Tog-utgaven
Forrige:
Tog-utgaven
Forrige:
Do any of you know Morten Harket? Want to meet him.
Yes, we are a small country, everyone knows everyone here. Morten is a great guy.
Nei, men jeg kjenner noen som gikk i samme klasse som dattera hans
Firefeltsvei Oslo-Tromsø når?
Trenger ikke biler når vi har miljøvennlige vinddrevne farkoster laget i tre å benytte.
Tormine? I like her music. I’m just kidding about the meeting him part. Your country has given the world some great musicians. Keep being awesome, Norway.
Ja jeg har pult han i rumpa
reising er for de rike, ikke fattigfolk
Ja, jeg liker Dagny og Sigrid.
Tenk å fylle fittene deres med sæd til de blir med barn
Grøt til frokost igjen
Mårn, skal legge meg nå
Sov godt kompis
trener du til å kappete med trollet?
Fri for øl da. Bare å finne tauet
Vik fra meg, Satan.
PRIS HERREN
R
I
S
H
E
R
R
E
N
>dfn det er jeg som er trollet
Jeg trenger ikke å trene, jeg kan beseire trollet med øynene lukket. Nei men takk, jeg skal lese den boka senere, har aldri hørt om det før
youtube.com
Dette her var tider gutta
Noen som har videoen av volden på Bogerud?
>VG har fått tilgang til en video av hendelsen, som viser flere personer som slår med gjenstander og sparker en person som ligger på bakken, før de løper fra stedet.
vg.no
Første gangen jeg drakk meg full var den dagen
greia jeg finner så irriterende, tror jeg, er vel bare det at det er ikke skatt eller korrupsjon media drar dette frem for, fordi det skjer hele tiden, av spillere større enn trump også, med ord handler dette ikke om noe prinsipielt, men bare nok et våpen i den politiske drakampen, og det tror jeg folk faktisk forstår også
bildet er ifra en dukke film som heter Askeladden og de gode hjelperne, prøvde og finne den for deg men norsk media er dessverre veldig flinke til å fjerne filmer med norsk opphavsrett. anbefaler veldig flåklypa grand prix hvis du finner den, enda en dukkefilm av samme fyren, ivo caprino.
Morten her, har sendt deg pm ;)
>Askeladden og de gode hjelperne
Nei, det er den med han som spiser gråstein og det flygende vikingskipet, den du brevet heter bare "Gutten som kappåt med trollet".
Kvelds og te, ekstra sen utgave
Jaa, jeg har lagt merke til at mange norske filmer, spesielt gamle filmer er vanskelig å finne på nettet.
dailymotion.com
Vil prøve å finne Flåklypa, takk for forslaget
>Trump betalte bare 7100 kroner i skatt sier Dagbladet
Burde ikke fokuset være på et skattesystem hvor de rikeste kommer seg unna skatt, og ikke hvor mye en spesifikk riking betalte?
Basert. Skatt er tyveri
nei, jeg tok feil, den heter bare gutten som kappåt med trollet (The Ashlad and the Hungry Troll)
sosialister i usa er som sosialister i norge, de vil straffe spesifikke rike folk som de hater og middelklassen, ikke de rikeste i samfunnet
Det er ulike lag i hvordan popularitet vinnes og ødelegges. Hvordan man forsøker å destabilisere et korthus nedover i de lavere lag. Det ble gjort mot Nixon også.
Det kan tydes som tegn i tiden på at Trump ikke lenger er nyttig for dem, og at de gjør seg klar for et bytte.
skjønner folk i dagbladet sitt kommentarfelt på fjesboka at det er normalen for rike i usa?