Sverigetråden - Måndagsupplagan

Attached: C137FB19-E4C3-4CDB-94DD-F80762D80D91.jpg (1024x1024, 197.22K)

Other urls found in this thread:

instagram.com/tiffanybellsts/
twitter.com/NSFWRedditImage

>dkn ingen fv

0-9: runka
dubbla: Runka
Trippla+: Inte runka

Jävla horväder

Ska till systemet, är det nån som ska ha nåt?

alkohol är skräp
börja punda

Den där bilden får mig att tänka på att vara ute i skogen. Och så äter man matsäck och har det mysigt men så plötsligt JAAAK E BAJSNÖÖTIG JAG MÅSTE BAJSA BAJSA BAJS OCH PRUTTA PRUTTA PRUTTA PRUTTA PRUTTA

Attached: 1588505020604.jpg (1080x1350, 175.06K)

Är det där ens en grej så som du lägger upp det, eftersom både män och kvinnor bidrar till arvsmassan på individnivå och gruppnivå. Om en kvinna som har svaga egenskaper som om hon varit man inneburit att hon mer troligen skulle dö/inte föröka sig så kommer den arvsmassan ändå bäras vidare till hennes avkomma, flickor som pojkar.
Du kanske säger "ja men ingen av de killarna får knulla" osv. men kvinnor utan dessa drag producerar ju då avkomma där både kvinnor och män får reproducera sig, kanske inte 100% av avkomman för du vet skit händer, men där iaf. inte ca 50% ryker direkt bara för att så skulle denna egenskapen över tid då faktiskt kunnn bli så marginell att den helt enkelt försvinner.

Evolutionärt tryck om det ens är en riktig fackterm är väl då något som påverkar oss på rasnivå och möjligen grupp men inte på könsnivå eftersom båda föräldrarna bidrar tills arvsmassa. Så om kvinnor som grupp har pissegenskaper för att de kan komma undan med det kommer män också ha det

Attached: spice-and-wolf-holo-the-wise-wolf-2560x1600-anime-hot-anime-hd-art-wallpaper-preview.jpg (728x582, 82.73K)

Runka nu fö he

håller på

Tostrexanon här. Får ett annat läkemedel utskrivet istället, så slipper åka till en annan stad.

>Har du några belägg för den där teorin?
>Jag tror att understamsamhället så jagade männen och kvinnorna plockade bär
En kvinna kan döda mindre djur. Allt är inte spjutduell med vildsvinsgaltar.

Attached: 1600079036134.jpg (2507x3541, 1.08M)

Är inte alkis, tycker det kan vara gott till maten bara.

Även vildsvin kan man ju ockå gräva gropar för

Vad är det för något?

>Även vildsvin kan man ju ockå gräva gropar för
Jo. Klokare än att gå i närkamp.

instagram.com/tiffanybellsts/

LMAO

Attached: 1588505028574.jpg (478x600, 95.76K)

lol

Ja man riskerar iaf. inte att bli uppsliten av ett 100kg+ svin

Ja, men är det rimligt eller ens realistiskt? En jägare som kan försvara sig mot varg, björn och sabeltandad tiger är att föredra över en jägare som inte kan det

>Evolutionärt tryck om det ens är en riktig fackterm är väl då något som påverkar oss på rasnivå och möjligen grupp men inte på könsnivå eftersom båda föräldrarna bidrar tills arvsmassa.
Just skillnaden ras/grupp är knepig. Det finns exempel från inavelsbygder i New England där folk var så far out att de *nästan* var att betrakta som andra människoarter. I ett område var alla extremt lata. I ett annat var de väldigt arbetsamma, men där var självmord så vanligt att det sågs som en naturlig dödsorsak. Det är klart att det även finns en gruppsykolgisk förklaring med i detta.

>Så om kvinnor som grupp har pissegenskaper för att de kan komma undan med det kommer män också ha det
Som någon uttryckte sig: Mannen skapade kvinnan och kvinnan skapade mannen.

Att men har en Y kromosom som kvinnor saknar borde väl kunna påverka något?
En son får sin farfars kromosom, en dotter sin farmors

Man får komma ihåg att när vi var jägare/samlare var vi tvungna att gå långt för att hitta maten, skulle inte förvåna mig om männen hade jaktlag som var borta flera dagar

Jag behöver bilder, bilder på tuttkor!

Attached: 1594674795758.png (611x655, 438.84K)

Neger ska du slåss mot en björn så kan du vara hur biff som helst, den dödar dig ändå i ett svep. Helt andra faktorer spelar in vid sån jakt än om du kan lyfta fem stenar istället för fyra, inte minst lagarbete.
>hur rimligt och realistiskt
Kan kvinnor gräva gropar och göra snaror? Kan de skjuta pilbåge eller använda en slunga? Svar ja.
>över en jägare som inte kan det
Att kvinnor jagar innebär inte att män inte gör det.

>måndag och 5 dagar kneg

Attached: 1577141851801.jpg (1000x1452, 110.8K)

Det är inte en komedi längre. Det är en tragedi. I synnerhet som det är bikini. Ärligt. Hur många kvinnor känner sig bekväma i *endast* bikini? Det sydländska badmodet är mer tolerant mot kvinnor då de kan typ ha strandklänning över badkläderna.

Vad hände med gammeldags transor som tog på sig en klänning, var raffiga vampen och kallade det för en dag?

Allt sitter inte i en fucking kromosom, och OM detta inte spelar någon roll för huruvida kvinnan eller hennes avkomma får föröka sig för muh Y kromosom så spelar den "dåliga" egenskapen uppenbarligen ingen roll för båda avkommorna blir lika reproduktionsdugliga som utan den.

Attached: tumblr_p7h7dfGHuZ1r5093jo1_1280.jpg (768x997, 119.2K)

>Dampus sitter och följer transvestiter på instagram
Är det något du vill berätta?

Vilka har bäst chans mot en Björn tror du, tio män eller tio kvinnor?
Är kvinnor naturligt bättre på lagarbete? Annars är det inte relevant?
>kvinnliga bågskyttar
Fantasy-uppfinning favä, en bågskytt behöver ha ganska rejäl muskelmassa

Biancus mår inte bra

>En son får sin farfars kromosom, en dotter sin farmors
Inte så det funkar.

fan vad korkade ni är

>en dotter sin farmors
Va?

haha roliga tjocka hästar

Attached: 1508529592790.png (1024x437, 539.97K)

>Vilka har bäst chans mot en Björn tror du, tio män eller tio kvinnor?
Spelar som sagt ingen roll om du lyfter fem eller fyra stenar, björnen dödar dig ändå
>Fantasy-uppfinning favä
Struntprat, bågar kräver muskelkraft ja men kvinnor kan uppenbarligen använda dem.

Det är bara moderna pilbågar som är lätta att skjuta, förr i tiden var du tvungen att vara skitstark

får en verkligen att tänka

Attached: trump.jpg (1024x739, 338.08K)

Jag passar inte in i samhället och kan inte jobba.

Pratar du om mig?

han pratar uppenbarligen om mig

>dkn hade en rollspelare som låtsades vara olika 2dkosssor
>dkn rollspelaren matade på med bilder, slyniga texter, korta vocaroo (lät som det var en riktig kvinna som ville få mig att kooma)
>dkn saknar runket men vågar inte lägga till dem eftersom jag är orolig det är en bajstransa eller bögjävel

Att vara rak och en koomare är ett helvete

>Ja, men är det rimligt eller ens realistiskt? En jägare som kan försvara sig mot varg, björn och sabeltandad tiger är att föredra över en jägare som inte kan det
Du måste ha rätt utrustning och rätt form. Om du har ett vildsvinsspjut och stödjer spjutet i marken som en pikenerare så kan det gå. Men då måste spjutet verkligen stödja mot marken under hela attacken och att det träffar rätt.

Attached: Pikenerare-2.jpg (365x261, 16.72K)

Nej han pratar om mig, idioter

Björnar är inte odödliga user. Du vet själv att en grupp beväpnade män har en bättre chans än en lika stor grupp beväpnade kvinnor
>kvinnor kan uppenbarligen använda dem
Uppenbarligen?
Exakt. Recurvebågar är som leksaker jämfört med klassiska pilbågar.

Så Trump siktar på ett USA som innan andra världskriget? Isolation osv.

Ok

lmao korkskallar ta bara en jävla sten och hiva i huve på björnen så är det tack o godnatt middag på bordet

Med andra ord när USA var som bäst

Rätt säker på att eld är ett bättre sätt av skrämma bort djur än "unga bunga slåss mot björnen som är i området" vilket bara är att be om problem, överlag bestämmer sig stora rovdjur faktiskt inte för att "idag ska jag heema människor för det är min hobby" och om en grizzlybjörnjävel bara dök upp vid bosättningen för att döda dig och du måste "försvara dig" på liv och död så kastar du allt du har på den.

Three hobbits and three orcs arrive at a riverbank, and they all want to cross to the other side. Fortunately, there is a boat available, but, unfortunately, it can carry only two creatures at a time. What really makes the situation complicated is that the orcs are vicious creatures. Whenever there are more orcs than hobbits on one side of the river, the orcs will immediately attack the hobbits and eat them up. Consequently, you should be certain that you never leave more orcs than hobbits on either riverbank. Although the orcs are vicious, they can be trusted to bring the boat back. Your challenge is to move all six creatures across the river without allowing the orcs to eat the hobbits.

There are five possible moves that you can make while working on the problem:
Send one hobbit across the river.
Send one orc across the river.
Send two hobbits across the river.
Send two orcs across the river.
Send one hobbit and one orc across the river.
And remember, at least one creature must bring the boat back each time.

>ute och smyger på en hjort
>helt plötsligt dundrar en björn fram ur buskarna
>”öh, öh, time out lite jag ska bara tända en eld vänta vänta”

Varför breva igen på engelska?

Du börjar inse. Vid människornas bosättningar fanns eld och ljud vilket fick rovdjuren att hålla sig på avstånd, de som löpte risk att hamna i kontakt med rovdjur var jägarna eftersom de strök runt tysta i skogen.

detta, rovdjur undviker helst andra rovdjur om de inte är försvagade.
Så om en grizzlybjörn ser en grupp människor kommer den att undvika dem för att få efter ett lättare byte Även om en björn har 90% chans att ta död på människor är en 10% risk att dö för mycket

Detta gäller för övrigt män som kvinnor, anledningen till att man skapade speciella vildsvinsspjut var för att annars om man nu skulle vara så dum att man spelade matcho med närkamp med ett fucking vildsvin så kunde den annars oironiskt bara fortsätta vidare genom spjutet och då har du ett visserligen svårt sårat men argt vildsvin på dig.

>Björnar är inte odödliga user
Nej men det grundläggande är att fyra eller fem stenar inte spelar roll, det är det mänskliga lagarbetet som spelar roll om man nu ska jaga björn.

Attached: 1597157883222.jpg (589x617, 187.36K)

när människan var naturlig var det knappast 90% chans för björnen