Emilies føtter-utgave
Forrige:
Emilies føtter-utgave
Forrige:
Hvor helvetes jødisk er du da mann? Den forrige tråden har ikke engang nådd dultegrensen. Du er bare bekymret fordi vi snakker om folket ditt du, er du ikke?
Forrige
J
Ø
D
OY VEY
Vennlig påminnelse til alle om at det er rundt 30-40 stk. maks i tråden og en av oss har fått bekreftet covid-19 og har fått permanente lungeskader i ettertid. Det er ikke en ingentingburger
vennlig påminnelse til (deg) om at han juger på internett.
Basert, endelig en slutt på de jævla normissene som skal klemme på hverandre.
Det skriver ljuger, lær deg norsk din lille jødus
Dette er åpenbart jødeutgaven, ikke noe helvetes fotsopp-oppgave.
fy flåbbe, kjøpte en tube (25stk) med sånne her i april og betalte 236 kr pr stk. og syntes den prisen var helt hinsides vill.
nå har de faen meg steget med 100 kronasjer siden den gang, og i april var kronen MYE svakere enn den er nå.
det suser sølvgutta!
Smittevernet i Norge er til å le av. Klemmevenner fremstår som et megmeg
Føles godt å ha arvet alle gullsmykkene til mamma og noen gullmynter som har vært i slekta i 500 år for noen år siden, brødrene mine ville heller ha penger
>det skriver ljuger
kjøpte også no sølv i mars, samme dag som prisene STUPTE! men de satte jo marginene drithøyt, så var jo ikke sånn kjempebillig akkurat.
men men, sånn er det.
>noen gullmynter som har vært i slekta i 500 år
hadde ikke klart å selge noe slikt jeg
*knuller bestemoren din*
¨ååååå vad en slut trenger ikke store vekter når jeg har denne stygge hore af din bestemor ååå slikk bæsjet min gamle skløtt
>haha dere er så teite corona er en ikkenoeburger hvorfor gidder dere hamstre mat og preppe?
>m-m-men jeg kjøper gull og sølv da
samfunnet kan kollapse selv om kåråna er en ingentingburger
Noen som har noe forslag til hva jeg kan gratinere i ovnen? Tenkte en haug med grønnsaker, en boks eller to med tomatsaus, urter + noe kjøtt?
neger, vær så snill. jeg har ikke BARE gull og sølv.
Er i en situasjon hvor jeg kan hamstre mat og edle metaller uten noe problem
Dette er basert.
Går det an å viderekoble anrop til en annen person sin telefon? Tror noen har gjort dette med meg, har begynt å få telefoner fra folk som mener de ringer en annen.
Er bare mobilselskapet som har delt ut nr ditt på ny ved en feil, det skjer noen ganger
>Det er bare mulig å handle inn én ting om gangen
Hvor mye penger med dagens kurs får du for alt sammen solgt i Norge? ammo inkl.
Noen som sitter på noe grønt i Stavanger?
Ikke gjør narr av han, var selv i den situasjonen da jeg var ung
Mest sannsynlig har noen indere spoofet nummeret ditt. Disse kjøterne ringer alltid fra tilsynelatende norske mobilnumre. Ingen i bransjen ser ut til å bry seg om at hvem som helst kan bytte nummer når anropet når Norge. Har tatt det opp med kundeservice før.