Bjørneutgaven
Forrige
Bjørneutgaven
Forrige
Other urls found in this thread:
i.4cdn.org
youtube.com
twitter.com
de blir gått åg såve
>Jeg er like glad i jødene som deg, jeg trenger bare ikke prate om det litterært 24/7 i flere år.
Hva om du prøver å ikke hylgråte når det kommer snakk om det, så kanskje det går over?
Slik kunne det ha gått:
Anon1
>Protokollene er noe jøderi
Anon2
>Ja, det er trist hva jødene har gjort med Europa. Jeg skjønner ikke at de må være så onde mot alle andre.
Og her kunne diskusjonen sluttet, men i steden så måtte du (Jødevak1) bare:
Jødevakt1
>NEI DET ER LØGN OG FALSKT
Anon1
>Nei
Anon2
>Tuller du? Alle vet at det har skjedd akkurat slik jødene skrev det skulle skje i protokollene
Anon3
>Nå er jødevakt1 igang igjen
Jødevakt1
>NEI DET ER FALSKT!! DERE SAMHOMSER!!!
Anon4
>Hva faen er greien med jødene egentlig?
Anon1
>Jo nå skal jeg fortelle deg, se denne filmen om hvordan andre verdenskrig startet. Den vil forklare alt:
> i.4cdn.org
For morsomme østasiatiske søtnonser
fin vegg av tekst
heng deg
søt og morsom!
Får lønn på mandag. Hvilken platform kan jeg bruke for og handle options osv?
Vil shorte ting som man kan med frks robinhood men aner ikke hva som er tilsvarende i Norge
For kunst
heng deg
Hold kjeft din helvetes jødefaen. Du laiver som en antisemitt for at du kan gå til jødevennene dine og se "se her"
hadde blitt mer skuffet over min sønn hvis han fikk seg asiatisk jv enn hvis han hadde funnet ut at han var min datter
Nei :)
Drømmer du om å finne kjærlighet i Øst-Asia?
shalom rabbi
For langt, leste ikke.
vakkert og bra
>Drømmer du om å finne kjærlighet i Øst-Asia?
Ja, helst Korea fåvæ
Ingen her som tør å stille de vanskelige spørsmålene når vi tar opp jødene.
youtube.com
Skjønner ikke hva som er poenget med å breve asiatiske jenter om og om igjen
Vil bare prate litt skit med gutta
>elsker deg, uansett hvor du er
Så jævla trist. Hater hvordan samfunnet har blitt. Kanskje liksågreit å aldri få barn fåvæ.
Hei Rabbi, hva gjør du på?
Kunstfeber.
Basert smak, både koreanske og japanske er kjempe søte.
Ser flest koreanske søtnoser der ute, men er mange søte japanske og kinesiske
nei. jeg drømmer om at du, og de andre taperne skal ta kollektivt selvmord.
Liker du ikke asiatiske jenter?
Jeg merker jo at nå som Mannshaus er bak lås og slå så tør disse asiaterhorebreverne å ta seg slike friheter, mens de turde jo ikke før. Helvetes drittunger altså.
BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN
HADDE IKKE HALVE TRÅDEN VÆRT FULL AV STYGGE GULINGER KUNNE VI FORTSATT HATT JØDEPRATEN VÅR GÅENDE
men neida
Hvorfor?
Ønsker du å bli anerkjent kunstner?
hater jøder, hater insekter, hater insektbrevere.
Ingen som vet?
Hvem er redd for Norges største taper egentlig? Fyren ble lagt i bakken av en pakistansk bestefar.
fordi det eneste dere gjør er å drite ned tråden med bilder av STYGGE kjerringer mens dere masserer mikropenisene deres i en patetisk sirkelrunk.
nei, jeg ga opp den drømmen.
jeg har andre planer.
Basert smak. Mye bra samtidskunst fra England, og de er kjempedyktige.
>nei det er du som er jøde
Du må på nytt kurs. Ingen av jødevaktvennene dine på Zig Forums bruker den gamle taktikken der lenger.
Ja for jødepraten er jo så mye bedre
>Hvem er redd for Norges største taper egentlig?
Åpenbart jødemedia, sånn som de kjørte på med hardkjøret og latterliggjøringen fra dag 1.
>Fyren ble lagt i bakken av en pakistansk bestefar.
Dette er det jødemedia vil ha deg til å tro, ja. Flink goyim som ukritisk svelger propagandaen til jødeelskerne, uten å stille spørsmål om helt åpenbare brister i narrativet.
MÅ JEG LEGGE TIL ORDET "KUNST" I FILTERET MITT OGSÅ???? MÅ JEG VIRKELIG DET?????!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?
HATER DERE ALLE AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
uironisk ja. det er hvertfall en diskusjon, ikke bare
søt :333333
Liker du ikke kunst?
er ikke så mye jødeprat i tråden lengre fåvæ.
forrige utgave var et unntak
Hold nå den stygge jødekjeften din lukket og gro deg en hake, din helvetes jødus.
liker bare søte jenter jeg.. ser ikke problemet... ønsker ingen vondt
>kunst
ikke moderne
liker bare kunst jeg... ser ikke problemet... lnsker ingen vondt
Da er vi to, er tydeligvis enkelte som ikke aksepterer at folk liker noe annet enn hvite germanske kvinner
De to forrige trådene var jo et bevis på hvor tilbakestående drittbreverne er, sånn som de harsellerte med doktorgradsanonsen bare for å til slutt innse at det han hadde sagt hele tiden var helt rett.
for meg er det han her karn som jeg ikke gidder å guugle navnet til
Nydelige penselstrøk.
liker han derre mucha jeg da
Perverse satanister som dere som ønsker å litterært sexe undermennesker er jo ikke "folk" så dra til helvete med dere antikristuser.
Kino tråd igjen, hvordan greier vi det?
Hvem her /sølvgutt/?
...
Drittbrevere er som ordet sier drittbrevere, imaginiser mitt sjokk
Da er vi to, er tydeligvis enkelte som ikke aksepterer ar folk liker noe annet enn skildrende akademisk kunst
*samtids
Moderne kunst er kunst laget mellom 1860 og 1960. Edvard Munch sine bilder er "moderne kunst". Samtidskunst er den kreften de lager i dag.
t. ikke han du prater med
>Hvem her /sølvgutt/?
Hold kjeft, Judas Kroknese.
Ta pillene dine
>Edvard Munch sine bilder er "moderne kunst"
stygge de og, bare ingen som tørr å innrømme det fordi de er "nasjonalskatter"
Jugendstil er jo vakkert det, men for meg er det samtidskunst
Syder du fremdeles, anonsen?
Slutt å ville stikke tissen deres i sjellyse underraser, din perverse ekling.
For meg er det kattebilder
>undermennesker
Hvorfor er østasiatiske undermennesker?
>høyt utdannede
>mye historie
>oppfant mye
>søte jenter
Å kalle østasiatiske for undermennesker er feil, selv Adolf Hitler respekterte japanere og andre østasiatiske folkeslag