Sverigetråden

Attached: 1601091111532.jpg (3840x1600, 2.24M)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=b8rwHvNTSNQ
youtube.com/watch?v=m2eXg19DjPw
youtube.com/watch?v=wQrJacW2Lhs
youtube.com/watch?v=sQ1RhKlWO04
youtube.com/watch?v=OObxgwDZX1U
youtube.com/watch?v=5FNuTwZSnps
twitter.com/NSFWRedditVideo

JAK E BAJSNÖÖTIG

panna

Attached: panna.png (319x453, 183.68K)

youtube.com/watch?v=b8rwHvNTSNQ

Attached: 1579197846055.gif (447x576, 697.96K)

Skurkarna är så komiskt onda i batman begins, tyckte folk verkligen det här var bra?

>I Sverige äter en miljon människor antidepressiva.
Vilket fungerande land Sverige i, gud vad glada folk verkar bli av att bo i ett nyliberalt samhälle. Att jobba för trälberg heltid är absolut det kvinnor blir lyckliga av och de mår hemskt av att stanna hemma med barnen. Älskar hur svho är så dumma att de faktiskt tror på d1a också. Att föreslå att kvinnor blir lyckligare av att stanna hemma med sin familj istället för att slösa sina bästa år på att skaffa en utbildning för att sedan skaffa ett jobb som de kommer gå in i väggen på och vara miserabla är ju bara gammal sexsim och alla som tror det har bara en taskig kvinnosyn

Grindrböghorslynan :3! Ska du hämta hem kåta killar idag owo

>Klass-återträff-kneg
ångrar att jag kom hit

Attached: 1581697804597.png (760x710, 146.16K)

youtube.com/watch?v=m2eXg19DjPw

Attached: 1582781630748.gif (740x740, 507.99K)

>skurkarna är nästan seriefigursskurkar i denna seriefigursfilm
>fan vad sjukt

Trevligt att inte ha matgeek eller tiktok i TS

jag ångrar ibland att jag inte gick på min

skulle aldrig kunna gå på något sådant, hur är det?

sätt på den här på AUX:en och gassa dig i nbögarnas reaktioner

youtube.com/watch?v=wQrJacW2Lhs

Om systemet var öppet nu så hade jag köpt så mycket sprit så att jag hade hamnat på akuten

har noll känslor nykter. Super därför varje dag.
Lär få sparken snart med tanke på att jag var full på jobbet hela förra veckan

Asså varenda svho under 30 måste ju nästan knapra på antidepressiva

Asså varenda svho över 30 måste ju nästan knapra på antidepressiva

>Vilket fungerande land Sverige i, gud vad glada folk verkar bli av att bo i ett nyliberalt samhälle. Att jobba för trälberg heltid är absolut det kvinnor blir lyckliga av och de mår hemskt av att stanna hemma med barnen. Älskar hur svho är så dumma att de faktiskt tror på d1a också. Att föreslå att kvinnor blir lyckligare av att stanna hemma med sin familj istället för att slösa sina bästa år på att skaffa en utbildning för att sedan skaffa ett jobb som de kommer gå in i väggen på och vara miserabla är ju bara gammal sexsim och alla som tror det har bara en taskig kvinnosyn

Attached: soyjak9.jpg (555x631, 79.75K)

>ska knega imorgon kl 7
>det är fest på övervåningen och omöjligt att sova

Attached: 1601008226020.jpg (1080x949, 230.14K)

På namnet ser det ut som negerdunk, alltså nbögsmusik

Ingår det i din livstrutin att spamma om kneg?

Kanske. Jag hade en bra känsla över kvällen och hade tvärfel
Hemskt favä. Alla är precis som de var på gymnasiet fast äldre, samma roller osv. Svho har blivit fulare och skrynkligare och tjädsen blivit tjocka och börjar bli skalliga.
Jag är också här den tysta idioten ingen egentligen vill prata med
mm strax

varför stannar inte männen hemma med barnen om det är så roligt

Varför i självaste helvete är det kontroversiellt att säga att det finns skillnader mellan män och kvinnors gärna, jävla clownsamhälle vi bor i. Jämställdheten är den nya religionen antar jag

youtube.com/watch?v=sQ1RhKlWO04

Attached: 1596709979912.gif (398x398, 556.92K)

Attached: Ei2xRLPXsAAwMk_.jpg (640x718, 73.48K)

Vill sova

Attached: 1597077272926.jpg (1126x1091, 252.36K)

Jaa sitta och diskutera samma ämnen varje natt med samma psykfall

För att män får lycka att att ge sin familj resurser medan kvinnor finner lycka av att ta hand om barnen, sen är män helt enkelt bättre på att jobba än kvinnor som går in i väggen hela tiden

Är ni religösa? är religös då jag är rädd för döden, blir nästan livrädd om jag inte ber innan jag går och lägger mig, tänk om jag dör i sömnen och vaknar upp i helvetet

de två flickvänner jag har haft tog antidepp

>Alla är precis som de var på gymnasiet fast äldre
intressant, ingen som förändrats helt? någon som belv extremt lyckad i livet eller någon som punda ner sig?

Var hela klassen där user och hur långt tog det mellan studenten och återträffen?

varför lyssnar ingen på hans varningar? Han har rätt varje årtionde

>knega
>pendla
>konsumera
>tindra

Attached: 1.jpg (590x591, 146.6K)

Han har inte helt fel, men visst skapar 4g inte direkt cancer. Vi får väl vänta och se med 5g vad resultaten blir om några decennier

Nej

Hur blir man ens bjuden på något sådant?

Har någon i klassen blivit framgångsrik?

Hjälp

Attached: 1592457246083.jpg (750x909, 485.53K)

Var dina flickvänner rätt normala också user? Tror fan att majoriteten av bruttor under 30 antingen går eller har gått på antidepp, sjukt bra samhälle vi bor i

>eller någon som punda ner sig?

Attached: 1597340783569.jpg (804x802, 85.37K)

I vilken ålder brukar man ha sånt? Gymnasie klassen eller högstadiet?

Imorgon ägnar jag en tanke åt alla som av någon anledning inte kan forma egna åsikter, beslut eller tankar.
Det kan inte vara lätt för deras omgivning att ha ansvaret för en vuxen människa till den graden.

youtube.com/watch?v=OObxgwDZX1U

Jo en kille är inte här, han blev kaospundare efter studenten och har gått under jorden. Ingen är extremt lyckad.
fattades två stycken vad jag kommer ihåg, någon insisterade på att det fattades en snubbe men ingen kommer ihåg vem det skulle ha varit. Vi tog studenten 2012.
via ansiktsboken
Nja inte direkt, de flesta har utbildat sig och har jobb men ingen är gift eller har barn
Gymnasiet, svho verkar tycka det är intressant att se hur misslyckade alla blev i förhållande till dem själva

youtube.com/watch?v=5FNuTwZSnps

Attached: 1600333099246.gif (480x270, 1.49M)

Så alla har suttit på pojk/flickrummet och bara åldrats?

Brukar vara efter man gått klart skolan.

Skönt det är i gymnasiet så man slipper bli bjuden till sådant skit men ingen från högstadiet skulle kunna hitta mig ändå så det är skönt. Vi kaosneets har det bra ibland