Kontakta 1177 ifall ni har symptom.
Sverigetråden - Diabetesupplagan
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
du kunde väl brevat en svensk bild
Negrer luktar illa
Hittade inte en bra bild på svenska. Jag vet att det finns men tydligen inte på nätet.
Dålig upplaga. För tidig, tråkig, inte bra. Du kunde ha gjort bättre men vi förlåter dig. Försök bättre nästa gång.
Hela mitt liv är en dimma och jag lever bara när jag tar droger.
Staden av am ho fy fan
youtube.com
anamm' vildmarkn'
Jag ser såna men bara när PangDöPaj kommenterar eftersom han alltid rostar hororna så jävla hårt
youtube.com
Helt skoningslös
Varför soja? För att han inte är renrakad?
Skulle klara hennes test favä men vet ändå att hon aldrig hade dejtat mig då jag är ful och skallig
Hon var en ful asiat favä, hon förtjänar inte dig.
Han ser ut som sojakarikatyren. Han osar självgodhet och man bara VET att hans politiska åsikter är helt cp lol
GE MIG ARSENIK BAPAPPAA
Hade han varit renrakad hade det också varit soja, hade han haft stubb hade det varit soja, hade han haft pubisskägg hade det varit soja. Allting som inte gillas är soja.
Tyckte hon var söt
nä hon var snygg, du gycklar eller har en helt skev bild av människor pga för mycket tecknat och tv-spel
>säger nej till tuttkon
fy helvete vilken kass smak
Värdelös serie.
Asiater är inte min grej bara
Din mamma är värdelös
Du ska de andra, hans rostningar är helt sjuka. Jag fattar inte hur han kommer undan med det
youtube.com
tänker inte ha den här debatten igen, men har du normala testosteronnivåer så kan du gå igång på kvinnor av alla raser förutom möjligen aboriginer/pygméer
Detta
igen?
Sa att asiater inte är min grej men hon i webmen är snygg faktiskt. Tror jag bara inte gillade läpparna och håret på den andra?
vad säger man? hej jag kanske har diabetes?
Sen jag började med vegansk kost har mitt bajs börjat smaka mycket bättre.