/nederdraad/

Kerona editie

Attached: 1601220316817.jpg (3618x2035, 1.14M)

Other urls found in this thread:

youtu.be/sONL6QUMR9E
twitter.com/SFWRedditVideos

V L A A N D E R E N

kan iemand mij uitleggen wat het spel among us is en het doel?

youtu.be/sONL6QUMR9E

Attached: 0cc.jpg (633x640, 50.58K)

B R A B A N T

WIJ ZIJN NEDERLAND
WIJ ZIJN
NEDERLAND
NEDERLAND WORD WAKKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

waarom is er een geïnfiltreerde duitser die hier paalt?

Waarom ben je nieuw

ik heb een leven

Hoeveel van jullie jongens zijn flikkers?

Permanieuw

JAAAAAAAAAAAAAAAAA ASPMEISJE

waarom denk je aan jongens en flikkers?

Je wordt met een stuk of acht man gedropt in een ruimtecapsule met allemaal technische mankementen. Je moet proberen het ruimteschip in de lucht te houden, door dingen te repareren etc. Twee van de acht astronauten zijn moordenaars. Als er een moord is gepleegd, kom je samen om te bespreken wie het gedaan heeft. Aan het einde van zo'n gesprek stemt iedereen dan over wie hij denkt dat de moordenaar is. Als een van de astronauten de meeste stemmen krijgt, wordt hij uit het ruimteschip gekieperd. Als de twee moordenaars naar buiten zijn gekieperd, hebben de astronauten gewonnen. Als één of beide moordenaars overblijft, hebben zij gewonnen.

Iets van 6 of 7 mijn gast

Waarom niet

geen idee, vind het nog al homo achtig

Ik wil je graag vertellen dat ik 'heteroromantisch' ben en geen flikker. Ik kan sex hebben met vrouwen en mannen maar alleen vrouwen word ik verliefd op, niet zo gemeen doen

kan de ene moordenaar de andere moordenaar vermoorden? en klinkt verder als een spel dat je met vrienden moet spelen

Het is niet. Lullen zuigen is dat ook niet.

Ik heb mijn conclusie gemaakt

Wat is je conclusie, user?

jij zoekt een vriendje hier

Ik geloof van niet. De ene moordenaar ziet in ieder geval wie de andere moordenaar is.
Het lijkt me trouwens nogal een zinloze actie om de andere moordenaar te vermoorden. Én je hebt een kleinere kans om te winnen aan het eind, én je hebt meteen een kans om betrapt te worden.
Ik heb deze info trouwens van pjoeds, ben zelf een speler. Hij speelt het inderdaad met vrienden. Een groot deel van het spel is dus anderen overtuigen van jouw onschuld, dus het communiceren is wel belangrijk.

Dorp Van Salem is veel leuker
Meer rollen en meer autisme

ken ik niet.

Noob

Ik hou eigenlijk alleen van poesjes. En zelfs als ik een flikker was, zou dat dwaas zijn. Jullie zijn te ver weg.

qorona

ok zemmer je rijdt nog steeds prius

Anka vindt het leuk, daarmee moet je genoeg weten.