Veel problemen met de jeugd zijn mede een gevolg van verslaving aan verdovende middelen. Anders gezegd: verslaving is zowel oorzaak als gevolg van veel ellende. Mensen hebben de verantwoordelijkheid om een gezonde leefstijl te ontwikkelen drugs passen hier niet bij. Drugs zijn verslavende middelen die in Nederland op een verkeerde manier worden benaderd.
/nederdraad/
Other urls found in this thread:
youtu.be
youtu.be
twitter.com
stel je voor dat je in 2020 door je leven gaat en je gaat niet een beetje gras roken of wat paddestoelen eten
Het gedoogbeleid is onduidelijk en halfslachtig. De indruk wordt gewekt dat zo’n beetje alles kan of door de vingers wordt gezien. Geen wonder dat het buitenland niet te spreken is over de Nederlandse toestanden.
Dit gedoogbeleid is niet alleen slecht voor de drugsgebruikers zelf, maar de hele maatschappij ondervindt er de schadelijke gevolgen van. Zo is er vaak sprake van grote (financiële) problemen, waar zowel de verslaafde als diens nabestaanden onder gebukt gaan. En dan hebben we het nog niet eens over de extra inzet van politie en justitie en de extra de kosten voor de gezondheidszorg. Legaliseren van drugs is een schijnoplossing.
ik ook?
Zoals ik al mijn hele leven doe? Wat is er anders dit jaar?
oke, maar voetjes zijn gewoon best wel geil
het is letterlijk gras, je gaat een beetje high worden, waarom zou je het niet doen?
Waarom wel?
Zo onschuldig is wiet ook weer niet.
onze lichaam heeft letterlijk cannabinoïdereceptoren, het is letterlijk de bedoeling dat je wiet gaat roken, het geeft je plezier, er is geen reden om te bestaan nadat je een nageslacht hebt gemaakt dus kan je net zo goed een beetje plezier hebben tot je leef uitgaat
>dvw geen vd
JAAAAAAAAAA DRUKS
>haat het om aangeraakt te worden
>wil wel heel graag knuffelen
abortus = moord
Jij bent gewoon een vieze junk, natuurlijk heb jij geen reden om te bestaan, geen enkele junk heeft dat.
alle andere redenen dan je voortplanten is een enorm zware cope
DIT.
werken om succesvol te zijn is de grootste cope
Het is alleen cope als je er moeite mee hebt.
En dan wordt je een junkie, en om dat recht te breien in je kop ga je jezelf voorliegen dat het normaal is en dat iets anders doen cope is.
Echt, je hersencellen zijn zo zwaar aangetast door die drugs dat je niet meer normaal kan nadenken.
doe het gewoon wekelijks of maandelijks of als het moet kan je ook gewoon geen wiet doen en af en toe wat lsd of truffels
Iew junkie
>ontwikkel intellect
>enige wat je doet behalve je primitief instinct volgen is een cope
wijs mensheid af, keer terug naar aapheid.
Of gewoon niets, gore junk. Ga nu maar een fiets regelen voor mij, krijg je misschien €10.
cope
niet mijn probleem dat je zo zwak bent dat een beetje drugs je hersencellen gaat afmaken
intellect ontwikkelen was letterlijk een cope, het was beter toen we nog allemaal apen waren
Draadthema
youtu.be
Ik word graag aangeraakt dood een selecte groep mensen.
Zin om te neuken
Niet om te werken
Dit is dus waarom je jje kinderen niet moet vaccineren.
Raad eens bij welke groep jij hoort? (: