thinkpad painos
/mämmi/
Tää oli aiemmin
mulla on t410, hyvä vehje
mul on kolme thinkpadia
Justice 4 japanesebirdcookingpasta
Ei ollu
Mulla 5
minulla ei ole ainuttakaan
Pelaan nyt punainen kuollut lunastus kakkosta ettäs tiedätte
Ei oo hyvä peli, en suosittele.
onko neljäm kympin arvoinen
Kävin ostamassa Monster energy ultran ekaa kertaa
Poljin polkupyörällä 27 kilometriä.
Silmät ovat täynnä kärpäsiä. Olisi pitänyt laittaa lasit.
mulla on t440p, x230 ja librebootattu x200.
aikasemmin ollu t400, t420, t430, x61s ja pari x220
no kylläpäs on
ite maksoin kolme kynppiä ja oon tykänny
Ei. 20€, jos pelaat kännissä.
mistä saa kahdella kympillä
>no kylläpäs on
Jos oot pelannu yhtään täyttä alkua pidemmälle ja oot yhä tätä mieltä, oot ihan typerä. Alku hämää ja valehtelee.
Ei mistään, joten osta mieluummin viinaa ja pelaa jotain hyvää.
>pelaa jotain hyvää
nauraa
mikä siinä kusee? ykkösestä pidin
en oo kovin pitkällä samoilen vaan metsässä ja ammuskelen elukoita, kivaa
oon jaksanu tätä jo kauemmin kuin mitään muuta peliä tänä vuonna vaikka ei edes tee noita juoni tehtäviä
itellä X61, T400, T420s, X220 ja P53
T400 vois librebootata
yliskuva
osaako nyymit olla ajattelematta?
>Taivas loimuaa ensi yönä! Etelä- ja Keski-Suomessa erinomaiset mahdollisuudet revontulibongaukseen
niinpä tosiaan
Miksi luet jotain mikropiirin ohjelmointia?
täh
Vantaalla myös?
oho 5h päiväunet
joku siellä varmaan loimuaa
niin että et ajattele yhtään mitään
>Aurinkotuuli saa alkunsa koronan aukoista, joiden napaisuus on otollinen geomagneettisten häiriöiden syntymiselle
mtäh
hä
>sama paska Rockstar ampumissysteemi
>sama hyödytön vihollistekoäly, joka juoksee kohti ja kuolee
>tehtävät pitää 100% kädestä, pahimmillaan jos kävelet vähänkin sivuun niin joudut alottamaan alusta
>pakolliset animaatiot kaikille toiminnoille
>järjetön, ajoittainen suoranaisen skitsofreeninen kirjoitus
>hahmojen käytös muuttuu koko ajan ärsyttävämpään ja tyhmempään suuntaan (ärsyttää erityisesti, kun hahmojen kirjoitus oli pelin alussa uskottavaa ja mielenkiintoista)
>poliittinen pakotus, mary sue hahmot, värillisten jatkuvat järjettömät kehut ja valkolaisten jatkuvat, järjettömät haukut, kummatkin järjettömiä niin tarinan, kirjoituksen, kuin pelikokemuksenkin suhteen - iskee niin pahasti korvaan ja silmään
Ehkä itseä eniten ärsytti, kun ihan alussa se peli vaikutti tunnelmaltaan, hahmoilta, tarinalta yms. ihan uskottavan hauskalta historialliselta draamalta, mutta yhtäkkiä muuttuikin, niin kuin olisi kirjoittajat vaihtunu, tai joku ylhäältä pitänyt ongelmallisena ja käskenyt työntämään nykyajan politiikkaa peliin niin paljon kuin mahdollista. Mekaniikaltaan peli oli aina menettelevä, mutta tunnelma ja tarina siinä alussa piti mielenkiintoa yllä. Kun nämä sitten paskoontui, niin eihän siinä ollut enää mitään minkään arvoista pelattavaa.
Se oli kyllä omastakin mielestä kiva peli siellä ensimmäisellä leiripaikalla. Humalassa pelasin, mutta kivaa oli ratsastaa omalla rakkaalla hevosellä ympäri maita ja elää metsämiehenä.
vittukun menee kaikki ihan vituiks menisin huomenna alkoon ja vetäisin kännit jos sinne ei ois niin vitun pitkä matka.
normon ulina en lukenut
olin just äitini kanssa syömässä ja sanoin että on velkaa, ei kiinnosta työt, ei kiinnosta koulu
kyllähän sen pettymyksen näkee ja itselläkin ahdistus nousee omasta tilastaan
näin ymmärsin että tuo on enemmänkin semmoinen vaeltelu tunnelmointi peli ja tehtävät siinä sivussa, kaipa se on odotettava raksua kun olen kovin pihi
kenelle velkaa?
alaikäban
Huumevelkoja
vantaa...
Koskaan ei ole myöhäistä tehdä parannusta