/skandi/

Deyður tráður.

Attached: 364.png (620x563, 220.13K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=KNPPpDDI-3w
friatider.se/juridisk-expert-paludan-ar-troligen-svensk-medborgare
rokokoposten.dk/2020/06/16/black-lives-matter-til-blm-denmark-stop-kulturel-appropriation-af-usas-racekonflikt/
youtu.be/aLI7Jl4InHg
twitter.com/NSFWRedditGif

>Deyður tráður.
Forsøgte at redde den forrige tråd fra side 11 men var for sløv i betrækket

Attached: E11FFDBC-FD81-4EC8-A285-98C4EA067020.png (750x1334, 258.13K)

jeg vil holde tråden i live

Attached: 1539683145810.gif (535x660, 69.19K)

Jeg ble veldig lei meg da jeg ikke fant skanditråden. Hva diskuterte vi i forrige tråd?

piger, pikbur og perkere.

Hvordan er de færøyske jenter? Er de vakre?

Ååååh guuuud jeeeeg knæææææææææleeeeerr

Savner en go gammeldaws først pørson shooter som Battlefield. Jeg gider ikke de der små arenakampe som i Counter Strike hvor gameplayet består i at være hurtigst på aftrækkeren når man støder på en fjende rundt om et gadehjørne, men store baner med tanks og fly og flag og helikopetere hvor man kan campe med en motar eller køre psykologisk krigsførelse med en snigskytteriffel fra halvanden kilometers afstand.

Attached: B909246D-1B37-43AE-9997-4C4E6295EBBD.png (600x849, 579.17K)

En skam at genudgivelsen af Krysis ikke har multispiller.. Strømanstrengelse synes jeg var ret sjovt youtube.com/watch?v=KNPPpDDI-3w

ja, lidt indavlede, men søde

CHOCKEN: Rasmus Paludan visar sig vara svensk?

friatider.se/juridisk-expert-paludan-ar-troligen-svensk-medborgare

Attached: 5bpnmrw2igs21.jpg (600x549, 51.4K)

Vi er ved at tabe en kulturkrig med USA. Folk importerer bare amerikansk kultur, problemer og teori 1:1.
Hvis dette handlede om racisme, politibrutalitet eller friheder, så burde landsholdet sgu da knæle i protest overfor Kina, Saudi Arabien, Rusland, Iran og en masse andre lande.

rokokoposten.dk/2020/06/16/black-lives-matter-til-blm-denmark-stop-kulturel-appropriation-af-usas-racekonflikt/

Darkest Hour: '44-'45 modifikationen til Red Orchestra: Ostfront

>Ostfront

Attached: mice-love-cheese-orig.jpg (1200x800, 444.78K)

må jeg tale med dem

Paludan bliver skytshelgen for hele skandinavien når der endelig er en muslamist der bomber ham

stäm kürs när?
nej

Meine Vorfahren ^^

Desværre er det første Crysis kun kendt for grafikken, men udover at det var et teknisk vidunder dengang, så var det altså også et rigtig fint spil.
også kampagnen var god, specielt første halvdel.

Attached: crysis.webm (640x360, 2.46M)

hvad med

power struggle er fantastisk

for mig er det Battlefield 1942

bad company 2 her

youtu.be/aLI7Jl4InHg

Attached: bda.654.png (380x349, 100.97K)

det var også godt
bedre end Battlefield 3 og 4

Det bliver til et helt andet spil når man finder ud af tricket med at hoppe i hastighedstilstand. Det kræver næsten intet energi og man flyver bare afsted. Nærmest som quake

Det var wicked cool at man kunne ødelægge bygninger, og ved bare at kigge rundt omkring kunne se hvor længe en server har kørt en bane

Battlefield Vietnam er nok mit yndlingsspil nogensinde. Købte en computer samt Far Cry, Splinter Cell, Counter Strike og nogle andre spil inkusiv Battlefield Vietnam på blå mandag. Endte med kun at spille Battlefield Vietnam og har været fascineret af Vietnamkrigen og landet generelt lige siden.

Attached: 341CC3A9-5D25-4B9A-8337-025D2FC89967.png (780x438, 367.55K)

Påmindelse om at nutidens multispillerspil oftest er færdige, når udgiverne vælger ikke længere at understøtte dem, da der aldrig er ordentlige muligheder for selv at opsætte servere.
Det var godt dengang det at starte en server til et spil var så simpelt som at køre et program, som fulgte med spillet.
Nu skal alting være centraliseret så der kan sælges kosmetisk lort, der forstyrrer spillet, og det der er værre.
Nye spil dårlige.
Gamle spil gode.

Jag spelar bara CRPGs

Attached: gigachad 3.jpg (446x418, 11.87K)

If you covered Iceland in giant mushrooms, it would be indistinguishable from Morrowind.

even morrowind has more regular trees than iceland