Sverigetråden NWO-upplagan

Attached: 1597492663901.png (596x600, 622.55K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Dg1kdLLphQQ
healthline.com/health-news/lifelong-lung-damage-the-serious-covid-19-complication-that-can-hit-people-in-their-20s
twitter.com/NSFWRedditVideo

Negrer har lägre IQ än via.

börjar faktiskt tro på detta. fler ställen börjar med kontantfria betalningar med ursäkt att kontanter är en smittorisk

>NEEEEJ FÖRRA TRÅDEN VAR JU PÅ SIDAN 9 DU KAN INTE STARTA EN NY TRÅD MÖH REGLER!!

Attached: 1588572070471.gif (600x600, 2.2M)

Ponera att detta är sant, varför är det ens dåligt?
Hur skulle världen se ut om dessa fick som de ville?

>han vill vara en slav

Alla folkslag skulle blandas till en bajsbrun blandras utom judarna, den enda kulturen skulle vara konsumerism.

Ja

De enda som tjänar på att vi har kvar kontanter är efterblivna gamlingar (som snart dött ut), kriminella och bidragsparasiter

ok men om man inte bryr sig om ras då?
Hur skulle en dag som "slav" se ut?

>kliar mig i håret
>3 hårstrån
DET ÄR INTE ENS PÅ FLINTISOMRÅDENA AAAAAA

DET BLIR SOM I MATRIX JONTE VILL DU HA EN SÅN VÄRLD ELLER TA DET RÖDA PILLRET JONTE

>ok men om man inte bryr sig om ras då?
>Hur skulle en dag som "slav" se ut?

Attached: mallig sojabög.png (800x750, 139.36K)

Så vad ska ni äta för något idag då?

Attached: tflc1z5vjw351.png (2880x1622, 3.12M)

zoomare kan inte räkna växel i huvudet därför kåpar de som

din mammas fitta lmao

redan ätit din mammas fitta

typ ungefär såhär, utanför deras kontinent-stora "heliga" palats

Attached: af618de879a0285ec924b567e6380189[1].jpg (720x720, 148.68K)

Kontanter är gött att ha din bög.

Fast det är ju datorer som sköter räkningen när man betalar i kassan

youtube.com/watch?v=Dg1kdLLphQQ
den här låten är ruskigt bra

Sissyslyna inte äta pozzgrindrsperma det är inte mat!

t. Kaospundande bidragsparasit

Mariestads old ox

Attached: 1592338771132.png (3100x3657, 1.95M)

Vad tror ni om bitcoin, kommer det bli en grej?

Attached: 12F50EC9-B8A5-4322-B56C-EAC4B806405F.jpg (1200x900, 54.99K)

Vem vet, det beror väl mycket på vilket teknik som uppfyller vår vardag i ett hypotetiskt scenario om ca 100 år.

ASSÅ JONTE VI KOMMER BLI SLAVAR ÅT DEN NYA VÄRLDSORDNINGEN VI KOMMER INTE HA NÅGON FRI VILJA OCH VI KOMMER LEVA I EN SIMULATION SOM I MATRIX LIKSOM

> Länka 1 sådan person

healthline.com/health-news/lifelong-lung-damage-the-serious-covid-19-complication-that-can-hit-people-in-their-20s

>Lifelong Lung Damage: The Serious COVID-19 Complication That Can Hit People in Their 20s

Håller du käften nu? Kan du nästa gången du flyttar målstolpen köra upp den så långt att den sticker ut genom munnen på dig?

Tänk om Sverige hade accepterat Ukrainska refugees

Attached: Ukrainian.jpg (682x1024, 75.6K)

nej

Uppstekt palt

Sissyslyna bli full och hämta grindrdaddies!

t. cuckelius maximus

>han vill bli övervakad hela tiden

Får man en simulerad fv då?

BRRROR KOM DISCORD SNABBT DET FAKKING FLAPPING HÄNDER

>Jag vill att staten ska kunna kontrollera alla aspekter av mitt liv!

jag har haft kneg på ställen där de inte hade någon dator så man fick räkna i huvudet. zoomzoom fick panikattack varje gång

Tegnell är en hjälte som dabbar på NWO, WHO och dess coronadampande lakejer

Baserad sprängare!

Attached: Screenshot_2020-08-15 Här skrämmer Ulf, 74, bilisterna till att sakta ner – med en hårtork.png (800x823, 729.15K)

Anders Tegnell är oironiskt en autist, hjärnkulting och massmördare. I historieskrivningen kommer han benämnas som Sveriges Dr Mengele. Mengele hade Auschwitz och judarna medan Tegnell har Sverige och svenskarna. Detta vidriga as och hans perversa experiment med människoliv måste stoppas. Jag hade länge min tilltro till goda krafter inom Försvarsmakten, men för varje dag som går förlorar jag hoppet mer och mer, då ingen verkar vara intresserad av väpnad revolution

Vad då för kneg? De butiker jag jobbat i så skriver man bara i antalet kontanter man fått så sköter datorn resten

tecknet på att stormsnorrarna inte ens bryr sig om att bevara sin ras utan bara om att bli av med sina oskulder

han kommer få en staty rest

Det fungerar ända tills Mdongo stannar i sin stulna BMW (ska snart användas i ett rån) och gör köttslams av cuckgubben

>detta är en helt normal snäll farfar som ägde 90% av oljemarknaden och aldrig skulle göra en fluga förnär

Attached: rockefeller.jpg (599x616, 66.76K)

>dkn ingen dödshjälp

De e lugnt han e upptagen med att knulla din mamma lol

sjud mer

Mamma brände bechamelsåsen till lasagnen så nu smakar hela rätten bränd mjölk

Attached: 1588144982747.jpg (657x527, 118.09K)

vill inte säga men vi hade ingen dator. alla betalningar var antingen via kortläsare eller kontanter. nu däremot har vi en dator

varför använde hon den brända såsen?

njut av ditt framtida hjärnimplantat

ärlig fråga. Finns det neo-hedniska rörelser i afrika där de förkastar kristendom och islam och försöker återupptäcka deras urreligioner?

Breva läsarmusik

>By April 1923, the conflict between industrialists and Rossoni’s Fascist syndicates had become so contentious that a circle of industrialists questioned themselves on whether it was “now wise to pay the Communists to fight the Fascists!” A month later, the future Italian Communist leader Palmiro Togliatti wrote a letter to Moscow, informing them that the "industrial classes are rather wary of the new regime, fearing unpredictable developments in the class struggle with Fascist syndicates." As the hostilities continued, Rossoni by 1926 was referring to the industrialists as "vampires" and "profiteers."

Attached: 1590606686733.jpg (193x246, 11.88K)

Hur mycket fitta har Tegnell fått de senaste månaderna?

er åsikt om judar?

>palt
Begriper inte hur folk äter det men det gör de tydligen.

undrar också detta men med sydamerika och aztek och inkariket

Det finns olika uttryck för folkmagi i varje by, det behövs ingen "revival"-rörelse

Hon ville inte göra en ny och trodde inte att det skulle vara någon fara

Vad finns det att fatta? Smör, extra fläsk och lingonsylt. Enkelt som

Är tråden döende?

vet om från umgängeskrets att muslimer i afrika ofta blandar in deras gamla religioner i Islam (de tror på trädandar och floder osv jämte med Allah) men jag menar typ figuerer som Varg Vikernes som är militant emot abrahamitiska religioner

hoppas det

Chirre och jordnötsringar

Attached: 1597351189980.png (990x1000, 1.66M)

>fixar äntligen min dator igår
>vaknade för 6 timmar sen, tiden försvann som krut i en libanesisk hamn
ä-äntligen hehe

njuter av din mammas fitta lmao

Ping h0m0

gud jag önskar det var jag

din mammas fitta YOOOOOOOOOO

Det är likadant med kristna i Afrika

t. läsare

din mammas fitta

Julius Evola, baserad eller inte?

vilken religion ska man välja? vem har rätt?

Helt okej