/Norgetråden/

Søt kanin-utgaven

Forrige:

Attached: Norgetråden Judy.jpg (1041x797, 167.23K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=UD1TgRPHlGk
twitter.com/CarmineSabia/status/1297500639002537984
no.wikipedia.org/wiki/Sions_vises_protokoller#En_fransk_regimekritikk_fra_1864
knowyourmeme.com/memes/she-belongs-to-the-streets
twitter.com/NSFWRedditImage

Først.

Har prøvd å lage ny tråd i flere dager, alltid en eller annen drittautist som kommer meg i forkjøpet. Faen ta altså.

Attached: Snøløs magetopp.jpg (828x1024, 140.41K)

brev søtnoser

Attached: 115933394_735961183872729_3231384081600721785_n.jpg (1080x1350, 266.42K)

Ordre mottatt. Alle utgaver trenger bilder av søte orientalske jenter

Attached: suza3.jpg (297x370, 25.67K)

youtube.com/watch?v=UD1TgRPHlGk

>medisinene bruker for lang tid til å gjøre meg til en grønnsak
>masse møter til uka

Blir enda en sånn uke der jeg møter uten søvn, sier dumme ting & rører puppen til sjefen når jeg forsøker å håndhilse.

Håper det ikke blir verre en det fåvæ

Attached: 1521881347986.jpg (1403x790, 143.98K)

Attached: 11950695_894321943998178_681646008_n.jpg (1080x1080, 129.08K)

twitter.com/CarmineSabia/status/1297500639002537984

Søt og morsom
Vakker
Rullestol og morsom

gulfeber, ikkje hjulfebe- vent hæ?

Attached: kung fu.jpg (1080x1044, 329.73K)

var det noen som sa orientalske?

Attached: Screenshot_20200805-131939.jpg (1440x1761, 628.63K)

hjulbeinfeber

Attached: hjulben-2.jpg (500x793, 16.7K)

>romjulen 2020
>du reiser hjem til mor og far med rullestoljentevennen din
Hvordan ville foreldrene dine reagert?

Amerikanere er så jævla voldelige, for et forbanna apesamfunn.

sikkert glad fordi jeg har fått meg dame

Hannah
Hanne
Hanna

Attached: imengine.public.prod.agp.infomaker.io.jpg (1200x675, 86.17K)

Først hyggelig, etterfulgt av klein stillhet pga. hvordan vi skal få henne opp trappen. Foreldrene mine sitt hus er 4 etasjer høyt, inngangen er på bakkenivå. Eneste på bakkenivå er en garasje, lagerbod, lite toalett og en gang

nydelig

Attached: 7A34D1EF-142E-4DAD-BFB0-5499A2A73C4A.jpg (1080x1080, 91.37K)

Det eneste spørsmålet de ville hatt var: "Kan hun føde barn?"

Attached: -cQai5v8Zm5zHcSJQkNumZpiwA9ckAo0DxDE1pKjb-A[1].png (712x733, 22.75K)

Attached: Screenshot_20200812-135013.jpg (1440x1437, 314.44K)

Lurer på hva asiatiske gutter tenker om hvite med gulfeber

>han klarer ikke bære ei jente med tynne bein opp trappa

Pinglegutt

etter erfaring blir de sinnssykt defensive og irriterte

Antakeligvis noe som dette

Attached: Screenshot 2020-08-23 at 20.10.38.png (590x600, 267.48K)

vet ikke men pappa hadde nok klart å slenge ifra seg minst en klein vits om henne før kvelden var over

Lurer på hva hvite menn tenker om afrikanere med hvitfeber
Lurer på hva hvite menn tenker om asiatiske menn med hvitfeber
Lurer på hva hvite menn tenker om at Pajeet har hvitfeber

Bryr meg ikke fåvæ, liker ikke hvite kvinner

Kjeks

tenker ikke på det, jeg forstår de godt.

De hadde sagt at koreanske jenter er stygge og at norske jenter er finere. Spør nordmannen om hva som er problemet med at han liker såkalte stygge jenter blir asiateren stille

Sions vises protokoller er et forfalsket tekstdokument.
Hvordan vet vi at det er forfalsket?
Bare stol på oss, det er forfalsket.
Takk for meg.

>Forestill deg å forklare hvordan en smarttelefon fungerer til en huleboer fra steinalderen
Håndholdt informasjon og kommunikasjonsverktøy, var jo enkelt det. Huleboeren trenger ikke å vite om fysikken eller teorien bak til å forstå nytten og det gjør ikke sprengeren som fordeler midler heller.
Samme hvis en fyr i fremtiden kommer tilbake og forteller meg at en jeugehguei er kjempefin å ha, fordi da kan du flytte kroppen din store avstander på kort tid, så ser jeg jo hvorfor det er ønsket selv om jeg ikke forstår hvorfor det fungerer.
Du forklarer nok til at det er en nytte i forklaringen

>Lurer på hva hvite menn tenker om afrikanere med hvitfeber
Ingenting
>Lurer på hva hvite menn tenker om asiatiske menn med hvitfeber
Ingenting
>Lurer på hva hvite menn tenker om at Pajeet har hvitfeber
Ingenting

har du lest det amerikanske senatets rapport om protokollene fra 1964?

Tenk å dra tilbake til 1920 og forklare oldefaren din om hvordan smarttelefon funker

Hvorfor er det aldri noen som kommer mer eksempler på hvilke deler av det som er falskt?

Bare noe jeg tenkte på

Trenger ikke leste noe som helst, det er en forfalskning.
Slutt å stille hatspørsmål.

>Gikk utfra at supercomputere knytter sammen prosessorene på "hovedkort-nivå" fåvæ
Det er jo i praksis det vi gjør med å knytte de sammen over PCIe.

>og ikke over ethernet
Ikke nødvendigvis ethernet, kan være infiniband. Det blir jo laget CPUer nå med integrert nettverkskort.

>veldig rart at ingen har tenkt på dette før
Det har blitt tenkt på før, men er jo nå denne type forskning er i vinden fordi det er jo nå nettverket har blitt en flaskehals (noe det ikke har vært før).

Mange løsninger som bygger på PCIe finnes der ute, men de har ikke som mål å knytte CPUer sammen for kommunikasjon, bare å kunne dele de samme dingsene til flere CPUer, mens vår løsning gjør begge deler.

>Du forklarer nok til at det er en nytte i forklaringen
Vel, jeg sa jo hvorfor, nemlig effektiv deling av ressurser, og da begynte jo anonsen å spørre og grave om hva vitsen med det igjen var. Så det er ikke så enkelt som du fremstiller det som.

jeg vet jo at du har en interesse for det og er ironisk når du sier dette, men jeg bare lurer. har du lest det amerikanske senatets rapport om protokollene fra 1964?

Trenger jo bare å forsøke å forklare far min hvordan en smarttelefon funker, er like vanskelig det fåvæ.

>gutta

Attached: EfCB29gXoAAMkH7.jpg (960x720, 142.08K)

Mamma hadde nok vært skeptisk, men støttende. Pappa hadde nok bare vært skeptisk helt til han så om hun var konemateriale eller ikke.

>Hvorfor er det aldri noen som kommer mer eksempler på hvilke deler av det som er falskt?
Da har du ikke lett veldig hardt.

no.wikipedia.org/wiki/Sions_vises_protokoller#En_fransk_regimekritikk_fra_1864

Attached: Screenshot 2020-08-23 at 20.20.02.png (1644x1308, 371.37K)

forklare hadde vært enkelt, om han tror på at noe sånt faktisk kommer til å finnes er en annen sak.
>enhet på størrelse med en lommebok hvor du kan kommunisere med folk over hele kloden, betale regninger, lese all verdens nyttig og unyttig informasjon, digitale kart, tilgang til flere milliarder timer med underholdning osv.

en tredjedel av de er jenter nå, trist :(

>Stygg, feit og farget hår.
>...

Attached: EfCB3KSXkAAQxdF.jpg (958x718, 155.53K)

>"hva skal jeg med det, jeg kan jo bare sende brev, gå i banken, lese bøker, gå i biblioteket osv?"

Nei, jeg har ikke det.
Vennligst forklar hva det er, så jeg kan fortelle deg at det er en forfalskning.

Meg ytterst til høyre.

da bør du lese den

Det er så trøttsomt.

Attached: Screenshot_20200823-202308_Jodel.jpg (1080x2400, 301.8K)

Brev, posten har skrudd prisene kraftig opp, blitt enda mer ræva enn i din tid og lever kun maks 3 ganger i uka nå. Nevnte jeg at en stor andel ansatte i posten er negre?
Banken og biblioteket er stengt pga. covid-19

>Du kunne bare sagt "jeg bygger en nymotens supercomputer" så hadde jeg ikke stilt flere spørsmål
Men det er jo ikke det jeg gjør, det er ikke bare upresist, det er direkte uriktig. Det er greit å ville forenkle ting, men man kan ikke forenkle det så mye at det ikke stemmer lengre.

jaja, gjort er gjort og spist er spist, jaja men men

Faen anonsen. Det bildet fikk meg i jævla godt humør. Hahah takk for det as

Attached: EfCGqSjXYAAXHqi.jpg (2048x1536, 477.24K)

>nemlig effektiv deling av ressurser
Fin forklaring, er godt mulig at du brevet det tidlgiere også men det gikk forbi meg. Det som gjorde meg rompesår opprinnelig var det jeg oppfattet som en særdeles selvhøytidelig holdning som jeg nå ser var feilaktig tolket fra min side. Lykke til videre med doktorgraden.

>Nevnte jeg at en stor andel ansatte i posten er negre?
oldefar hadde mislikt dette

par-bonding ferdigheter: borte

>Er jo bare å tvangssterilisere de negerne sånn som vi gjør med taterne og andre fanter, og hva er denne kåvid nitten du snakker om? Høres ut som noe jødepropaganda spør du meg!

Hvilken av disse delene mener du er falske?

>Jo men fire-fem setninger er jo plagiert fra Montesquieu det gjør alt sammen falskt!!!
Er du seriøs anonsen? Ting er da ikke falskt selv om deler av planen er hentet fra tidligere filosofer.

Er Mein Kampf en forfalskning fordi Hitler siterer noen tyskere fra 1800 tallet i boken?

Hva skal veiene representere?

Til og med indianonsen er med

>Fin forklaring, er godt mulig at du brevet det tidlgiere også men det gikk forbi meg
Står jo litterært i det brevet der jeg forklarte det første gangen
>Siden man da i praksis kobler både CPUer og dingser sånn som hard disker, GPUer, FPGAer osv, til samme PCIe nettverk så kan man da dele ressurser mellom maskinene i nettverket på en veldig effektiv måte.
Men så begynte andre anoner å sutre om at jeg var narsisistisk og elitisk som ikke gadd å forklare det enklere.

>Lykke til videre med doktorgraden.
Takk

Jeg antar "she belong to the streets", som er et normiss-megmeg for å beskrive en jente som løs.
knowyourmeme.com/memes/she-belongs-to-the-streets

er liksom dette de samme folka etter at de tok kjønnsbekreftende operasjoner og 40% drepte seg selv?

>tvangsvaksinering? Politikere i 2020 og store deler av befolkning er overbevist om at mangfold er vår styrke. De fleste jødene har forlatt Europa, de styrer nå verden fra New York og Tel Aviv
>forøvrig vil barnebarnet sitt få to barn, jeg og broren min. Broren min er sammen med en jente fra Kina

Les artikkelen, jeg har ikke tid til deg. Det er godt dokumentert hva som er forfalsket og ikke, det er til og med listet opp i en tabell. Du har virkelig ikke lett veldig hardt om du ikke finner det.

folk som han tror det er ekte fordi de vil at det skal være ekte. følelsene tar overhånd.