Attached: C7929C94-CB14-4C4B-AD13-16D4B44E9CC5.jpg (2090x1554, 833.54K)
Sverigetråden - Lördagsupplagan
Caleb Campbell
Other urls found in this thread:
youtube.com
en.wikipedia.org
twitter.com
Colton Richardson
Först för total E N I G H ET
Ethan Parker
Fina siffror.
Xavier Evans
Finns oironiskt en risk att jag blir 30 år och oskuld favä. Är 26 och oskuld och det har aldrig sett värre ut på horizonten. Minns hur jag satt och skrattade åt trollkarlar och trodde det var ett skämt som tonåring
Jeremiah Thomas
Har ikke snakket med en jente på "den måten" på snart 10 år fåvæ, men har hatt sex da
Jaxson Price
Köp en hora bara och få det överstökat. Du kommer må bättre när du kan släppa oskuldsstigmat. Plus att om du någon gång träffar en tjej som du gillar så vill du inte vara en osäker tönt när ni ska knulla som inte kan de mest grundläggande sakerna
Luke Scott
Sluta bry dig.
Thomas Fisher
Svennehoror har knullat runt med hundratals personer när de fyller 20. Varför ska jag nöja mig med en kvinna?
Även om jag förlorar oskulden med en helt perfekt oskuldstjej så kommer jag aldrig känna mig nöjd för jag vill prova på alla olika sorters tjejer.
Svarta, latinos, asiater, långa, korta, stortuttade, platta, vältränade, knubbiga, håriga, renvaxade. Jag kommer aldrig någonsin i hela mitt liv bli nöjd och det är tack vare svho som har skapat den här standarden.
Camden Diaz
Hur träffar man ens tjejer? är nästan 30.
Adam Ward
Så det du säger är att du är precis som svenska kvinnor med den enda skillnaden att de kan leva ut sina drifter fullt ut medan du är inkapabel till att göra det?
Owen Green
Ethan Roberts
Skaffa Tinder. Jag fyllde 30 i sommar och kände att det var dags att ta tag i min ensamhet. Nu har jag tre tjejer jag snackar med och kommer träffa till veckan
Elijah Long
d1a favä
Kevin Mitchell
Ja men jag hade aldrig haft de här tankarna om jag inte såg att svho levde så. Om du är ett svältande litet negerbarn i afrika och aldrig ser en fet rik amerikan som äter buffé så tänker du ju inte på det eller hur?
Brandon Bell
Svamp favä
Chase Bell
Du är skev i skallen, säkert porrskadad.
Andrew Price
lägenheten har börjat lökmaxxa utan att ha tillfrågat mig
Nolan James
Nej jag är skadad av att ha sett sanningen om svho.
Luke Cook
Så det är svhos fel att du är som du är, men är det någon annans fel att svho är som de är?
Gabriel Collins
nej dampus är bara oironiskt sjuk i huvudet, 100% att killen lider av något mentalt
Christopher Kelly
Visa var skåpet ska stå med natto och durian.
Luis Bennett
Judarnas såklart.
Justin Nguyen
Är du rasist?
Jacob Robinson
Detta. Jag och polarna brukade slänga ut donkenpåsar, plastförpackningar till baguetter och drickaflaskor på parkeringar i stan.
Carson Rogers
>natto och durian.
är det något japanskt bögskit eller?
Mason Flores
känner mig svartpillrad
Lucas Butler
>buhu kvinnor är selektiva
>jag vill också ha makten över selektion trots att jag är man :(
Ethan Ward
tvätt- och städa lägenhetenkneg
Angel King
Natto är från Japan och durian är en frukt som är känd i Singapore. Den luktar så äckligt att de har satt upp skyltar om att den inte får ätas offentligt.
en.wikipedia.org
Christian Hall
Beskyll inte svho själva för det då
Camden Morgan
>t19, t21, t19, t20, t24, t20, t26, t24
hur i helvete är det så många transor på jodel?
det absoluta stadiet av bajslandet sverige
Zachary Wilson
Om jag ger dig en kniv och du hugger ner någon med den, är det mitt fel då, eller ditt?
Jacob Gray
t står för tjej din absoluta jävla kolossala megacp-hjärnkulting
Matthew Brooks
Durians är vanliga i Thailand, smugglade en gång in en i en bungalo jag hyrt, slutade med att jag fick spendera natten hos en hora istället för att mitt rum luktade så illa så man inte kunde sova där. Gäller bara att man aktar sig när man är i skogen så en sån inte ramlar ner i huvudet på en.
Jackson Hughes
Givetvis mitt.
Om du vägrar ta ansvar för dina egna lustar och tycker att de är någon annans fel kan du inte förvänta dig att svhos lustar är deras egna fel. Eller hur?
Anthony Kelly
Helvete vad kanalskadad du är user
Xavier Hernandez
de är överallt idag
Jayden Taylor
Skillnaden är ju att män har empati och sympati, vilket är något som kvinnor inte är kapabla till att känna. De är mer som biologiska robotar som följer sina instinkter.
Joseph Lopez
pluggar ett värdelöst program som jag hatar
ni då
Julian Hernandez
Bra bete
Brandon Watson
Du verkar följa dina instinkter om att allt är någon annans fel och att du inte är ansvarig för något hahah
Kayden Cruz
Fast har redan knullat horor. Räknas ju inte som att förlora oskulden.
Hur gick det så fel?
Matthew Adams
kaosneet på grund av shanghaisnuvan
Aiden Jones
samma men hoppade av och varit neet 3 år sen dess