Misfoldsutgave
Forrige:
Misfoldsutgave
Forrige:
Other urls found in this thread:
is2.Zig
bitchute.com
twitter.com
men men, bare noe jeg tenkte på
Erna fikser tråden jv
is2.Zig Forums.org/wsg/1597942261354.webm
pris herren
Det er ufattelig for meg at det er så vanskelig for folk å forstå at politiet må holdes til en _høyere standard_ enn alle andre, fordi de har fått samfunnets tillit til å råde over så mye (volds) makt og fordi jobben deres er så ekstremt avgjørende for at samfunnet skal fungere
Samfunnskontrakten fungerer kun hvis noen sikrer at den overholdes. På gata er det politiet som har den jobben. Den er helt avgjørende! Men de kan ikke gjøre jobben om de ikke har folkets tillitt, og de kan ikke beholde tilliten om de selv bryter kontrakten og misbruker sin makt
Samtidig ødelegger politiet for seg selv og hele samfunnet når de bruker mer vold enn nødvendig.
Unødig voldsbruk er ødeleggende, punktum
Demokratiet, det handler om å overdøve de man er uenige med ved bruk av vold, eller simpelten overdøve budskapet deres, så de ikke høres. En retorisk korrekt debatt, det er ikke nødvendig siden vi har mobben. Fy faen, de jævla høyrefolka er jo helt fascistiske, de er autoritære de.
>dfn ingen sint muslim jv
bitchute.com
>mora di har pult deg det er derfor du har blitt en satan som du er
hun klarer jo ikke å snakke norsk engang
Vi har rett, og alle andre som tenker annerledes har feil. De kommer med falske nyheter og hat! Hat, de hater alt, de er noen sinte innavla 50årige MENN, som sitter og er misfornøyde og sosiopater. Den eneste måten vi kan slå denne nazistiske eliten er vold, vi må ta fra dem jobben, de trenger juling.
Hun er jo lovlig?
kjeks var det noen som skrev dette på rnorge?
Vik fra meg, Satan.
PRIS HERREN
R
I
S
H
E
R
R
E
N
Nei, hun er et barn.
lol ja, bare skrev det som jeg husket brevet.
rasekrigen; når bryter den ut?
Som betyr?
>barn er ulovlig
hvorfor lages det da barn?
Lurer på hva hun hadde sagt om jeg hadde stått bak en BLM appell og spilte Coon Town av Johnny Rebel på full guffe med en Boomblaster.
Lurer på om hun fortsatt mente at det var greit.
kjeks
det spiller ingen rolle
Søt
Sist jeg sjekka var hun over 16.
sist jeg sjekka fylte hun akkurat 19
Den bryter aldri ut. De som sitter med makten og som har konstruert dette samfunnet vil at folk skal være mest mulig uenige, det blir mest vekst i økonomien på den måten. Det de frykter mest av alt er samfunn hvor majoriteten er enige i hverandre.
Står det nærme for store uroligheter som truer systemet deres, så slår de ned på det så lett som ingenting.
I mellomtiden kan folk få konsumere mikro-ideologi og tro at de står for noe.
Nemlig. 100% pulbar altså
>kaller du en utlending for jævla utlending må du i fengsel
>utlendinger kan kalle deg hore, søppel og bikkje mens politiet står og ser på, og ingenting skjer
Ja... vi... elsker...
etter at blumph blir gjenvalgt og kokovenstre klikker fullstendig
jøss... da er det bare ett formål å dedikere livet sitt til da...
sykt bøg
Sett deg inn i geopolitikk og markedet, og hvem de store er i det. Jødene, jaja, de er ikke judeere engang, men bare en idiotgruppe som brukes som geiter. Vatikanet og murerordnene styrer egentlig verden, det er grupper som er mektigere enn frimurerne, men at en (ikke)-semittisk gruppe uten stat styrer vår verden er feil. Er ikke en person som styrer; City i London, mange semi-kongelige som eier land, monarkisk, de har assets over hele verden og gamle engelske imperiet, ink. USA. Frankrike, god og sterk. Tyskland, sammens med fornevnete styrer EU. Amerika er NATOs militær kommander, Asia er vel industrien.
kjeften soper
modern og fleksnes anno 2020
kjeks
>fuck the police
>acab
kringle
Kanskje det ikke er en håndfull nordmenn som er "islamfiendtlige"
Kanskje det egentlig er muslimer sånn generelt som er "norskfiendtlige"?
>Kanskje det ikke er en håndfull nordmenn som er "islamfiendtlige"
omtrent alle jeg kjenner er skeptiske til muslimer.
men de fleste vet at muslimer er noen hissigpropper, så man trår forsiktig rundt dem
takke, ikke klandre
Ikke noe trening i dag.
Men det er jo ikke fiendtlighet? Å slå ned folk og politi i et land som har gitt deg alt du eier er fiendtlig det.
Skal spille litt middelaldersk 2.
Nadia har fått nok!
>la akkurat 4 lapper på tunga
hva gjøre
Dette er hatlogikk
du må huske og justere påstandene dine for sosioøkonomiske forhold, alder, kjønn og trangboddhet.
husk at disse folka er de som skal betale pensjonene våre og ta vare på oss når vi blir gamle