Drugs is voor zwakkelingen editie
welkom: schone jongens
niet welkom: vieze junks
/nederdraad/
Other urls found in this thread:
is de whiskey lekker niet junk?
Stel je voor dat je moeilijk doet over druks in 2020.
Ja want het jaartal bepaalt hoe schadelijk drugs zijn
Stel je voor dat je geen heroïne doet voor een bpdmeisje
cabij je domme plan gaat toch weer tegenvallen volg nu maar gewoon het plannetje van de kliniek domme runt
Ligt aan de drugs en hoeveel je neemt. Er zijn meerdere factoren dan alleen "alle drugs is schadelijk".
Cope
waarom zou hij ? hij krijgt zoveel kansen dit skip je toch makkelijk.
Ik weet niet wat ik meer haat
Zwakkeren die sympathie verwachten of mensen die het ze geven
Ik heb niks te copen als ik me lekker voel met een lekker jointje
Oh ik ga zeker wel lichamelijk afhankelijk worden. Maar heb zoveel mentale en fysieke pijn al doorstaan in mijn leven en 1x moeten afkicken van GHB dat ik weet dat als de ontwenning moet ik het doe en geen gekke dingen
youtube.com
Zelfde geldt voor drugs
Cope
>jemig waarom wordt ik toch gvd toch altijd de kliniek uitgetrapt
Ik heb idd genoeg kansen maar nooit iemand zo intens obsessief verliefd op mij gehad als zij. Het is nice en ben niet heel narcistisch maar het voed mij op een goede manier
ga nou gewoon een hbo doen voordat er geen weg meer terug is mongool
wees blij dat je nog in een land woont waar je een vangnet hebt gehad en een tweede kans krijgt.
Prima, maar wees sterk genoeg om haar slechte invloed te weerstaan. Het voed je niet op een goede manier als het je leidt tot een heroïneverslaving.
En als je lichaam aftakelt wordt dit niet 100x erger en drugs zorgen niet dat je lichaam sneller aftakelt
Dus ja niks te vrezen! Ga er voor. Bewijs dat je immuun bent! Goh waar maken al die junks zich zoveel zorgen over? Drugs zijn gewoon onschadelijk!
>wordt ik
>het voed
de begeleiders hebben je gewoon altijd door lmke pfhahahaha
>Het voed
>nee joh ik wordt niet verslaafd hoor, ik ben anders dan de rest!
>ik kan stoppen op ieder moment, maar ik heb er nu gewoon geen zin in.
>t. iedereen die verslaafd is
Eenzaamheid is net zo schadelijk als alcoholisme
En wat gebruik jij voor het weekend? Ik wil wat Kratom gaan mixen voor de perfecte euforische effect.
Vertrouw de recensies va de Thaise strains niet, want de strains zijn kanker zwak. Bali is wat je nodig hebt.
Kratom is een medicijn en legaal voor een reden, snoepjes.
Deed zelf ook een tijdje drugs en moet zeggen dat een select aantal mensen wel veel controle hebben over hun behoeftes.
Sommige mensen zijn geen junk
Raar he?
>de effect
boys stop met het cabij bashen
dat gaan niggas al zat met hem doen over 5 jaar of zoiets
Het effect. Ik wou iets anders schrijven en vergat het te veranderen. Boeien.
>kratom
Koelie
abortus = moord
jij beslist niet over mijn baarmoeder
Bpd meisje klonk heel lief maar zag zojuist jullie gesprekken in de vorige draad en ze is erg manipulatief. Klinkt toch niet zo gezellig als ik dacht.
Alleen een echte vriend deelt een jointje