet mitt på ungdomsskolen
>kun 5 stk. har fått barn
>3 jenter, alle 3 sammen med eldre menn og 2 gutter der hvor begge guttene er pakistanere
Jaja, greit at vi kan importere varme konsumenter når folketallet går ned

Ikke prøv deg merlind

Kremt. Det der er ikke danskebåten. De heter Superspeed.

Hvem gammel er du?

Snart kommer 50 års nedbetalingstid på boliglån

ikke like ille som folk sier fåvæ

Tanker om hestejenter?

Attached: 19228713_968538339952431_6443830298516914176_n.jpg (1080x1080, 184.56K)

Jobber du på Reitan eller noe, hvordan vet du alt dette? Se gjennom 200 folk på Fjesboka tar jo alt for lang tid.

heia bodø glimt

hvorfor er bodø glimt så sinnsykt god?

Oy vey, goyim. Bare lei bolig av meg så skal alt gå fint.

Stod i dusjen i dag og begynte å klø noe helsikes under føttene mine, etterpå så de sånn her ut, hva faen skjer a gutta? Har jeg fått AIDS på foten?

Attached: IMG_1939.1.jpg (4032x3024, 1.8M)

Morsomt å kante litt

De er ikke gode, de ledet 2-0 forrige kamp, og så slapp de inn to mål og mistet to poeng på det.

Kompisen min data en hestejente. Fordelene var at hun hadde pen rumpe, bakdelen var at hun var en priviligert, pretensiøs fitte og at han måtte henge med henne i stallen i flere timer tre dager i uken. Han slo opp, for å si det sånn.

Var 10 års reunion tidligere i sommer pga. ferdig med ungdomsskolen jubileum

Sittær å grubler på 're sjæl.

Nitten

Godt, og målrettet arbeid gjennom flere år, kombinert med gode spillere som passer til filosofien de alltid har hatt.

Basert og Ripperpilet

Attached: 048840FC-6885-4312-8F38-A2A51BCF4117.png (301x167, 29.92K)

Fotsopp

>10 seire og 1 u på 11 kamper
>ikke god

velg bare 1 linje

Akutt fotsopp liksom? På begge føttene?

Rart det der med ungdomsskolejubileum. Er ferdig med Vgs nå og har ikke noen gode minner fra ungdomsskolen.

Snittalderen for førstegangsfødene i Norge er 33 år, og vi har en av de laveste snittalderne i Vest-Europa

>t. en ekte mongo

Det er bare ett godt norsk lag, Rosenborg

Uffda.
Total Krig Roma

Kjeks. Det var en hestejente i klassen min på ungdomsskolen, og hun var en av de mest pretensiøse også.