Knus Uitgave
Vuurtje in de haard
/Nederdraad/
gezelligheid
Wat maakt vuurtjes zo confortabel om naar te kijken?
Wat is het punt hier van. Waarom blijf je dit palen
koek dat fvd wijf, dit moet standaard gepaald worden bij dat kartel verjaag kech
hij is een geesteszieke incel die zijn onzekerheden op de draad projecteert
Embraseer traditie
Reject moderniteit
heilige neuk ik zie die kikker nu pas
Ik begrijp letterlijk het punt niet
ik raad een plaatdrager aan
>parasiet
hoezo ben ik de parasiet als zij 2x de wettelijk maximale huur vragen? Zij zijn de parasieten en mogen nu lekker gaan betalen
Redpill me on this nibba
Is Belge altijd zo aardig? Ik vind Nederlanders altijd ietwat direk of ongeskik maar belge is altijd besig om heilzaam te zijn.
>Engelse anglisismes
Dis soms nuttig, ja -- soms is dit ook tot n punt waar hulle dinge doen soos dit:
"Ek skryf met dit" ipv "ek skryf daarmee"
>IK STEEL INTERNET VAN DE BUREN XXXDDD
>NEEEEEE STOP MET MIJ PARASIET NOEMEN
Cabij. A junkie who can only talk about himself
Omdat Belgen beter dan Nederlanders zijn
wel het is een stereotype maar belgen zijn wat stiller en minder direct in het algemeen oetz. er zijn natuurlijk ook veel die directer zijn, maar ik ben zelf van het minder directe type en probeer lief te zijn!!
>heilzaam
aww kjoeeet
wat betekent besig?
dankjewel voor het compliment trouwens afrikanon!
Is it one autist spamming le pol face memes in Nederdraad too?
Het is een sterk komponent van menselijke evolutie. Je voorouders hebben elke aand een vuur gemaak voor de afgelope 10000 jaar. En u braai ons net soos voor de lekkerte
He uses copious amount of drugs and lost everything because of it. And he keeps expecting our sympathy. Oh well.
He thinks he'll fit in in Sweden KEK, is he a regular here user?
Yes, it’s really fucking sad, this general is beyond salvation
Idk majority doesn't like it but yeah we have some very persistent trash posters at any given time
>stelen
Ik heb het wachtwoord gevraagd en gewoon gekregen. Maar ik mag blijkbaar niet internet van de buren gebruiken maar zij mogen volgens jou wel 2x de wettelijk maximale huur vragen en mijn internet afsluiten waar ik gewoon netjes voor betaald heb? Lmke
We have one mega autist spamming it too, he's been in the thread for years and only deals in strawmen, it's fucking sad. Pretty funny tho that you have a guy like that here too
3 people mainly plus two to three others doing it irregularly
He's kinda new desu and he gets mad when you give him life advice
Mooi en waar
What a degenerate faggot
Does he become defensive and blames society and not himself kek?
Nee dat zeg ik niet maar normale mensen gebruiken het internet van hun buren niet.
dat heet volgens mij contractbreuk dus nu mag jij minder gaan betalen totdat zij weer voldoen aan de overeenkomst
blyfe braaie
Yeah sounds like the same problem. Been at it for years, day in day out, just insisting on showing what type of pathetic insufferable retard he is. Oh well.
nu is de draadincel boos en gaat hij een vpn kopen om zijn incelfantasieën te kunnen projecteren
oké oké ik geef het toe, ik ben een nieuwflikker. ben echter wel benieuwd hoe de dokscultuur hier precies werkt
Probably some kind of mentally impaired individuals with too much time on their hands and a free acces to the internet, bothers me a bit sinds I want to keep it chill here
Ja, maar sommige mense hou ervan om dingen te sugarcoat. Ik ben niet van dat mense maar allemaal ZA is altijd besig om alles te sugar coat en "hou die blink kant bo" kan ik niet gewoon rationeel verkeer zonder om heletijd te kijk of ik op iemands tone trap.
4ken hebben liefde nodig. Je doen Gods werk.
> Besig
Dink gewoon aan "busy" in Engels?
"besig om heilzaam te zijn"
"busy being wholesome"
Yeah, he keeps using drugs and being thrown out of institutions, but he always thinks he can just keep using drugs and the next shelter will accept him
het punt is, ik heb niet veel bewijs dat ze het internet hebben afgesloten. Het bedrijf wat het internet voor hun (en dus ons) regelt zei dat het een "storing" is en dat de hele straat er last van had. Maar dat is duidelijk een leugen want het internet van de buren werkt helemaal prima
Based jannies doing their job
ahh zo!
da's een schattige manier om het te zeggen oetz
dankjewel voor de uitleg, afrikanon :) ik waardeer hoe je omgaat met vragen over afrikaans en ik hoop dat je een leuke-.....
wow het is exact even laat daar?? ok dat is cool
Probably mentally ill neets
Jesus, what a moron. He thinks he'll somehow be accepted in Sweden too
nu eentje zonder make up en filters
Thanks janny, ilysm :**
(I won’t suck you off)
>4G aan en uit
>Kan weer palen
Ik kom morgen terug voor ronde 2, ik ga nu slapen
bek dicht kankertrennie
Is Jannie daar ook net een gewone naam. Elke 2e boer se naam is Jannie.
juffrouw jannie
knuffels oetz
hoofd aaitjes OETZ
Well cya faggots, apologies for derailing a bit
Wat je zegt ben je zelf
En ik ga lekker de conciërge pijpen
Grootste verchillen
NL -> AF
ij -> y == hij -> hy
z -> s == zij -> sy, bezig -> besig
ch/cht -> g == nacht -> nag
ege -> eë == spiegel -> spieël
Bijv.
Dagen -> dae
Morgen -> môre
Zeggen -> sê (klinkt alsof "say" in het Engels)
Ik vind het erg interessant lol