Sverigetråden matgeekupplagan

Attached: 1600982881856.png (526x562, 405.26K)

Other urls found in this thread:

dn.se/kultur/protestupprop-mot-rasism-pa-sveriges-radio-i-blm-rorelsens-spar/
expressen.se/kultur/unga-kvinnor-har-for-mycket-makt/
expressen.se/kultur/j-k-rowling-har-ratt-i-att-vuxenvarlden-svikit-ungdomarna/
desuarchive.org/_/search/text/haha kommer ni ihåg/
desuarchive.org/_/search/text/matgeek/
twitter.com/JohanHedberg/status/1157343384606056449
youtube.com/watch?v=C7scwKGTIgg
youtube.com/watch?v=GNsP58VZHY4
youtu.be/jbpS3MWuUxk?t=593
twitter.com/SFWRedditVideos

dn.se/kultur/protestupprop-mot-rasism-pa-sveriges-radio-i-blm-rorelsens-spar/
VAD I HELVETTE

>länka till dn

>starwarströja på negers
ÅH NEJ NEJ NEJ

dds

Baserat.

Attached: 25098698256.jpg (1030x842, 94.94K)

expressen.se/kultur/unga-kvinnor-har-for-mycket-makt/

>Lärare brukade blinka åt oss, ta oss åt sidan för förtroliga samtal och viska uppmuntrande slagord om att vi kunde. Allt kunde vi, bara vi trodde tillräckligt på oss själva, sa man. Det anordnades särskilda temadagar och föreläsningar för att vi skulle lära oss just det, att ta för oss, tala med självförtroende, leda, njuta. ”Extra roligt att det är just ni tjejer”, sa de varje gång vi gjorde något. När jag praoade blev jag självklart medbjuden på ledningsmötet.

>Att ”nå unga kvinnor” blev varje marknadsförares dröm, det var som att bli hovleverantör, fast på riktigt. Se bara på Oatly, sa man, som genom att branda sig som planeträddande tjejdricka växte sig enorma. Det fanns förstås inget som säger att företag som gör havresoppa med avslappnade citat på kartongen skulle bete sig annorlunda än andra bolag i en global marknadsekonomi, men när företaget släppte in Blackstone som delägare blev kunderna uppriktigt besvikna. De unga kvinnorna hade blivit vana att deras åsikter vägde tyngre än siffrorna, inte tvärtom

Can you recommend restaurants that serve Swedish food in Stockholm? No recent inventions like kebab pizza

Nej jag är inte från Fjollträsk

>Swedish food
what

Men varför i hela fritden importerade vi blattarna annars för?

för att dabba på cucksvennar

Attached: 1601043426868.jpg (708x1000, 142.97K)

jag känner ångesten kommer krypandes
livet blir aldrig bättre, kommer inte få prata med någon på över en månad
alla hatar mig men jag har det inte i mig att begå självmord

snälla ta mig ur det här helvetet, jag önskar att jag aldrig föddes

Attached: 1601027485838.jpg (720x960, 73.01K)

Meatballs or fish or something

Look for "lunchresturanger", they often have traditional food

>nyheterna speglar inte grupper av människor i det här landet
Ser fram emot Blattenytt på SVT favä

Det är ju bara en konspirationsteori fast från vänsterhållet. Dessa sv ho med brun hud med jobb som är lättare än samhalls förstår inte varför det är bara svenskar i maktpositioner.

Även om blattar hade IQ-nivån som krävs för ledarskapsroller skulle det ta ~100 år innan de hamnar i maktpositioner tillika deras befolkningsandel, det tar några generationer innan man är integrerad nog för att ha en släkt som kan uppfostra en ledare.

Vi pratar med dig user.

expressen.se/kultur/j-k-rowling-har-ratt-i-att-vuxenvarlden-svikit-ungdomarna/

>Den första ”Harry Potter”-boken kom när jag var åtta och den sista läste jag i smyg på datorn på ett av mina första sommarjobb. Någon hade fotat av varje boksida med en halvbra mobilkamera och jag hade lyckats få tag i den läckta filen med de suddiga bilderna tre veckor före det egentliga utgivningsdatumet. Ja, jag var den sortens tjej. Jag hade läst om Harrys skolgång hela min egen, fiktionen var hopflätad med mitt eget liv, med min relation till mina egna lärare och auktoriteter.

>I barnboksvärlden är hoten tydliga. I verkligheten är det svårare för vuxenvärlden att ens identifiera hoten mot den yngre generationen, än mindre skydda den från dem. J K Rowling själv, Harrys upphovskvinna, har sett faror i hur min generation, hennes främsta läsare, ser på könsidentitet. I ett långt blogginlägg ifrågasatte hon vilket utrymme transfrågan får bland oss födda på 90-talet och senare. Hon är orolig för den dramatiska ökningen av antalet könsdysforiska ungdomar och är rädd att transaktivisters aggressivitet tystat kvinnor.

AG

Attached: maxresdefault.jpg (1280x720, 167.98K)

JOBBA JOBBA JOBBA JOBBA BENGA BENGA BENGA BENGA BRUNPAJ TJOHOO

Meatballs are Turkish and fish is literally everywhere. "Swedish food" doesn't exist.

Varifrån kommer denna extremt sojiga och obehagliga matgeek-bild? Varför gör han den där posen överhuvudtaget?

Snart är det dags för sissy att gå ut och tillfredsställa män nattklubbstoaletter!

desuarchive.org/_/search/text/haha kommer ni ihåg/

>golvet kick sönder
Orkar och vill inte berätta för hyresberg

Varför får hon kommunister/nazister att sjuda så? För att hon är en framgångsrik och snygg mexikansk tjej som livsmoggar vita manliga incels samt inte följer kommunistcuckars idé av en brun kvinna ska göra?

Attached: knegpaj2.png (864x665, 684.79K)

hur får man bort reklam på mobilen? vill inte se grönsaker som liknar snoppar

Thanks

Don’t lie to me, I know about Swedish food, I just don’t know many restaurants

Baserat

Attached: 127031273023.jpg (729x893, 57.75K)

baserad minnesanon

desuarchive.org/_/search/text/matgeek/

Perfektion.

Attached: sveriges_landskap_1560.png (444x639, 28.33K)

>åhh jag vill så gärna bo på landet och skaffa 10 barn. jag trivs verkligen inte alls i storstan
sa ingen kvinna någonsin

använd firefoxappen med adblock plus, ingen reklam. Installera inga appar för skit, alla gratisappar med reklam har hemsidor med ungefär samma funktion.

Vad fan betyder delbetald? jag betala faking efakturan som de skickade till mig??? jag ska ha mitt internet annars jävlar

Attached: 1582487215481.jpg (589x493, 25.54K)

>köttbullar är turkiskt
Största jagjaget någonsin. Precis som att samer är urbefolkningen. jagjag som startades av 68-vänstern för de ville bli mer internationella tillsammans med deras älskade pedofilen Olof Palme, nu så röster de SD på grund av bengaa till pensionen och är rädda för invandrare. Om ni bara visste hur sjuka sprängare egentligen är

Bokstavligen vem

harry potter sög ju efter tredje boken. efter det blev det nån jävla drama serie där alla börjar dejta.

>Adblock plus
Jonte... Det är uBlock Origin som gäller

blokada för generell blockering
kuroba om du bara vill ha för 4kanalen
adaway om du har root

skjut dig själv

>adblock plus
lol

twitter.com/JohanHedberg/status/1157343384606056449

>sommarjobb
>åtta
Va?

>fina mjölkisar
>hatar transpor
en fin kvinna det där

youtube.com/watch?v=C7scwKGTIgg

gå in på telias sida och chatta med dem då.

Ner på knä nu svenne

Attached: 1572094034629 (1).png (500x394, 110.79K)

Jag skulle ju bli Anon2.0 när jag började högskolan, inte sitta här.

>kuroba
rödpillra mig om det, använder fortfarande Clover

snubbelbrev, det ska vara ublock

>vetefält
>metamfetaminkamerabögblobben som springer

Attached: 1588288426295.jpg (247x242, 21.81K)

forkad clover med aktiv utveckling

Läsförståelsecucken...

youtube.com/watch?v=GNsP58VZHY4

fan vad hon ser ut som scenehororna i högstadiet, nostalgi

Attached: 1537882490242.png (1169x1080, 81.26K)

grabbar sverigetråden är fan skräp

Rasifierade kan bara mobilisera sig i en etnopolitisk dimension. Det är liksom inget nytt, varenda land i mellanöstern och afrika drivs av familjer och etniska konflikter, förstår inte varför någon uppfattar det här som ett nytt ämne. De bajsar på sig så fort det krävs mer finslipade modeller som inte bygger på att din grupp är automatiskt berättigad till makt.

>matgeek är en cu-
youtu.be/jbpS3MWuUxk?t=593

var kommer ens detta från? vem sjuder över honom?

f.d. FN-soldat och definitivt mer macho än vanliga svennecuckar

bra brev

Varför simpar samhället så otroligt mycket för unga vita kvinnors åsikter?

f1h1

ok men vad är fördelarna

vafan e det för kvinna med vit jävla burka eller vad fan det är