Onverwachte wending editie.
/nederdraad/
Other urls found in this thread:
youtube.com
twitter.com
Word wakker
Nou al een nieuwe?
Het is alleen maar gebaseerd als je dat onbewust uitstraalt, niet wanneer je dat opzettelijk probeert te doen.
Dubbels en ik maak het uit met mijn vd
blijf in de oude dan flikkertje
Ik kom naar de miet en jullie jongenskutjes zijn niet veilig
Zou ze slikken?
youtube.com
Aub geen sokken in sandalen
Nou zelfs dan zie je er uit als een mongool dus
JJJAAAA ZEURENDE RECHTSIEDINKIES EN SCHIZOCELEBS BELUISTEREN
Oke mohammed
Maar niet opzettelijk, en dan is het extreem gebaseerd.
Jodenhaat en Jodencomplottheoriën zijn links, mongooltje. Echte rechtse Dirken houden van Israël en vinden Mark Rutte niet eens zo heel slecht
owo anka, neuk me met je voorbinddildo
>JJJAAAA ZEURENDE RECHTSIEDINKIES EN SCHIZOCELEBS BELUISTEREN
Voeten zijn belangrijk, het toont hoeveel iemand zorgt voor zichzelf
Twijgenmiet
Dit plaatje bedoel je.
Op zich deels eens, maar hoe vaak zie je überhaupt iemands blote voeten in het openbaar?
Ik wil douchen, maar er staan twee meisjes onder de douche en ik moet wachten tot ze klaar zijn.
Heeft dan ook niemand hier billen?
>stel je voor dat je zo'n maagd bent dat je met een nederdraad trui rondloopt
mohammeds zijn nog slimmer ja, echt zo triest om naar deze saaie nutteloze troep te luisteren oetz
Jaag ze weg met intimidatie en geweld
>campingtokkie
Zou je willen ik ben Anka niet
user
kont van iranon in archief
>Die trui
>stemt op fvd omdat het pro-israel is
in de zomer doen meisjes geregeld slippers aan, en op het strand zwemt amper iemand met schoenen aan.
Nee, ik ben gewoon thuis. Het zijn vriendinnen van mijn zusje en ze staan enorm te giechelen.
Dan moet je de vriend van Anka zijn. Ze heeft je nog niet voorgesteld.
Ik stem fvd omdat het mooi meegenomen is dat ik dan gezwart kan kijken en het kan nabespreken met fvd leden
Ah ja maar ik wil zeggen dat je ook niet zoveel moeite hoeft te doen om je poten presentabel te houden omdat er het meerendeel van het jaar toch op z'n minst sokken omheen zitten
>mohammeds zijn nog slimmer ja, echt zo triest om naar deze saaie nutteloze troep te luisteren oetz
projectie
Paul Thöni Sophie Thöni
gegarandeerdereacties.jpg
Leo over 10 jaar
Explain this Netherlands
Op het strand of wanneer het warm wordt
kan zo al de meeste mannen krijgen dus waarom zou ik
Martijn Tonies
Jaaaaaaaahoor ze is weer helemaal boos om niks
Fucking kanker waar gaat dit over
Beter gooi ik nu dubbels
Wat lul je ik kijk graag naar gezwart, de productie is veel hoger en die nikkers hebben een flinke piemel
KANKER IK KEN HAAR
Gestoorde non-binair is dat zeg
Heeft een standbeeld van Pim Fortuyn in Rotterdam vernield. Kankerhoer ik had er nog aangegeven bij de politie.
Misschien zijn het de hormonen
Explain this France
Vertel, waar is ze dit keer gekontpijnigd over?
>haar
>Waterloo, Netherlands
Ja maar ze doet me er wel pijn mee en ik voel me ook gewoon kut maar ik reageer het niet af op andere mensen. Dus nu reageer ik alles dubbel af op Nederdraad als een autist
Laat haar zwarten en gooi het op de FvD server
Ik ben k3 niet maar toch wil ik even zeggen dat je dit onmiddelijk moet verwijderen
Make better bait and you won't have to advertise.
Sorry macht en gewoonte, diegene gebruikte vroeger nog het/hets en dien/diens. Ik kan het allemaal niet meer bijhouden kanker non-binairen
Ik ben zeker dat ze wou je geen pijn doen misschien is ze alleen gefrustreerd, praat me haar of ga uit iets leuk doen
Ik wil mezelf niet al te veel doksen. Ze is lichtelijk autistisch dus zit misschien wel op dit boord
Goed plan user