Sverigetråden - TV-spelsupplagan

youtube.com/watch?v=hpF201iuQ44

Det finns en mall som många lever för
Den funkar så att man ska leva som alla andra gör
Plugga till nå't man inte vill (livet blir chill om du gör vad du vill)
Typ ingenjör (livet blir chill om du gör vad du vill)
Ägna livet åt nå't tråkigt och vänta tills man dör
(Livet blir chill om du gör vad du vill)

Du måste sluta leva så
Vi vet hur det kommer gå
Livet blir som alla andras
Och hur kul har man då?
För det är du mot världen
Du är kapten på färden
Och det finns ingen utom
Du som sätter barriären

Attached: Scrsht.png (1596x1192, 1.25M)

Other urls found in this thread:

expressen.se/nyheter/600-utvisningsdomda-ar-kvar-i-sverige-ett-svek/
youtu.be/dqB-EMqpsUA
twitter.com/SFWRedditImages

Ping björnanon. Är du död?

JAAA VARA LÅTSASINGENJÖR MED EXAMEN FRÅN LÅTSASSKOLA UTAN INTAGNINGSKRAV

JAAA OSKULD BRUNPAJER SOM KOMMER GIFTA SIG MED MIG

JAAA DAMPA ÖVER CORONA HELA DAGARNA

JAAA RÖKA WEED MED BOYSEN OCH SKIT

Attached: Soy.png (434x524, 243.86K)

Han är garanterat död

Är detta den nyttigaste burkmaten?

Attached: 23434-560.jpg (560x560, 51.73K)

>dkn ingen vän att gå på nattpromenad/röka/supa/knarka med

Attached: 1569514761728.jpg (493x490, 156.45K)

ser fram emot det

Attached: 1596830275128.png (652x811, 7.44K)

men du har väl i alla någon slags grund att stå på? inga funderingar vad som kunde ha blivit

>Maria blev våldtagen av en nyanländ. Han dömdes till utvisning men är kvar i Sverige då han inte kan utvisas.

>– Jag känner mig sviken av de politiker jag tidigare stött. Jag har ändrat uppfattning, jag är inte alls lika vänster som jag var tidigare.

expressen.se/nyheter/600-utvisningsdomda-ar-kvar-i-sverige-ett-svek/

Suger du av också?

slutar ni någonsin dampa?

Hatar offentliga toaletter, hade varit bättre med pissbuskar.

Vad fan är fel på dig, ta dina piller

>ingen snus hemma och har inte snusat på två dagar eller mer
>stressad och trött så orkar inte gå till affären

Attached: jjbbbhh.png (1280x640, 43.91K)

Finns det något mer hanrejeri än att gifta sig med en tjej som inte förlorade sin oskuld till en själv?

Förvånad över att Expressen skriver om detta favä

Attached: 1567637999459.png (750x661, 572.46K)

Vad tänker ni om ni ser något som har för mycket kläder på sig på sommaren?

expressen har alltid varit lite mer höger än aftonhoran

Att det ska krävas allt det för att man ska sluta va vänster....

XD

I programmet framträder en kvinna som var aktiv i en frivilligorganisation som hjälper nyanlända. I den verksamheten kom hon i kontakt med en man som våldtog och misshandlade henne.

Han dömdes till flera års fängelse och tio års utvisning. Och har nu avtjänat sitt fängelsestraff, men är kvar i Sverige eftersom han inte kunde utvisas.

Kvinnan kallas i programmet ”Maria” eftersom hon är rädd för gärningsmannen.

ja, att faktiskt bli hanrejad.

>Kan du ge exempel på när fascistiska stater undangömmer problem som förvärras?
Förlusten i Stalingrad.

>Med äganderätt, menar du
Jag menar äganderätt. Folk investerar mindre i företagande och nyskapande om de vet att staten när som helt kan ta et ifrån dem. Det är t.ex därför så många rika kineser köper egendom i västvärlden där Kinesiska staten inte kommer åt dem

svenska staten är pissvag, orkar inte ens verkställa utvisningar LOL

breva i nordtråden leftypol och fråga vad de tycker j/n?
i kombination med hur de kan förvänta sig att vanliga medborgare inte flockas till "hårdare tag" partier när sådant här händer

Testa. Själv har jag aldrig varit på leftypol.

Att ens frus fitta har varit använd av andra män är ju att bli hanrejad

också varför zimbabwe är ett kroniskt rövhål och nu erbjuder sig att betala tillbaka vissa summor, ingen vill investera i ett land där staten när som helst kan få damp och mörda och beslagta företags egendom

>ja jag är kommunist hur visste du?
youtu.be/dqB-EMqpsUA

Sök hjälp favä

Ja, att vara oskuld i pojkrummet samtidigt som Jonte sätter på brudar.

Äter någon av er konserverad mat ibland? Eller är det bara jag

>Jag menar äganderätt. Folk investerar mindre i företagande och nyskapande om de vet att staten när som helt kan ta et ifrån dem. Det är t.ex därför så många rika kineser köper egendom i västvärlden där Kinesiska staten inte kommer åt dem
Typ därför kineserna i Vancouver har heemat den lokala bomarknaden för att de köper upp fastigheter. Tack för det hjonen som avslöjade "Panama Papers". Nu kan man inte gömma pengar enkelt, utan det får bli att överhetta lokala marknader.

Varför?

Du kommer vara ensam resten av ditt liv lol

han hatar det

det händer att jag nallar ur mitt prepper-förråd

Äter tonfisk för typ 15kr 5 dagar i veckan, ibland blir det varma koppen om jag snålar lite.

ja det är bara du user det är väldigt skumt beteende

>Zimbabwe
Oironiskt det mest kaosade landet i världen. Riksbanken har $200 dollar kvar och lärare har en månadslön på $10. Sen har alla aids också.

Hur har du förstört ditt liv? Ålder?

Nä, finns en massa oskulder

Kan man få ett rus av kräftor? Tryckte nyss 25+ och är snurrig. Jag vet att det inte är att jag ätit för mycket då jag är väldigt välbekant med den känslan. Det är något annat. Ett kräftrus.

vad har du för diagnos?

Najs

Vad för märke på tonfisken? Och är inte varma koppen helt näringslöst och ganska dyrt för vad man faktiskt får för pengarna?

>Förlusten i Stalingrad.
Det var väl ett ganska dålig exempel på "inbyggda defekter" i ett samhällsystem.

>Folk investerar mindre i företagande och nyskapande om de vet att staten när som helt kan ta et ifrån dem.
Fascistiska stater har väl alltid kört efter individuell frihet efter ansvar i den frågan. Hitler privatiserade ju som fan.

Är det fult att känna att man får mindre än man förtjänar? Jag har slitit genom utbildning, skaffat bra jobb, är vältränad, tar hand om mig själv, har många vänner som jag träffar regelbundet men ingen fv. Är det fult att känna bitterhet över att ha fixat sitt skit men ändå inte fått det som man ansträngt sig för? Hur kåpar man ens med detta? Känns som hela ens liv är byggd på lögner.

du kan säkert fixa en hel del

det är synd att förstöra ALLT bara för att det inte lever upp till några förkvävande ideal

Det är vad dom har på lidl, någon blå burk.

åsikter om lasermannen?

Min farbror Kenta drog på kräftskiva för ofta. Det slutade med att han fick åka in på kräft-rehab. Tyvärr så ertappades han med att råna en ICA på skaldjur förra veckan och nu sitter han inne. Slippery slope.

Trodde han var stormbög men han var ju inte ens vit.

Är jag den enda personen i tråden som var låg iq nog att ha problem redan under grundskolan?
Jag var den där idioten du störde dig på i grupprojekt, jag var han som misslyckades på alla proven. Jag var den där undermänniskan som gick ut högstadiet utan betyg.

Ylva är bokstavligen utvecklad, utvärderad och därefter reviderad under strikta laboratorieförhållanden för att vara en fläsklampa åt enorma svarta kukar. Hur ska h0m0 kunna tävla?

frank grimes...

Överglänst av laserturken
Är du bög kanske? Du gnäller som en bög

bitterhet är nog inte så bra om du faktiskt vill attrahera någon

inget fel att sakna saker

>Jaaa äta insekter

Attached: 1594187018593.jpg (335x350, 48.07K)

Har ni sett Felix senaste reddit-recension med alla de knasiga nya reddit-memesen? Haha en del av de fräna memsen är nästan för tossiga. De är så skojiga men alltså man blir helt snurrig liksom av en del, och hans recension, vilken recension, man kan inte hjälpa annat än att kikna av skratt, nu har det nästan gått för långt liksom. Och sen börjar han prata om Jünger för vedbodar och ja ni kan ju gissa vad som händer då. Det blir massor av spratt och skoj för det är ju fullständigt episkt, men vad ska man göra, ska man, ska man gapa för de så episkt eller ska man gapskratta, för han håller ju på att recensera alla memesen. Ni borde se snabbt

Attached: Ectu2RjXsAAvYcU.jpg (807x800, 93.46K)

Oironiskt blyförgiftning om det är havskräftor. Man ska inte äta för mycket strömming av samma anledning

ung nog att det är rejält patetiskt och själviskt att snacka självmord.
bättre än att det inte går att fixa
måste sluta breva dessa brev innan jag håller kvar andra i krabbhinken

jo det stämmer

>Jag var den där idioten du störde dig på i grupprojekt
detta är jag fast vuxen

>Teori om orsaker till kriminalitet framställd 1938 av den amerikanske sociologen Robert Merton.
>Strainteorin (eng: the strain theory) går ut på att många, särskilt yngre, personer upplever ett socialt tryck (Mortons term: strain) att skaffa sig en existens och identitet i samhället.
>Det uppstår en klyfta mellan å ena sidan vad de tror förväntas av dem i fråga om att uppnå en god ekonomisk ställning och å andra sidan de möjligheter de har.
>En del av dem hanterar trycket genom att begå brott som kan ge god ekonomisk utdelning och ett anseende i ett kriminellt gäng.

Attached: 1597260001931.jpg (750x750, 56.22K)

Är det bara fv du saknar? Jag tror inte det är sunt att sitta med den känslan för länge, men å andra sidan så är det motsatta att rycka på axlarna när livet pissar en i käften. Man bör inse sitt värde och inte sälja sig kort, knula jantelagen och allt det. Men om det endast leder till impotent sjudande så bör du kanske se över dina tankemönster.

Ledsen men hon skapades för att massproducera svartmuskiga barn med mig.

>Det var väl ett ganska dålig exempel på "inbyggda defekter"
eh va? Du frågade om "exempel på problem som undangöms", jag gav ett exempel. USSR hade samma problem med Chernobyl just pga att det var en enpartistat för när "den store ledaren" är ansvarig då måste man dölja problem

>Fascistiska stater har väl alltid kört efter individuell frihet efter ansvar i den frågan. Hitler privatiserade ju som fan.
Kina gör samma sak men de garanterar inte äganderätten och man är inte garanterad i rätten heller så staten kan när som helst ta din egendom eller fängsla dig.

Sluta

Ja du har rätt att det är fult att vara bitter. Och det attraherar ingen. Så antar att jag frågar lite hur man kåpar med det. Det känns lite som "slutmålet" i livet favä. Att man lyckats med allt och så har man nån med sig som gör allt det där meningsfullt. För nu känns ingenting meningsfullt. Jag har ingen glädje av pengar eller karriär ändå.

Jag tänker ha mer än en fru, är detta baserat eller krinsch?

Varför får jag väldigt stora pupiller även när jag inte tar droger och inte går på någon medicin?

Kompisen trodde jag hade tagit tjack för dom var så stora men var helt nykter.