Vrijheid van meningsuiting is geen recht op kwetsen en daarom nooit onbegrensd. Naast bestaande inperkingen voor bijvoorbeeld smaad of opruiing, dient ook de lastering van Gods Naam weer strafbaar te worden. De Naam van God is heilig. Lastering van God, zoals Hij Zich in de Bijbel bekend maakt, dient te worden tegengegaan. Ook dient bij het afleggen van de eed uitgegaan te worden van de christelijke eed. Ambtsgebeden en vloekverboden zijn belangrijke publieke uitingen van de erkenning van Gods Naam.
/nederdraad/
Joods ben je alleen via je moeder
>dvw geil
Morgen jongens, fijne dag
Ga je nu al beginnen met je anti-semitisme?
ik ook ben je sub of top?
>hij krijgt geen naakts in de ochtend om dit te verhelpen
>Naakts?
Wat zijn dat?
Een foto van je meid zonder kleding
Wajo!
Je bedoel met de blote voor bips en meisjes piemel?
Wissel
Stuur naakts
homofilie is een stoornis
Interraciaal ook
Nee daar krijg je weerstand van.
Zei er iemand naakts?
Maar de allergrootste stoornis is misschien nog wel heteroseksuele vaginale neukseks in missionarishouding ten behoeve van voortplanting. Kankerziek.
Gadverdamme.
>Wissel
Gvd dit is geen voetbal!
Dat is ook kanker geil
Soms wordt er wel tegen ballen getrapt
Ik raak ontregelt van de hitte
Stuur een kechje snel
>stoornis
De norm.
>Dat is ook kanker geil
Onbeschermd in haar kutje noten?
...
Morge
Niets mis met slagroomtaartjes. Maar heteroseksuele vaginale neukseks in missionarishouding ten behoeve van voortplanting is het meest zieke wat er bestaat. Schaam je.
Ad Looij en Braddie zijn de beste stromers van Nederland
Stoornis, norm... synoniemen.
Voordat ik ging stromen keek ik vaak naar Ad Looij. Kan wel zeggen dat hij mij geïnspireerd heeft.
Stel je voor: het sperma wat uit je lul schiet en in haar kutje kruipt, en 9 maanden later ineens plaatjegerelateerd. Je hebt gewoon een mens gemaakt door te koemen. En dat komt uit haar KUT, man!! Is toch gewoon raar?
Stink weer
ik houd niet van kokkie en ballie tartaar