Attached: 1600550776783.jpg (2048x1356, 234.05K)
Sverigetråden
Zachary Myers
Other urls found in this thread:
tradera.com
youtube.com
youtube.com
i.4cdn.org
sv.wikipedia.org
youtube.com
twitter.com
Kayden Allen
VVGGGHHH JAPAN så estetiskt
Jeremiah Perry
Ge vän som kan gå på äventyr i snön med
Logan Richardson
låt mig dö
Nathaniel Morales
tradera.com
fan är det värt det? ska man slå till?
Brody Evans
ja
Juan Morales
Ville du bli vän eller inte, bor du åt helvete eller
Noah Ross
ni har väl förhandsbokat 3070 grabbar?
Zachary Peterson
Min plan är att göra tre+ utländska pajer på smällen och erbjuda dem alla tre att forma ett harem eller så tänker jag inte hjälpa dem
Jason White
nä, ska inte uppgradera datorn förrns kring Jul
Jackson Lopez
>För att båda förmodligen har ett mer konservativt tänk. Tror du på riktigt Connys som skaffar fruar från Thailand har mer gemensamt med svho?
Kek aa thaifruar gifter sig verkligen med Conny pga. hans konservativa tänk. Sedan är olika kulturer en betydligt större skillnad än du tror och "konservativt tänk" skiljer sig åt mellan dem.
Landon Morris
Sjud mer pissluder
Jose Ward
nejrunk 13 dagar
Tyler Nguyen
tråden är som en drog för mig och jag är som en alkoholist. Jag saknar förmåga att hantera mitt bruk. Måste sluta komma hit
Henry Morales
Inga incels i denna tråd tack. De äcklar mig.
Blake Lee
Michael Lopez
De står nog hellre utan din hjälp än att bli dina slavar.
>nej nej de skulle inte vara slavar
Hehe mm
Landon Perez
Vart bor du?
Andrew Anderson
> Sedan är olika kulturer en betydligt större skillnad än du tror och "konservativt tänk" skiljer sig åt mellan dem.
T.ex.? Asiatiska tredje-världen kulturer kretsar kring familjen. Det man har gemensamt är familjen.
Caleb Foster
Vilken av följande organsiationer bör man gå med i:
AfS
SD
DfS
NMR
Nordisk Styrka
Wyatt Rivera
Sade Huddinge dd
Julian Campbell
はい
Jackson Turner
Jo de skulle typ vara slavar och om de missköter sig kickar jag ut dem till deras kaosland igen, frågor på det?
Adrian Reed
Min pojkvän
youtube.com
Isaiah Cooper
Korea är häftigare. Tog denna bild strax utanför Seoul.
Jason Foster
>oskulden blir båh
>JÄVLA PISSLUDER! FUCKING VITKNEKTAR
Tror säkert tjejer gillar en sån personlighet.
Blake Scott
Började gråta efter runken
William Green
sv hö skulle aldrig totalstäda din lägenhet utan att fråga första gången de kommer på längre besök men detta har hänt mig med thai pai
Andrew Butler
Du bor långt åt helvete för långt norr tyvärr
Landon Baker
dö snälla
Noah Carter
Eller någon annan för den delen. Incels blir utfrysta av en anledning.
Gavin Mitchell
Ju fler män kvinnor träffar ju mer sannolikt är det att dom träffar en man som slår eller våldtar dom. Det säger väl sig självt även om andelen män är den samma eller om den har sjunkit i mindre grad än vad kvinnors sociala äventyr har ökat.
Det är väl nästan allmän kännedom idag att förhållanden med våld oftast skapar en situation där offerparten inte kan lämna förövaren. Så genom att vara mer benägen att skapa nya förhållanden så ökar riskerna för kvinnor.
Joseph Rivera
Sv ho städar inte ens sin egna lägenhet, disk överallt och tomma förpackningar på bordet och fan och hans moster
Josiah Edwards
tjohoo wohoo allting är nedskrotat med reklam bing bong
James Parker
Svho är en deprimerad knulltrasa som ingen respekterar. Asiatiska kvinnor är bestämda, feminina och konservativa.
Nathaniel Evans
Vad är ens poängen med att både min framtida fru och jag ska jobba? Jag kommer ha råd troligtvis att ta hand om oss både så vadfan ska hon jobba för
Luis Johnson
>Asiatiska tredje-världen kulturer kretsar kring familjen.
Vilken bokstavlig hjärnkulting tagning på kultur.
Andrew Stewart
Så det kan bli
Parker Rogers
lovar att doga, bara du dogar först
Sebastian Brown
Jackson Morgan
jag bor också i huddinge
är du tingsrättsanon
James Hill
självmord 100% inom två år
Blake Price
Hemmafruar blev ofta våldtagna och slagna dagligen utan att de kunde lämna sin man och samhället sa åt dem att bara acceptera det
Charles Williams
>undviker frågan
OK transa
Evan Reyes
Bara skaffa en gulpaj grabbar
Christian Reyes
Angel Allen
Vad är ett kavajfyllo?
Carson Davis
Källa?
Josiah Bell
Nopp inte jag
Blake Fisher
>våldtagna
en man kan inte våldta sin fru
Jayden Sanders
I så fall blir du äcklad i onödan eftersom allt du skrivit om hur incels är har varit påhitt
Jordan Ward
Varför inte bara skaffa en fv från Venezuela?
Ian Mitchell
detta
Juan Gutierrez
Övre medelklass med jobb som släpper loss
William Price
Faktumet att det var lagligt att slå och våldta sin fru förut
Och här kommer dessa vidriga incels som kommer inte lyssna på sin fru när hon säger nej och gör fysiskt motstånd
Aaron Diaz
Mycket bra idé. Det är en liten trevlig bonus att det får transan att sjuda också
Anthony Brooks
hatar religion. hatar cpreligösa människor. det är därför vi har skitzofreni, idioter som var starkt religösa i flera generationer.
Chase Ward
Håriga armar
Jaxon Green
ta gulpillret, kamrater
Leo Hernandez
Vad händer på julbord med övermedelklassfolk?
Kevin Rogers
hur omvandlar man enkelt reddit gifs till webms?
Bentley Gutierrez
Det var ingen källa, dessutom har det varit olagligt sen 1864
Hudson Reyes
Också ganska bra idé. Tror du att transan skulle sjuda då också?
Bentley Williams
Har redan en fv
i.4cdn.org
Jaxon Bailey
Hatar ateister
Jayden Roberts
Se dig omkring i tråden. Incels är inte normalt funtade människor och de bär så mycket hat och bitterhet inom sig att det kommit att definiera hela deras existens.
Camden Barnes
Ja men så krasst och kallt som det låter så var den hemmafrun bara en person, idag kan förövare ge sig på betydligt fler kvinnor eftersom de är idag mer villiga att träffa nya män, speciellt i ung ålder.
Men för att poängtera problem ytterligare så är det inte att kvinnor lämnar sina män, det är att dom är mer villiga att skaffa en ny man. Varje ny man är en risk precis som att spela en ny omgång av rysk roulette.
Lincoln Jones
är inte attraherad till rasfrämlingar favä. älskar bara vita kvinnor tyvärr
Lincoln Stewart
kek
Nicholas Reyes
Ja det tror jag, du kan få en sjukt snygg venezuelansk brutta just nu pga krisen där user så utnyttja den
Caleb Nguyen
De pratar fritt
Brody Gutierrez
Brukar baserade saker sägas då eller?
Mason Jones
Det var lagligt att våldta sin fru tills 1965 din incel och lagen prövades inte förens 1984
Joshua Gray
Har du någonsin haft sex? Räknar ej in män och kvinnor du fått betala
Landon Ramirez
Källa? Och du har fortfarande inte kommer med någon källa som visar på att de flesta män slog och våldtog sina fruar
Chase Williams
>din incel
Bentley Long
>[År 1965 kriminaliserades våldtäkt inom äktenskapet genom att 1962 års brottsbalk trädde i kraft. Det var den första lagen som förbjöd våldtäkt specifikt inom äktenskapet. Men trots att lagen trädde i kraft 1965 dömdes ingen för inomäktenskaplig våldtäkt förrän 1984.[40] 1980 erkände Sverige FN:s konvention om avskaffande av all diskriminering av kvinnor.[41]](sv.wikipedia.org
Här har du din incel, om det bokstavligen inte var olagligt visar det på hur äcklig moral män hade på den tiden
Grayson Perez
Allt det urspårade du hittade på bara från var sjukare än nån incel jag sett
Matthew Murphy
Dags att gå och lägga sig. Jag brukar sova gott efter att flickvännen varit här och sängen doftar av henne, men det är väl inget som ni incels lär få uppleva.
Caleb James
Ja män emmellanåt blir det lite vad som helst
Har bara hört en kvinna säga neger en gång, på vardagligt sätt inte hatiskt
Ethan Ward
>ta gulpillret, kamrater
Levi Sanchez
Var är din källa på att de flesta män våldtog och slog sina fruar?
David Campbell
Men visar inte faktumet att lagen var helt oanvänd i flera år på att det ändå var rätt ovanligt att det skedde?
James Miller
Incels är bottenskrap och föraktade av alla. Det är bara att acceptera.
Evan Morales
Breva bra dutub kanaler
Jonathan Price
Din förlust. Fortsätt runka till dina vi ho i vetefält.
Jaxson Perry
>Var är din källa på att de flesta män våldtog och slog sina fruar?
Att det bokstavligen inte var olagligt visade på att de flesta männen var okej med det och såg inget problem med det
Brandon Diaz
detta, tidelag förbjöds väl för inte så länge sen men inte fan var det normalt att knulla djur innan det
Carter Baker
>blir båh
>nej nu måste jag gå
Noah Kelly
Hahaha, jävla idiot. Borde inte ha tipsat om det, köper den på direkten. Spelet är faktiskt extremt sällsynt, 1 mille är ett kap. Du känner dig säkert väldigt korkad just nu
Caleb Barnes
Eller så var det så ovanligt att ingen ens tänkte på att göra det olagligt.
Matthew Reyes
Vart tror du din fv går efter hon har varit hos dig? Jo, hit. Hon skulle hälsa men hon kan inte prata just nu
Nathan King
Håll käften, nybög.
Robert Reed
Öh nej, det kanske var så ovanligt att det inte behövdes någon lag mot det likt tidelag som inte blev olagligt förrän 2014.
Thomas Johnson
Låter f1 baserat om neger och skit sägs där
Snella källa eller mer
Chase Gray
youtube.com
Is this how the average /sverigetråden/ dweller would dance?
(Benny)
Kayden Campbell
>haha ska skaffa Xpaj så den där JÄVLA TRANSAN BÖRJAR SJUDA
>haj der girl I wilö bräng u to swäjden if yo will be maj sexslave, clean and cöök for me, aj can öffer nöthing but getting you tö sweden, also där iz a tranny zat vill gät angry if I har yo äs maj tradwife
Låter som grunden till ett bra förhållande
Caleb Butler
Lövlämnar i 2 månader nu
Ryan Turner
Inte nog med det, det blev även lagligt samtidigt som homosexualitet och gjordes i princip bara olagligt på grund av spridningen av tidelagsporr på internet.
Joshua Gonzalez
Förutom att det betydde det din incel och många tror inte ens att man kan våldta sin fru