Fredag fredag fredag
Sverigetråden - Spelkväll
Beskriv era planer för kvällen i detalj.
Grabbar....Paradise Hotel är rätt kul att kolla på favä......
runka kolla film må skit
fick igång långkokkneget först nu istället för 6 timmar sen
det blir en sen natt
wt kommer wt helt ärligt palla spendera energi på det fallet
>min pappa har massa fastigheter och jag är faktiskt rik du är fattig
>du är fattig
>fattigbögar
Att ni orkar, nu har jag visat er min, nu får ni visa er
Minns dock inte ett det var såhär under 90-talet när jag växte upp, var ju skinnskallar som härjade runt här och där på den tiden t.ex.
snela donejja te ma
För mig är det 4000 kronor på kontot och en del i skuld. Har du några tips?
orkar inte fixa bild men har mellan 350-400k i lägenhet och 120k i fonder + 70k på banken
Det blir finkäk ikväll
Det faktumet att du har alla dina pengar sparade på ett sparkonto på Swedbank bevisar att du är en fattigbög.
jag måste knula knula sex sex sex
kanske ska bjuda pundartjejen på lite tjaffe, eller varför inte gå ut till krogen, det är ju lönehelg
vad ska ni göra ikväll?
haha d1a
Skriva på min Dragon Age-berättelse :P
Varför bryter sig blattar in i en ung svensk mans hem och torterar honom till döds för en vinterjackas skull?
Har det alltid varit så här?
samnytt.se
>Varför
Empatilöshet/psykopati
mina föräldrar tittar inte ens på mig längre
ska försöka begå självmord i år
har 3 kr på kontot
Jobba och spendera inte så mycket pengar på saker, för min del hjälper det att jag har ångest över att spendera pengar på mig själv även om det blivit bättre. Lever inte fattigt som havregrynsgröt varje dag men min utgifter är allvarligt talat under 10k en normal månad, lägenheten är okej, inte stor och lite äldre men bra även om den är billig, den har normal inredning, bilen är okej utan problem, men att spendera pengar på att t.ex. köpa nya kläder eller piffa till lite extra här hemma har jag svårt för, just det personliga är centralt för jag tror inte att min ångest över det går ut över vänner och bekanta.
>24 år
>inkomst 350k/år
>bil 25k
>buffert 55k
>värdepapper 450k
>sparade 10k
>hyra 5k
>nettoförmögenhet ca ½ mil
Inväntar lågkonjunkturen så jag kan tjäna mer billigare tillgångar
Vill bara bli rik så himla mycket. 恭喜發財 på er allihopa!
Varför tror svennar att blattar beter sig som dem?
Helt ok ändå, men du är fortfarande sojabög
Raka skiten
dör varje dag inombords pga hur ensam jag är.
Fan vad vidrigt det där ser ut favä
Ska ut och handla lite och sen fixa matlådor för nästa vecka, knarka lite och läsa en bok eller se på film
Har förlorat 45000 på börsen den här veckan
>t. kan inte bevisa sin sk. rikedom
gri vi
Kek kgick i samma klass som honom, han låg med bokstavligen alla snygga/söta svenska tjejer i skolan, han brukade dra dem i håret under lektionstid men han mobbade inga svenska killar vad jag minns.
är inte glad i jordnötter i min mat men annars kan det nog vara gott
>bil, hyra, mat för under 10k
Hur?
>fixa matlådor för nästa vecka
det är väl en söndagsgrej? man vill inte bli sjuk av gammal mat
medlemmar i Askesta Kvinnohatarklubb. Då de ofta var med på gruppfoton i olika miljöer och nästan alltid med allvarsfyllda blickar, gärna upptagna med något intellektuellt, såsom läsande.
BASERAT
ASKESTA KVINNOHATARKLUBB
HAHAHAHAHAHAHAHA
vgh
ångestkneg
>Svenskar är det absolut mest naiva folket i världen. Absolut 0 insikt för hot och skaderisker utifrån. Aldrig sett ett så mer blåögt och naivt folk som röstar emot sina egna särintressen som svensken
Förklarar ju våran kollektiv flathet inför snart 5900 döda i covid-19 samt alla löjliga "förklaringar" från FHM
>"Det sprider sig mer/captia i en stadsdel i Köpenhamn nu än vad de har gjort i hela Sverige totalt. Vi vann nu."
Sparar dem i frysen och lägger in i kylskåpet dagen innan jag käkar. Har tre matlådor chili con carne, ska fixa 4 matlådor pasta med kyckling och 3 matlådor med fläskfilé och potatis, så har man lite variation ett bra tag.
Ska spela DMC5 eller Sekiro.