lintupainos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
eka
*suosittelee lintupainokseen*
uskaltaako tänne postata?
Ai niin mihinkäänhän ei voi 100% luottaa ja koska joskus puoli vuosisataa sitten asia on ehkä ollut toisin (tätä emme ilmeisesti koskaan saa tietää) niin mitään päätelmiä mistään ei voi tehdä? No niin olet neutraloinut kaikki erimielisyydet ja väittelyt maapallolta nerokkaine ajatuksinesi!
>häviän väittelyn 6-0 niin koitan paskoa pöydälle
Lällätilää tapa ittes "herrasmiesääntöinesi"
internet-väittelyt on serious bisnes :D
(captcha oli bicycles)
>Oikeusministeri Anna-Maja Henriksson: Paikallisen sopimisen laajennus työpaikoille edes määräaikaisena – RKP ei hyväksy soten rahoitusmallia
rantajutkut...
en ymmärrä mitä tuo tarkoittaa
>sulla ei oo kahteen viimiseen viestiis ollut edes mitään argumenttia niin mä en puhuis mistään väittelystä
minä taasen olen pysynyt tiukasti asian ytimsesä koko ajan ja tuo sinun pöydälle paskomisesi on pelkkää projisointia
Niin niin, juu juu saatanan korkkiruuvi. Koita edes pitää yksi viesti vammailujesi välissä niin ei tuu tuollaisia tökeryyksiä.
>osi epäherrasmiesmäistä yrittää kantaa vanhaa väittelyä uuteen lankaan
ihan niin kuin jonkun yhden vuoden muutoksesta + globaalin paniikin yhteisvaikutuksesta voitaisiin tehdä johtopäätöse, että suomi on ihan vitun paska maa, koska tänävuonna on varastettu muutama polkupyörä enemmän kuin viimevuonna
Mitä veikkaatte poistetaanko suomesta kaikki omakotitalojen öljylämmitykset vuoteen 2030 mennessä?
Ite veikkaan että ei.
Hurrit on sitä mieltä että suomalaisten palkkoja on laskettava ja että rannikon bättre-folkilta ei saa leikata yhtään mitään palveluilta (muilta toki saa).
perus rkpn päälle jäänyt levy siis
Kuulin jonkun jutun, että eteläruotsissa on alettu näyttämään arabian kielisiä uutisia, koska eteläruotsiin on kertynyt merkittävä arabivähemmistö. Sit taas pohjoisruotsissa on suurin piirtein enemmän suomalaisia mitä ruotsalaisia ja suomalaiset ovat ruotsin merkittävin muun maalainen vähemmistö, mutta että pohjoisruotsissa ei näytetä suomenkielisiä uutisia vaan ainoastaan ruotsin kielisiä.
Totta kai ja kaikki ajaa hiilivapailla sähköautoilla (sähkö on saatu hiilivapaasta töpselistä ja auto on tuotettu jostain materiaalista jonka tuottaminen, kuljettaminen tai muokkaaminen ei tuota hiilidioksidioäästöjä) vuonna 2031
Syyrialaiset ja irakin ihmeet on itseasiassa suomalaisia lukuisempia nykyään. Suomalaisiahan ne on vihannut jo puoli vuosituhatta ja vihaa sekä syrjii edelleen joten ei mitään uutta siltä rintamalta.
katsoin pari tuntia britten talo of normaaleita ja on kyllä melkoinen meno. John Bercow oli suosikki näyttelijä
muikkari: brotskut uunista 14:00
Mä veikkaan, että tohon tilastoon vaikuttaa myös sekin, että ne luokittelee kaikki suomea ensisijaisesti puhuvat suomenruotsalaiset suoraan ruotsalaisiksi tai jotain.
En oikeen usko, että jostain kaukaa afrikasta tulleita kummajaisia olisi ruotsissa enemmän kuin naapurimaan rakkaita veljiä.
Siellähän on kokonaisia kaupunkeja / kaupunginosia täynnä ählämejä ja neekereitä. Varmasti jos ne lasketaan yhteen niin on enemmän kuin suomalaisia.
>Haluatko pelastaa rekikoiran? Se voi viedä ojasta allikkoon: ”Sääli ei hyvä syy hankinnalle”
mulla tuli mieleen jotain vitun pimeetä
Muuttajien lapset lasketaan ruotsalaisiksi, mutta nehän onkin kasvaneet ko. yhteiskunnassa ruåttalaisiksi. Hirvittää ajatella miten monta nig noggeria lasketaan samalla periaatteella ruotsalaisiksi tilastojen piilossa...
Et voi panna koiraa!
työllistetään neekerit ja tehdään niistä rekineekereitä?
>Historian ensimmäinen HIV:stä parantunut potilas on kuolemassa syöpään
johonkin sitä pitää kuolla kuitenkin
Tässä on nyt vaan semmoinen ongelma että ne pitäisi myös saada vetämään sitä rekeä.
Sit kun varustelekaan tulee noita keltasia merinohuppareita lisää niin lähtee melkein 500€ vaate ja sälätilaus sieltä tulemaan.
Minulle.
Mitäs jos vain uunitettaisiin kaikki HIV-vammaiset? Päästäisiin kerralla eroon koko paskasta. Minecraftissa tietenkin.
kyllähän neekerin motivointiin on työkalut keksitty ajat sitten
ai miks minecraftis
No eihän kukaan tommosia oikeasti suunnittele, mutta minecraftissa on sitä luomisen vapautta.
ai siis häh????
mä en ymmärtäny
Heräsin justiinsa. Aika yllättävä painos taas...
vihaan kun menet
mutta rakastan katsoa kun lähdet
Tämän maksuttoman lankanautinnon sinulle tarjosivat Talkkari-unioni ja Vantaan lintupostaajaverkosto