animepainos
/mämmi/
tapa ittes avatarlintujonne
youtu.be
No vielä tännekkin, Shionilla on vieläkin menossa myöhäisyön comfy Minecraft striimi.
paljon sulla on ikää?
lainin lanteet lainehtii
missä asut?
Animu
Nyymit servattu jälleen
tekeeks tytöt oikeesti näin toisilleen
petyin kun ei lähtenyt soimaan tää biisi:
youtube.com
50 ko ajokortista vilkasin.
Suomessa.
Antakaa huomioo!!!
petyin kun ei lähteny soimaan tää biisi:
youtube.com
Suomi ja Viro taitaa olla viimesiä maita maailmassa joissa ei ole vaarallisia huudeja pääkaupungissa.
Lol hyvät mututuntumatiedot kaivettu sieltä.
tallinnan murha tilastot on euroopan huippua mitä selität
tuli taas kamala olo kun kävin ilkeilemässä yhdelle livelähettäjälle
ai pitsa kuskile
Malmi tuo Helsingin /mämmi/
oispa pitsalähetti nyymi joka iskeä kun se tuo mulle pitsaa
pitääkö nyymit hiukset ponnarilla vai annatteko heilua vapaana
älä tee noin, nyymi
itse en viitsi olla kovin ilkeä internetissä, koska ei siitä hyvä mieli tule
Parturissa käyn 6-8 viikon välein.
anna pillua
onko tuo underrail hyvä peli?
ei
joo
ponnarilla, niin eipä ole tiellä
joskus salilla saatan pitää auki kun tekee esimerkiksi penkkiä, koska ärsyynnyn jos painaa penkkiä vasten
wintows estää kräkkien kopioimisen koska viiruksia vaikka kaikki suojat kytketty pois päältä?
sem siitä saapi
en varmasti tee toiste tuli hetkeksi hyvä mieli mutta sitten kadutti
Windows nyt tekee välillä ihan mitä sattuu. Kohta Microsoft voi lukita sun käyttöjärjestelmän jos haluaa ilman että niiden tarvii kertoa syytä jos haluaa koska kuulemma haluavat estää piratoimisen tms.
Aivan mahtava jos tykkää vähän tappelupainotteisesta roolipelistä. Mulla on siinä 500h pelattuna.
onko hyvä tappelu systeemi?
Mille 2d/anime tytölle runkkaisin ja sitten tulisin?
Nukkumata
Osaatko japanian kieltä?
Niiskuneidille
ennen seuraavaa kertaa
täytyypi kysyä että mitä sanoit? vittuilin netissä jengille joskus 15v sitten ja ärsyynnyin todella helposti, sillon hyvin nuorukaisena
...
kutsuin työkaveria vahingossa nyymiksi eilen
joo sä oot aika hupsu
Kuinka anuksesta toi uusin vintoosa kympin versio on? Mulla on tämmönen riivitty 3 vuotta vanha versio josta on kaikki mahdollinen paska poistettu käsin. Liekö edes mahdollista noissa uusissa versioissa?
On hyvä. Vuoropohjainen missä hahmolla on tietty määrä liikkumis -ja toimintapisteitä joita voi käyttää eri iskuihin. Voi käyttää eri ampuma-aseita ja lähitaisteluaseita, ja sitten myös system shock - tyylisiä aivotaikoja. Tuossa hahmon buildilla on paljon merkitystä eli kannattaa keskittyä enimmäkseen yhteen tapaan tehdä lämää. Buildin voi kusta jos yrittää tehdä liikaa eri asioita kerralla, ja peli muuttuu silloin vaikeaksi. Ite tein näin ekalla kerralla mutta oli silti ihan hauskaa.
ISOT TISSIT!!!
NYT TULI EREKTIO!!!
ärsyttää kun kukaan ei osaa ikinä tehä kunnon tissi fysiikoita
ne pomppii aina tolleen kumipallo tyyliin kun pitäis laittaa vaan vesifysiikat pallo muotoon ja näyttäis varmasti paljon oikeammalta