Tis og kiss
/skandi/
>dkn ingen Greta fv som tisser på meg
Greta, kan du tisse Jorden sval?
ågh hvor ser hun billig ud i de bukser... sikke dog hun poserer... jeg kan ikke længere lide traditionelle piger
chips og kiks
>ågh hvor ser hun billig ud i de bukser... sikke dog hun poserer... jeg kan ikke længere lide traditionelle piger
Greta är ingen "trad". Men hennes stil är konservativ på riktigt. Inget smink. Klär sig feminint men comfy. Och toxiskt maskulin enligt Salvoj:
Detta är vad som passerar som en konservativ kvinna i Sverige.
Hur orkar du lyssna den där gubben?
>Hur orkar du lyssna den där gubben?
Han är underhållande. Tar ett tag att vänja sig vid.
Sikker på hun aldrig bruger sminke? Hun ser meget forskelligt ud på mange af billederne, synes jeg
Tiedäthän että se on unelmaa
Ei muuten voi pakoon päästä maailmaa
Tulisitko silti vaunuihin vaivaisiin
Toivioretkelle taivaisiin
Lähdemme luo tähtemme
Sinne tein tien sinne sut vien
Silmämme suljemme
Tähdenlennon tiellä kuljemme
hvad er det der er galt med mig
>Sikker på hun aldrig bruger sminke? Hun ser meget forskelligt ud på mange af billederne, synes jeg
Inte säker, men om hon gör det så syns det verkligen inte.
kan du uddybe
det tog mig 20 sekunder at regne 9x5 ud, plejer normalt at kunne gøre det på 5 sekunder
klassisk symptom på billedbrætshjerne
Er godt gal i skralden her til aften. Jeg har fundet ud af at den overdrevne politiske korrekthed, der præger USA, har fået Alison Brie til at krybe til korset og undskylde for at lægge stemme til Diane.
instagram.com
Diane ville ikke være den Diane jeg elsker hvis ikke det var for Alison Brie. Nu stopper festen kraftstejsme.
>dfn du fik aldrig smagt de sprøde bamser
ja, det er nok bare forskelle i hår/vægt/solbrændthed der gør det, måske har hun vokseværk
Hvad er problemet, at Brie ikke er asiat? Uhyrligt
kååmere i tråden?
Ja. Hun mener rollen skulle være gået til en Vietnameser.
Jeg er kommet tre gange i dag. Anden gang sprang jeg vist en blodåre i dilleren, så tredje gang blev lidt kavt.
Er æ tillåt her? ('-')
Så skal det være en vietnameser fra den samme egn der også har en livshistorie og sundhedsprofil der passer med karakteren
Min fjerne slægtning :)
bokstaven æ eller æ som i "jeg"?
jbs.
tillåten? mja. det finns inget jänkarförbud. men välkommen? tveksamt.
opvoteret og abonneret
Skandiamerikanere er alltid velkomne i tråden så lenge de taler et nordisk mål.