Var ni hockeytjäds?
Sverigetråden - Skridskoupplagan
Idag ska jag slå sönder en björn. Ni ska sitta och dega framför dattan.
Asiatisk kropp och ansikte
brehs...
Seriöst ditt mongo gör det inte
Björnheemaranon...
Johannas för helvete, chefen sa inga fler e-postadresser i namnfälten
vad är straffet för politikermord?
frågar åt en kompis
Varför kan kineser inte in i kvalitet?
mano...
kommer alltid vara fattig och bo som en förfrusen råtta
>båda sidorna
>kommer fuska
Du vad? Det är Trump som saboterar postgången.
fett synd om man tände eld på den historiska synagogan i stockholm. judarna i sverige skulle känna sig väldigt trygga i sverige om något sånt hände :)
>Guts
Swedish women >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> POWER GAP >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Literally godesses >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>POWER GAP>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> any other women
Gotland på bilden
slet hårt hela livet att ge invandrarna allt de ville ha och yrade om öppna gränser, och nu när sverige är förstört så flyttar han till asien.
>tända eld på en stenbyggnad
hur tänker du nu?
Han är en ultracuck
Fy Pekka! Dålig guling, här i Sverige är vi toleranta!
svt.se
Sverigetråden BÅH
>Ingen här vill läsa min Batmannovell :(
Jag vill! Breva den här så går jag och gör en kaffis under tiden.
mm ja väldigt synd och osmakligt ja
nej det vill vi icke nej nej
Sa att båda sidorna hävdar att den andra sidan kommer fuska. Spelar ingen roll vad verkligheten är så länge folk tror att resultatet är ogiltigt.
öh sverigetråden är faktiskt team greta
har varit där på studiebesök. behövde ha kippa på mig
Alla svenska sprängare, oavsett politisk ideologi, flyttar så småningom till asien.
GATSU?!?!?!?
Varför är nbögar så rädda för kiss och bajs?
>Swedish women >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> POWER GAP >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Literally godesses >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>POWER GAP>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> any other women
Greta Thunberg > any other woman
Fixed it for ya!
let's trade then
Varför finns det ingen Vandaljonas som flyr ett brinnade Sverige till Vietnam?
don't talk to him, he's a notorious coping incel
vem fan bryr sig om klimatet när judarna håller på att utrota vår ras och fylla hela världen med undermänniskor? om vita inte existerar så finns det inget hopp för liv på jorden.
neeej stormbröder hur ska vi återhämta oss
>vem fan bryr sig om klimatet när judarna håller på att utrota vår ras och fylla hela världen med undermänniskor?
är jag överkänslig? lägger han skulden för att kriminalitet i förorterna på svenskarna?
>sten
aa fast inomhus ser det ut vara mest trä, skulle nog kunna göra en hel del skada om man lyckades ta sig in ditt. dock har de säkert ganska stabilt säkerhetssystem
>Sa att båda sidorna hävdar att den andra sidan kommer fuska. Spelar ingen roll vad verkligheten är så länge folk tror att resultatet är ogiltigt.
Bara det att Trump fuskar i detta nu och har flera gånger sagt rätt ut att han tänker sitta kvar om valresultatet är "opålitligt". Han tycker även att han borde få en förlängning på två år för att man undersökte honom.
Då var det dags igen, antondamp
based, desu great looks like agnetha if agnetha never went through puberty
good you can take all goblinas you need.
but seriously if you are blonde/blue eyes mexican women will throw themselves at you as long as you dont look like a complete neckbeard
Nej. Budskapet är ju ganska klart. Han menar att högre straff inte leder till att avskräcka brottslingar. Hur kan du vara en sån här hjärnkulting?
youtube.com
Minecraft Multiplayer Fun
Snälla se snabbt!! Videon är på svenska och den är faktiskt jätterolig
dont talk like that, all swedes are beautiful :3
Nej han fuskar inte i detta nu. Sluta få din världsbild från reddit vänsterfjollan
Poängen är inte att "avskräcka" brottslingar. Poängen är att hålla dem inlåsta längre så de inte kan komma ut och förstöra samhället samt rekrytera nya ungar precis som på cuckjävelns bild. Hjärnkultingen
he is from yugoslavia
>3 oktober 2010
Får en verkligen att tängka
Castizo only
börder, varför är amerikat så kaos?
Varför krinschar hon så hårt? Vad är det hon ser?
Är det din kanal?
Nä, hans poäng är att skärpta straff inte kommer skrämma blattar från att bli kriminella.
Själv vill jag ha hårda straff samt förebyggande medel i ett rättvist samhälle. Men straff är rasistiskt och att hjälpa någon så den inte begår brott är kommunism så Sverige är fast med kaosblattar.
hur fan blev en sån här jonte världskändis?
Sin spegelbild i kameran
ser dyr ut
oh, maybe being in the most beautiful country on earth will help him overcome his problems? idk
drömde en erotisk dröm om (riktiga) mammafv
Hon protesterar mot Elgigantens årliga elektronikparad.
Haha mm
Oironiskt bra video
själv tycker jag att det borde bli enklare att få tag på vapen lagligt så att gemene medborgare enklare kan värna sig sig mot angripare
Det är inte de i förorterna som stiftar lagar osv. De kriminella är skyldiga, men lagstiftarna är medansvariga.
Det är ytterst få som vittnar. Och med tanke på de låga straffen är det inte så konstigt. Antag att straffet för att ens ha kört flyktbilen vid ett mord är 3 eller 18 år (utan någon förkortning). Vilket straff kommer att locka fler att vittna?
Do mexican qts speak English or will we have to learn Spanish?
Tänk dig att bara gå in till deras hus, mörda karln och ta hustrun som sexslav
Ingen kommer att någonsin få veta
Är detta övergången till zoomer-eran? Jag fattar inte
Nu tar alla brevare 5 minuters paus från brevandet. Tänk på vad ni måste göra idag. Har ni glömt några sysslor kanske? Glöm inte att fixa allt. Nu tar vi en paus i 5 minuter. Vi ses sen.
Psykfallet....
Det är rätt enkelt, ta jägarexamen bara, eller börja med prickskytte som hobby.
youtube.com
Har försökt att ansöka om vapenlicens men idioterna vill veta exakt vilket vapen du söker till, man kan inte söka generellt till pistol eller gevär, cp ungarna vill ha märke, modell och årstal
Den ultimata hanrejen. En sann landsförrädare.
As a foreigner you'll most likely only fit with someone from upper class which means yes, they will speak english.
most don't speak english perfectly but understand it enough .
states near the border have the castizas and have the higher percentage of english speaking population
>reddit
Vad är det för korkat fult ord alla högartöntar slänger sig med? Tror du att du får makt över mig genom att säga det?
factcheck.org
min att göra lista
>dammsuga
>göra rent badrummet
>diska
om 10h kommer jag inte gjort något av det
Redditören...
Redditbög
>han rider sybian
hur kom han undan med det??
Kan någon förklara varför miljön, klimatet osv är så viktigt? vi kommer vara döda om 100 år och precis som forntida generationer så behöver vi inte bry oss om framtida generationer.
>abo hassan joina oss län, kör flyktbilen yao, blir du haffad är det bara 12 månader i fängelse bror, kolla bara på osman och habdi, de har suttit inne men ingen stor grej yao
>ey bror nej de höjde strafflagen bror, blir livstid dirr
Reddithanrejen
>Hon protesterar mot Elgigantens årliga elektronikparad.
Säker på att det är den? Reenacters av PC City brukar se lika ut.
Du känner dig träffad
Du är från reddit eller hur user?
Nej, jag känner mig inte mer maktlös.
Nu är kaffisen klar! :D