Sverigetråden - Svartmetall

Attached: 1598988791037.jpg (800x800, 101.47K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=FBOmThMGJSA
youtube.com/watch?v=993wlZ6XFSs
youtube.com/watch?v=-kcOpyM9cBg
twitter.com/SFWRedditGifs

Attached: 1599644160168.jpg (1300x2048, 306.83K)

Utländsk tös
>oskuld till äktenskap
>älskar dig och dyrkar dig
>vill ta hand om dina barn istället för att slänga in dem på dagis
>gillar att laga mat och städa
>ser att inte behöva jobba som något positivt
>kommer bara lydig
>kommer ej skilja sig med dig
>kommer aldrig vara otrogen
Svho
>har haft 10+ kukar i sig
>gillar lite halvt dig och dyrkar bara sig själv
>vill slänga in dina barn i dagis så att hon kan ha muuuh karriär
>hatar att laga mat och städa
>vill jobba även fast det gör henne miserabel
>kommer absolut inte vara lydig
>50/50 risk att skilja sig med dig
>kommer vara otrogen

Kolla min badoomatchning kek

Attached: file.png (678x371, 487.8K)

Rätt cringe krav men ja även jag föredrar en utländsk tös, men mest för att de är mer feminina, snälla, åldras bättre och har inte lika skeva krav som svho. Min fv ska dock arbeta och vara utbildad, vill inte ha någon hemmafru slavinna.

Säg till henne att du tycker att kvinnlig rösträtt var ett misstag och breva hennes svar

>Min fv ska dock arbeta och vara utbildad,
Varför?
>vill inte ha någon hemmafru slavinna.
Vad i helvete varför user?

Grindrböghorslynan :3! Söt och rolig!!! Ser exakt ut som du!!! ^^

varför sjuder blatten om svenska familjer så mycket? Är det för att han innerst inne vet de sinsemellan har mer kärlek och genuin sammanhållning än blattefamiljer som bara ställer upp en fasad av sammanhållning och omtanke för syns skull och är vidriga mot sina "nära och kära" om de gör något för att bryta denna fasaden för det reflekterar illa på dem själva och någon fiktiv heder, inte för att det skulle vara något barnet gör som är en dålig vana i livet.

Varför är dagens rekryteringsprocesser VM i självförnedring för den sökande? Varför blev det så här? Är det så att HRhoror är psykopater som njuter av det?

>Är det så att HRhoror är psykopater som njuter av det?
Ja.

Glöm inte att din utländska paj kommer vara okej med att du knullar tjejer vid sidan om för förr hade man harem som gjorde kvinnor bisexuella och därför är hon okej med att du knullar brudar på affärsresor

>Svenska föräldrar är helt jävla hjärntvättade också och de vill ju nästan ha mer statligt inflytande i uppfostran, ett faktum som pekar att svenskar är helt hjärntvättat tycker jag är faktumet att nästan alla svenskar anser att hemskolning inte borde vara tillåtet.
Tror det är ett uttryck av en väldigt stark grupplojalitet. Man vill känna att vi alla sitter i samma båt och att alla måste utbildas så att man kan bidra till landet. Det är ju som bekant skolplikt: du måste dra ditt strå till stacken genom att utbilda dig och bli produktiv. Att förespråka hemskolning ses som att motsäga sig detta och att vända sig mot gruppen, alltså som illojalitet.

>Förresten tror du också att faktumet att staten har blivit så stort har bidragit till att samhället blivit så sekulariserat?
Det beror lite på hur man ser det. Svenska Kyrkan har länge varit en del av det svenska statsbygget och vi var t.ex. först i världen med strikt folkbokföring som sköttes via kyrkan. Så det är lite svårt att helt separera på stat och kyrka historiskt. Men idag så sköts väl allt av staten och väldigt få, om ens några, "statsfunktioner" av kyrkan, och detta har nog bidragit till att folk bryr sig mindre om kyrkan.

För jag inte vill försörja en jävla parasit? Vad fan ska hon gå hemma och inte bidra med något för? Dessutom är intelligens och ambition sexigt hos tjejer.

vart är matgeek-brevaren?

Attached: 96406702_235948127687922_8535464978394416521_n.jpg (1080x1080, 201.88K)

>Tror det är ett uttryck av en väldigt stark grupplojalitet
Nja kanske tycker inte direkt att svenskarna har så stor grupplojalitet faktiskt med tanke på all invandring som har kommit hit, dock har vi väl en väldigt stark konsensuskultur som gör att ingen vill sticka ut
>Svenska Kyrkan har länge varit en del av det svenska statsbygget och vi var t.ex. först i världen med strikt folkbokföring som sköttes via kyrkan.
Visste inte d1a
>Så det är lite svårt att helt separera på stat och kyrka historiskt. Men idag så sköts väl allt av staten och väldigt få, om ens några, "statsfunktioner" av kyrkan, och detta har nog bidragit till att folk bryr sig mindre om kyrkan.
Det är lite det jag menar, undra ifall kyrkan skulle växa igen om man krympte staten faktiskt

gjorde nyss en stor bajs

Ge den till henne ^^

>För jag inte vill försörja en jävla parasit?
Varför ser du din fru som en parasit?
>Vad fan ska hon gå hemma och inte bidra med något för?
Hon lagar ju mat, tar hand om barnen och ser till att hemmet är fint user
>Dessutom är intelligens och ambition sexigt hos tjejer.
Nja

I allas filter hoppeligen

Jag tror de senaste två generationerna är problemet. Bortskämda då de växte upp i Sveriges expansionsfas där jobb och pengar fanns i överflöd. Dessa generationer förde inte vidare äldre kunskaper eller lärdomar så som att hushålla, odla egna grönsaker, sylta eller sy/sticka/reparera textilier och kläder. Istället blev ungarna hjärntvättade konsumenter.

Lite rep bara och sen är alla ens problem borta

minimera jobb för rekryterarna
därför det är registrering och ifyllning av formulär, du kommer märka att många faktiskt inte har läst ditt CV eller personliga brev, man kan tro det först är för att se om du kanske glömt vad du ljugit om men de har faktiskt inte koll, ofta har ett system godkänt ett antal kandidater som prickat i rätt saker i formuläret med minimal skumlösning av kandidatens dokument
Du är en slit och släng produkt som det finns i överflöd av vars tid inte betyder något och som framför allt inte kostar dem något.

håll käften HORUNGE

Jag vill inte vara otrogen user, skulle vara taskigt mot min fru

elakanon!!!!!!!!!! grindrböghorslynan går på en diet som enbart består av spermavälling och hennes daddies runkbulle :3 hon har gått upp i vikt för hon mumsat i sig så mycket bajs så nu får hon inte äta mer >//

>Dessutom är intelligens och ambition sexigt hos tjejer.
user..

Han la ner efter han fick för mycket skit, därför började han dampa med annat istället

Nä, kyrkan var auktoritärt och styrde människor. Ett skäl till att många svenskar emigrerade till USA.

Vänsterpersoner är f1 baserade då att de håller på med odling och skit och inte är lika mycket konsumenter som borgare är

jag måste bli svartad

Attached: 1599354566522.webm (480x480, 2.86M)

Har inte kyrkan i USA dock många funktioner som staten i t.ex Sverige har?

>att sätta på diskmaskinen och tvättmaskinen och damsugaren och laga lite mat är är likvärdigt med att knega 8 timmar om dagen
LMAO
Bokstavligen trad-simp

Jaa ha barnen hemma så de blir autistiska mongon. Hemmaskolade barn blir alltid cp i huvudet i USA för de aldrig lär sig sociala interaktioner. Att laga mat och ta hand om hemmet tar typ 1 timme om dagen, vad ska hon göra resten av tiden? Nej tack. Hon kan gå ner till 75% när barnen är små möjligtvis samt vara mammaledig när de är bäbisar såklart.

Jag tycker det är sexigt. Vill inte ha korkade barn vilket är vad du får om du väljer någon bimbo som är okej med att gå runt hemma och drälla.

Nja, många vänstermänniskor är också extrema konsumenter. Huvudsakligen extrema miljömuppar som faktiskt försöker vara självförsörjande.
t. miljömupp

>h0m0

Attached: 1599259261495.jpg (1200x1348, 262.31K)

Nej, staten lade sig inte i. Därför det finns så många olika samfund i USA. I Sverige handlade kyrkan om att kuva svenskarna, inte gemenskap eller kristerlig kärlek.

>Hemmaskolade barn blir alltid cp i huvudet i USA
>USA
för övrigt så finns det gott om sociala mongon trots våran allmänna skolplikt och epic business woman morsor

Det är du själv, du gör detta brevet för att skapa en ursäkt att börja spamma.

Fy fan vad jag hatar långdragna föreläsningar, man tappar koncentrationen så in i helvete och kan bokstavligen inte ta till sig skiten när varje sida dessutom är en vägg med text

hur ska ett cv ens se ut?
Jag har utbildning men på riktigt noll arbetslivserfarenhet

vill ha en ny dator för 20k

>för övrigt så finns det gott om sociala mongon trots våran allmänna skolplikt och epic business woman morsor
Ja och hemskolning skulle inte göra det bättre kan jag lova dig.

Är ju för fan alltid skumma kufar som vill ha hemskolning, rena brottet att döma ungarna till ett sånt öde.

Låter jobbigt. Har aldrig haft en föreläsning så kan inte säga att jag vet hur det känns.
Sitter och dricker rom & cola istället.

Spelar ingen roll. Barn gynnas av att gå på dagis och i skolan då de får umgås med andra barn. Förr i tiden så lekte de med de andra ungarna i byn och sprang runt så det var typ samma sak. Att hålla dem hemma ensamma med familjen är barnmisshandel.

Många sådana fall genom trådens historia, sorgligt.

Det är det och egentligen är det kanske jag som har dålig koncentration blandat med lärare som inte riktigt är bra lärare
>frågor bemöts med "det får ni läsa i boken"
Hagelbössa på det här snart

>ösregnar ute ännu en dag
Snacka om blöt höst favä, regnat nästan utan paus i två veckor nu.

Attached: 1566065546027.jpg (679x665, 69.6K)

lacabaka! blir du våt :3

youtube.com/watch?v=FBOmThMGJSA

Attached: Chinsect sweatshop.gif (332x378, 1.88M)

Dagis suger generellt då man måste leka med dampiga invandrarbarn. Förutom baderade Faisal som tog med mig för att titta på en flicka som visade kussemurran.

Obs. Säpo, var själv dagisbarn då.

lol varenda gång liksom
>låtsas vara helt ovetande
>"vad är det här om (inaktuellt ämne) ge mig en snabb nedspringning
>som på beställning finns det alltid någon med samma bilder att svara på och börja raljera med "den andra" om detta i hela tråden och möjligen mer
Det funkar liksom bara så många gånger innan man börjar fatta

Kan vara mysigt med lite väder, tänker att usch det där vill jag inte gå ut i... men jag går ju inte ut när det är fint väder heller

efter att jag käkat friterad kyckling med nudlar är jag den där katten

Finns inget bättre än regn, älskar att höra hur det smattrar utanför

lel sök hjälp schizocucken

här kommer han och skriker schizo till sitt egna försvar, precis som vanligt

>var kines
>gå till tolv timmars kneget
>dra i fel spak
youtube.com/watch?v=993wlZ6XFSs

youtube.com/watch?v=-kcOpyM9cBg

Attached: clockwork orange.png (748x451, 553.93K)

أنا أحب السويدية ، فهذه لغة رائعة.

bump

Alla jag

Attached: 1576439656150.jpg (859x960, 224.47K)