Attached: 1600982881856.png (526x562, 405.26K)
Sverigetråden matgeekupplagan
Bentley Ross
Other urls found in this thread:
dn.se
expressen.se
expressen.se
desuarchive.org
desuarchive.org
twitter.com
youtube.com
youtube.com
youtu.be
twitter.com
Landon Gray
Gabriel Barnes
>länka till dn
William Adams
>starwarströja på negers
ÅH NEJ NEJ NEJ
Ryder Jackson
dds
Grayson Murphy
Baserat.
Levi Robinson
expressen.se
>Lärare brukade blinka åt oss, ta oss åt sidan för förtroliga samtal och viska uppmuntrande slagord om att vi kunde. Allt kunde vi, bara vi trodde tillräckligt på oss själva, sa man. Det anordnades särskilda temadagar och föreläsningar för att vi skulle lära oss just det, att ta för oss, tala med självförtroende, leda, njuta. ”Extra roligt att det är just ni tjejer”, sa de varje gång vi gjorde något. När jag praoade blev jag självklart medbjuden på ledningsmötet.
>Att ”nå unga kvinnor” blev varje marknadsförares dröm, det var som att bli hovleverantör, fast på riktigt. Se bara på Oatly, sa man, som genom att branda sig som planeträddande tjejdricka växte sig enorma. Det fanns förstås inget som säger att företag som gör havresoppa med avslappnade citat på kartongen skulle bete sig annorlunda än andra bolag i en global marknadsekonomi, men när företaget släppte in Blackstone som delägare blev kunderna uppriktigt besvikna. De unga kvinnorna hade blivit vana att deras åsikter vägde tyngre än siffrorna, inte tvärtom
Luke Reed
Can you recommend restaurants that serve Swedish food in Stockholm? No recent inventions like kebab pizza
Asher Miller
Nej jag är inte från Fjollträsk
Ethan Sanchez
>Swedish food
what
Juan Green
Men varför i hela fritden importerade vi blattarna annars för?
Robert Scott
för att dabba på cucksvennar
Jacob Walker
Jayden Cox
jag känner ångesten kommer krypandes
livet blir aldrig bättre, kommer inte få prata med någon på över en månad
alla hatar mig men jag har det inte i mig att begå självmord
snälla ta mig ur det här helvetet, jag önskar att jag aldrig föddes
Nicholas Roberts
Meatballs or fish or something
David Hall
Look for "lunchresturanger", they often have traditional food
Jacob Evans
>nyheterna speglar inte grupper av människor i det här landet
Ser fram emot Blattenytt på SVT favä
Cooper Jackson
Det är ju bara en konspirationsteori fast från vänsterhållet. Dessa sv ho med brun hud med jobb som är lättare än samhalls förstår inte varför det är bara svenskar i maktpositioner.
Även om blattar hade IQ-nivån som krävs för ledarskapsroller skulle det ta ~100 år innan de hamnar i maktpositioner tillika deras befolkningsandel, det tar några generationer innan man är integrerad nog för att ha en släkt som kan uppfostra en ledare.
Jayden Morris
Vi pratar med dig user.
Anthony Cox
expressen.se
>Den första ”Harry Potter”-boken kom när jag var åtta och den sista läste jag i smyg på datorn på ett av mina första sommarjobb. Någon hade fotat av varje boksida med en halvbra mobilkamera och jag hade lyckats få tag i den läckta filen med de suddiga bilderna tre veckor före det egentliga utgivningsdatumet. Ja, jag var den sortens tjej. Jag hade läst om Harrys skolgång hela min egen, fiktionen var hopflätad med mitt eget liv, med min relation till mina egna lärare och auktoriteter.
>I barnboksvärlden är hoten tydliga. I verkligheten är det svårare för vuxenvärlden att ens identifiera hoten mot den yngre generationen, än mindre skydda den från dem. J K Rowling själv, Harrys upphovskvinna, har sett faror i hur min generation, hennes främsta läsare, ser på könsidentitet. I ett långt blogginlägg ifrågasatte hon vilket utrymme transfrågan får bland oss födda på 90-talet och senare. Hon är orolig för den dramatiska ökningen av antalet könsdysforiska ungdomar och är rädd att transaktivisters aggressivitet tystat kvinnor.
Cooper Torres
AG
Ryder Gutierrez
JOBBA JOBBA JOBBA JOBBA BENGA BENGA BENGA BENGA BRUNPAJ TJOHOO
Isaac Parker
Meatballs are Turkish and fish is literally everywhere. "Swedish food" doesn't exist.
Nolan Stewart
Varifrån kommer denna extremt sojiga och obehagliga matgeek-bild? Varför gör han den där posen överhuvudtaget?
Easton Lee
Snart är det dags för sissy att gå ut och tillfredsställa män nattklubbstoaletter!
Lincoln Gonzalez
Nicholas Miller
>golvet kick sönder
Orkar och vill inte berätta för hyresberg
Liam Garcia
Varför får hon kommunister/nazister att sjuda så? För att hon är en framgångsrik och snygg mexikansk tjej som livsmoggar vita manliga incels samt inte följer kommunistcuckars idé av en brun kvinna ska göra?
Julian Reyes
hur får man bort reklam på mobilen? vill inte se grönsaker som liknar snoppar
Joshua Howard
Thanks
Don’t lie to me, I know about Swedish food, I just don’t know many restaurants
Bentley Brooks
Baserat
Samuel Lopez
baserad minnesanon
Hunter Stewart
Joseph Peterson
Perfektion.
Landon Wilson
>åhh jag vill så gärna bo på landet och skaffa 10 barn. jag trivs verkligen inte alls i storstan
sa ingen kvinna någonsin
Luke Ramirez
använd firefoxappen med adblock plus, ingen reklam. Installera inga appar för skit, alla gratisappar med reklam har hemsidor med ungefär samma funktion.
Blake Lewis
Vad fan betyder delbetald? jag betala faking efakturan som de skickade till mig??? jag ska ha mitt internet annars jävlar
Justin Brown
>köttbullar är turkiskt
Största jagjaget någonsin. Precis som att samer är urbefolkningen. jagjag som startades av 68-vänstern för de ville bli mer internationella tillsammans med deras älskade pedofilen Olof Palme, nu så röster de SD på grund av bengaa till pensionen och är rädda för invandrare. Om ni bara visste hur sjuka sprängare egentligen är
Caleb Clark
Bokstavligen vem
Levi Robinson
harry potter sög ju efter tredje boken. efter det blev det nån jävla drama serie där alla börjar dejta.
Eli Davis
>Adblock plus
Jonte... Det är uBlock Origin som gäller
Bentley Morales
blokada för generell blockering
kuroba om du bara vill ha för 4kanalen
adaway om du har root
Joseph Gray
skjut dig själv
Connor Wright
>adblock plus
lol
Anthony Hernandez
Dominic Roberts
>sommarjobb
>åtta
Va?
Parker Ross
>fina mjölkisar
>hatar transpor
en fin kvinna det där
Julian Taylor
Kevin Cooper
gå in på telias sida och chatta med dem då.
Kevin Reyes
Ner på knä nu svenne
John Lewis
Jag skulle ju bli Anon2.0 när jag började högskolan, inte sitta här.
Michael Rivera
>kuroba
rödpillra mig om det, använder fortfarande Clover
Dylan Campbell
snubbelbrev, det ska vara ublock
Nicholas Nguyen
>vetefält
>metamfetaminkamerabögblobben som springer
Connor Gonzalez
forkad clover med aktiv utveckling
Jace Roberts
Läsförståelsecucken...
Dylan Campbell
youtube.com
fan vad hon ser ut som scenehororna i högstadiet, nostalgi
John Carter
grabbar sverigetråden är fan skräp
Jack Mitchell
Rasifierade kan bara mobilisera sig i en etnopolitisk dimension. Det är liksom inget nytt, varenda land i mellanöstern och afrika drivs av familjer och etniska konflikter, förstår inte varför någon uppfattar det här som ett nytt ämne. De bajsar på sig så fort det krävs mer finslipade modeller som inte bygger på att din grupp är automatiskt berättigad till makt.
Nolan Mitchell
>matgeek är en cu-
youtu.be
var kommer ens detta från? vem sjuder över honom?
f.d. FN-soldat och definitivt mer macho än vanliga svennecuckar
Kevin Clark
bra brev
Alexander Morales
Varför simpar samhället så otroligt mycket för unga vita kvinnors åsikter?
Xavier Myers
f1h1
Josiah Torres
ok men vad är fördelarna
Levi Phillips
vafan e det för kvinna med vit jävla burka eller vad fan det är