Attached: 1589398419936.jpg (500x452, 62.3K)
Sverigetråden - Dystra Ensamhetsupplagan
Jordan Taylor
Hunter Taylor
Sverigetråden! Och för att förena alla förlorare i en rörelse!
Gavin Adams
kek
Hunter Watson
>alla mina vänner och klasskamrater är klara med kandidaten
>vissa av dem har även börjat gifta sig och en har barn
>alla frågar hur det går till minst 1 gång om året
>24, oskuld, äcklig, grovt fet, babbe, har säkert autism
>är fortfarande fast i komvux, kommer inte ta kandidaten för minst 3 år till
>15k på kontot
Juan Clark
Sluta jämföra dig med andra, det är det värsta man kan göra favä. Börja träna något du tycker om, gym eller bara långa promenader fungerar med. Mår din kropp bättre så kommer även ditt mående att förbättras och lycka till med komvux, du kommer klara det.
William Baker
Har jag faktiskt läst förra året. Den var bra.
Tack user, antecknar den.
Du har kommit längre än mig i livet och jag är snart 27. Har inte ens ursäkten att vara invandrare och flyttat runt som du har.
Blake Moore
Libbe...
Charles Green
Vad gör du om dagarna? Neet antar jag
Jeremiah Walker
Ja, har suttit majoriteten av dygnet framför en datorskärm i ungefär tio år. Har börjat varna andra zoomers på kanalen så att de inte blir som mig. kek
Adam Rogers
Nästan samma som mig då men vi kan inte ge upp än, har du haft något jobb innan? Har du gjort klart gymnasiet?
Hudson Taylor
jalapeños heemar min mage
Henry Thomas
Alla kanaler har blivit värre sedan typ 05. Sverigetråden också, men mindre än allt annat. Är övertygad att det beror på att alla vet vad 4kanalen är och att alla kan breva på språng med sina spårningsenheter.
Gavin Butler
Nej, har jobbat lite ibland för pappas företag och släktmedlemmar men det är ju inte på riktigt. Hoppade av mitt i tvåan så jag har mycket att ta igen, plus det faktum att jag är rätt säker på att jag läste något tidigare i somras om att de betygen jag faktiskt hade har kastats i nån eld. Nån politiker hade nån kommentar i stil med "om de inte läst upp sina betyg på komvux vid det här laget så är de likvärda med hundskiten under min stövel" ...
Klarar inte av muntliga ämnen ändå för jag får såna ångestpådrag att jag spyr.
Vad är din plan då?
Jag kom till kanalen på heltid någon gång under 2007-2008. Innan dess hade jag bara gått in då och då så jag vet inte riktigt hur kulturen såg ut på den tiden. Vad är den största skillnaden enligt dig?
Thomas Hernandez
Klart det räknas, jobb som jobb och nepotismen finns över hela vårt samhälle så det är helt normalt.
Jag har med misslyckats med komvux några gånger men ska satsa på att få ett jobb på 50-75% så jag får in rutiner. Sen ta det lugnt med komvux med ett ämne i taget, är så gammal nu så att jämföra med andra är helt meningslöst och ifall jag blir klar vid 28 eller 30 spelar mindre roll för mig.
Att inte ha någon rutin alls gör så att det enda jag lyckas med är träna och läsa i princip. Vaknar 19 ibland och 1 på natten ibland är inte hållbart.
Daniel Davis
Tyler King
youtube.com
hur får denna låt er att känna?
Jaxson Cox
ångest
Kevin Kelly
Jo men det har ju inte precis varit anställningar utan mer "renoverat en lägenhet den månaden, målat den här fasaden" osv. Och det är väl typ max 5-10% av min neet-tid jag har haft sånt för mig.
Du har nog rätt angående rutiner favä, funderar själv om jag inte borde söka hjälp hos psyk eller något som första steg.
Isaiah Perez
Demontimman
Jonathan Cooper
Ja, är alltid bättre att göra något, bara sitta och vänta på att allt ska bli bättre av sig självt hjälper inte. Åtminstone inte de 10 åren jag har väntat
Chase Rivera
>bara sitta och vänta på att allt ska bli bättre av sig självt hjälper inte. Åtminstone inte de 10 åren jag har väntat
Nä, fyfan vad den insikten svider i själen.
Mason Price
Julian Foster
Spelade aldrig minecraft och 2012 hade jag redan hoppat av gymnasiet och livet var över
Camden Brooks
Vad för ljud gör dig nostalgisk och ledsen då?
Angel King
Ayden Price
Ouff jo
Cooper Parker
Michael Brooks
Ja men runescapelåten än mer, 17 år sedan. Tiden försvinner snabbt
Camden Wood
Aj aj, denna gör mig lite extra deppig
Gavin Mitchell
Ja usch va tiden går snabbt, äckligt
Luke Perez
Denna med, enda jag minns från högstadiet var wow. Har väl förträngt resten