Bærekraftig gjenbruksutgave
Forrige:
Bærekraftig gjenbruksutgave
Forrige:
Eg må drite
Mårn
God morgen gutta. La meg tidlig i går og har sovet godt. Nå skal jeg på Nav-tiltak, så skal jeg hjem til mamma og se på kampen.
Stor Bæsj inni do. "Mmmm stinky!" sier damene. "Takk" sier jeg, og smiler lurt ;)
liker ikke erna jeg
Det er det ingen som gjør.
Mårn ja
Raping er jo ikke det samme som da vi var små.. Gode gamle dager da raping var det du gjorde etter en stor slurk med Solo, ikke "musikk" som det er i dag.
Skal hjem til mamma å sette opp en ny datamaskin til vennen hennes. Den gamle har Vindu Vista og skulle visst starte å oppføre seg rart.
youtube.com
FY faen gutta. Denne turen blir bare verre og verre. Må nesten skrive et formelt brev til regjeringa der jeg ber om redegjørelse for Norge sine uttalelser i sikkerhetsrådet ang OPCW saken.
Skjønner virkelig ikke at de dobler ned på sensur & løgn. Wikilaks har jo sluppet det fåvæ, varslere er på plass. Blir for dumt. Fy faen, hvilken kronidiot mener at det ville tjent vesten å dekke over denne saken? hva faen liksom. Inkompetente sp*engere som knuller hver eneste fantasi man har om rettstaten & internasjonale institusjoner som opcw\fn
ikke innafor. Så langt utafor at jeg blir trist, ikke pga douma, men pga den sinnssyke inkompetansen som vil uironisk lede til mindre tillit og uironisk mer støtte til Kina. Jeg mener hva faen er det vi holder på med? Hvorfor?
>dfn saken har nådd sikkerhetsrådet og media nekter fortsatt å skrive om det
Hater staten, ud, delegasjonen til sikkerhetsrådet, pressens faglige utvalg og j*urnalister generelt.
Skal sjekke ut filmen du lenket BPA
er opcw bra eller dårlig?
Bra org, rotten ledelse. Ikke til å stole på rett og slett.
Bra! Aaron begynner å bli synlig deprimert tror han innser at han kanskje dør på denne haugen. Trist, smart fyr fåvæ.
så det er en anti-kjemiskvåpenbruk org, men ledelsen gir "lov" til å ha eller bruke det etc.?
takk for svar
gulingbreverne har gått over fra å poste gulinger til barn på hfbs, sjokkert.
Fortsetter vi på denne måten vil vi uironisk mane opp til revolusjon. Verdensordenen kollapser ikke pga Trump, den kollapser på grunn av arrogante sp*engere som tror de kan drite på hvert eneste symbol for rettferdighet uten konsekvens. At Norge skal aktivt bidra til å dekke over dette et litterært å behandle imaget vårt som en kondom man kan bare trer over USA sin erigerte penis fåvæ
Trist. Enten kommer dystopiet på fult i 2020 (massesensur og statlig kontroll over mediene, slik de gjorde på massiv skala i Syria)
Er så mange lekkasjer om medie kontrollen. Men pga av sakens tema så vil jo media selvfølgelig ikke dekke en dritt. Vi er uironisk på vei inn i et dystopisk helvete styrt av arrogante, rike sp*engere.
Forventer så lite men fortsatt så knuller sp*engerne det til hver jævla gang. Vi vil tape alt vi er hvis vi fortsetter på denne måten. Inkompetente drittsprengere som burde bli stilt for krigsrett.
Baserte vaktmesteren begynte å slette gulingtrådene og brevene til sutre, så da måtte han finne på noe nytt.
På jobb, brever på mobil.
Opcw forfalsket resultater for å la usa/allierte kjøre på med et bombetokt. Forskere varslet, ble sensurert. Siste opdt er at kina/russslanf inv forskerne til sikkerhetsrådet for å fortelle historien. Her ble det et drittshow av løgn fra vestlige ambassadører, svsrtmaling og rett og slett inkompetanse. De kan umulig være stolte over hva som skjedde der. Helt hårreisende idiotisk.
Hvis vi ikke får saken gjennom til folket så har vi uironisk tapt hva en slags verdikamp dette er. Neste gang blir nok mer perverst.
Er en grunn til at vi aldri diskuterer grunnlaget for exodusen fra ME, foruten "ustabilitet". Sprenger jævlene vil få oss alle drept før 2050
dette er jo faktisk et problem
sjukt at de får det til
Er bare jævlig deppresivt. Så mange journalister som kunne fått en hærskare med priser hvis de bare skrev historien. Men nei. Å sutte på penisen til UD og MOD/DOD apparatet til britene/usa er Norske J*urnalister sin favoritt. Jævla drittunger som ikke aner hvor beskyttet de faktisk er.
Blir bare verre. Er ingen redemption for hverken usa eller Norge i denne saken.
Håper theodore postol & MIT gutta finner på noe smart, for fy faen, de kom ikke langt i sikkerhetsrådet. Skjønner virkelig ikke logikken til usa i denne saken. Skal de bare gi bort massive seirer til kina/russland og satse på at normissene er vaksinert imot slike saker? Holde det borte fra msm for evig?
Er så mange konsekvenser at jeg ville drept for å lese konsekvensutredningen de må ha ført før de doblet ned på dette faenskapet.
Kjære hfbs-admin: Jeg skjønner at du vil være "nøytral" ang. hva slags innhold brettet ditt skal ha, men hvis du tillater at Sutre fortsetter å breve S*ma, så er jo hele poenget med siden borte. Brettet ble laget sånn at vi skulle slippe unna S*mabreving i tråden, ikke for at Sutre skulle ha et umoderert sted å breve fritt. Han har allerede begynt å breve unger (påkledde riktignok, enn så lenge). Hvis han begynner å breve BP, hvilket ikke er så jævlig usannsynlig mtp. hvor syk i hodet han er, og normisser eller media finner ut av det, så har vi det virkelig gående. Du må enten moderere brettet ditt selv, forby all gulbreving utenfor gulingtråden på /k/, forby alle bilder av barn, osv., eller ansette en moderator/vaktmester som kan gjøre det for deg.
fl;li: Rydd opp i hfbs, hfbs-user
PST/e-14 plott for å drepe tråden
Jag tror också det, även om jag inte tror att det blir lika dystopiskt lika snabbt. Vår statsmedia är partisk i nästan alla frågor. Befolkningens åsikter speglas inte i den, utan befolkningen ska istället matas med en viss bild av verkligheten och utbildas. Flera tidigare anställda har vittnat om detta.
Till och med vår säkerhetspolis arbetar med organisationer som har en tydlig vänsteragenda.
Nu finns också en oro för alternativa medier och öppna forum. Den är till viss del befogad, men de medierna är nu också de enda källorna förutom diverse forum för att bilda sig en egen bild av vad som faktiskt händer i landet.
Det de gör kommer de säga görs för Rikets och samhällets säkerhet. Men det kommer det göra den dagen vi blir en total diktatur också om den dagen kommer.
Jag vill bara ha min jävla yttrandefrihet.
Ytringsfrihet betyr ikke rett til et publikum eller en plattform.
Inte i teorin nej, men om du tar bort forum på grund av att vissa åsikter yttras där så inskränker du och minskar yttrandefriheten.
Skal begynne å moderere.
Skal finne på regler.
Planen var jo ikke å skitbreve på /nor/, planen var å ha generaler.
Det er helt sinnsykt hvordan de har klart å skape et system som er stappet til kanten med pingler.
Tror uironisk planen er å innføre total informasjonskontroll. Ytringsfriheten har vi tapt ved å lå pseudo intellektuelle argumentere at hvis staten ber eller betaler organisasjoner for å sensurer er det innafor, siden selskapet som formidler er privat.
Slikt svada gikk ikke før. Men nå er vi så propagandisert at det er umulig å debattere slikt.
Det finnes ingen ytring du ikke har lov å framsi i din private sfære. Du kan gå en tur i skogen og si rasistiske og sexistiske ting til trær og blomster. Eller du kan med dine venner i private grupper si alle de ting du tenker på.
Men samfunnet som helhet bygger på å moderere seg. Vi læres opp til at vi ikke skal gå rundt og si alle de tingene vi tenker på/alle ting som dukker opp i hodene våre.
Du har f.eks. ikke lov å rope brann i en kinosal, dersom det ikke brenner.
Du kan ikke gå inn på en matbutikk og rope rasistiske og nedverdigende utsagn uten at dette vil få konsekvenser for deg.
Dette er fordi, ytringsfriheten først og fremst handler om hvilke ting du har lov å tenke og si i private sfærer. Ytringsfriheten innebærer på ingen måte publikumsrett. Det finnes ingen steder som garanterer at om du har noe å si, så fortjenes det å bli hørt på.