Vrouwen zijn allemaal kankerhoeren maar toch wil ik een vd editie
/nederdraad/
Other urls found in this thread:
china is fascistisch
zielig gefrustreerd jongetje
het is te laat, mijn mede ouwe gozers
en nu is het een linkse flikker
Jij bent
Een vieze
Orang
Utan
Kanker aap
Je bent een katoenplukker for life
godverdomme wat is aanval op titaan slecht
Ik wil wel echt een andere baan. Ik voel me niet nuttig in mijn huidige functie.
voebal nederland - mexico
npostart.nl
>dvw geen tienervd om te helpen met huiswerk
Welkom in het corona tijdperk. Dit is letterlijk iedereen behalve de politici, de vakkenvullers en de helden in de zorg.
pronostiek: 0-3
wijndal? koopmeiners? nog nooit van gehoord
pronostiek: mijn piemel in jouw toekomstige vriendin
Ik geef niet om hun, corona komt mij niet goed uit en ik ben gezond, dus ik ben anti-spoedwet.
mooie jongen
pronostiek: ik ben homo
gadver
is nieuwe opstelling van nieuwe coach voor de komende tijd
geniet van je piemel in mijn toekomstige vriendin (man)
Zo bedoel ik het niet. Ooit gaf ik les aan kinderen. Ik had de mogelijkheid leerlingen die in een zelfde situatie als ik vroeger zat te helpen. Ook kon ik hen belangrijke inzichten meegeven. Daarvoor deed ik bronnenonderzoek in archieven en schreef boeken. Dat was gewoon een inhoudelijker motiverende functie. Nu doe ik veel saai herhaaldelijk werk en zit ik de hele dag op de lip met sociaal overgevoelige collega’s. De mensen zijn aardig en het bedrijf leuk, maar ze hebben me ook altijd maar het minimale gegund. Ook houden ze aan het lijntje en kan ik mijzelf niet verder door ontwikkelen. Dat is lastig voor een intelligent en competitief persoon. Ik denk dat hieruit veel frustratie bij mij voortkomt en ik zou graag zoeken naar iets dat toch beter bij me past. Wel veel geleerd en een leuke tijd gehad, maar alle leuke elementen uit het werk zijn wel weg.
*jongetje
/nederdraad/? Meer /randstad/. Ik haat jullie allemaal.
Ik ben 20 en heb precies hetzelfde. Is het tijd om er een eind aan te maken?
alsof het toen leuk was
castor aub
>helden in de zorg
Om van te kotsen.
Hallo, ik snap de randstad miem niet zo goed, kan je het uitleggen? bedankt
tot je ze nodig hebt
Voor mij wel maar ik begrijp dat jij je anders voelt.
vroeger was het gras altijd langer
Randstad = vieze stinknegers. De Hollandse provincies zijn zeg maar voor Nederland wat Californië is voor Amerika: een kankergezwel dat gewoon weg moet
Pronostiek: dit is een nieuwe nederdraad miem
Gewoon met de tondeuse eroverheen
Klinkt inderdaad alsof je beter iets anders kunt zoeken. Misschien een bedrijf waarmee je mensen meer kunt helpen of iets anders kunt doen waar je motivatie uit haalt.
jank harder leo kankerautist
Ook dan zijn het geen helden. Zij worden betaald om te helpen. De enige held is God en hij wordt in deze tijd alleen maar meer weggedrukt door de duvel in Den Haag
ewa drerries
't is je boy Geertje moederneukende WILDERS in da house
vraag mij ALLES ah kkr bezems
is abortus moord?
Houd jij ook zo van chocolade?
hahahahahhaha kijk deze mogooltje whahahahaha
is het een genocide elke keer jij pagga slaat maar niet klaarkomt in een kutje?
ewa loop door ah drerrie
ik houd wel van chocoladepoes
Vroeger ging ik graag naar mijn werk. Nu niet meer. Kan ook liggen aan dat ik niet graag thuis was bij mijn ouders of dat ik er nu langer werk.
Daarom ben ik me wel aan het oriënteren op de volgende stap. Ik voel me er gewoon heel vervelend door en moet die gevoelens onder ogen komen voor mijn eigen welzijn. Dat betekent niet dat ik die mensen nooit meer zal spreken.
Ben jij een kakker
>is het een genocide elke keer jij pagga slaat maar niet klaarkomt in een kutje?
Ja. Daarom kom ik altijd klaar in kutjes kk Wilders
De maagd Albert Heijn vs de Dirk Dirk
de zoemer
Neukt meer dan jij