Attached: 1594627237248.jpg (320x320, 39.47K)
Sverigetråden - Brunpajupplagan
Hunter Morales
Joshua Baker
Du fick troligtvis dåliga erfarenherter
>Nonetheless, mail-order marriages are less likely to end in divorce than marriages overall in the United States: divorce rates in mail-order marriages for which the courtship period lasted more than 4 months were between 35.8 and 41.3 percent when compared to the overall US divorce rate which is 48 percent (Statistics Solutions, Inc).
Fortfarande väldigt höga skiljsmässahalter män bättre än genomsnitt
Michael Phillips
krascha landet med covid utan överlevare
Eli Wright
ÅH NEJ TRUMPEN VÅGAR INTE
Owen Edwards
Varför är SvT så autistisk med att vara på s.10 innan en ny tråd skapas när andra landstrådar inte bryr sig om d1a?
Elijah Price
vet vad jag gör fel och ändå fortsätter jag göra det, är en sk undermänniska
Michael Collins
Jonathan Perry
Handlar inte om det. Handlar om att han snart kommer att dö
Isaac Jones
Fan vad mesig Biden är om han vill ha en digital debatt
Levi Rodriguez
Pandemin är långt ifrån över. Den pågår fortfarande. Jag blir ganska förtvivlad över de som nu beter sig som den vore över. Även om ni inte riskerar att drabbas bidrar ni till ökad risk för smittspridning som kan drabba andra som är mycket känsligare
Benjamin Reyes
mm 1 kg lasagne till middag
smakligt
Michael Scott
Hunter Cruz
Ryssar har taskig moral och ryskor är inget undantag. Det är bara att acceptera.
Josiah Martinez
Älskar hur media vägrar ta upp att Biden och Kamala bokstavligen vill sabba maktdelningsprincipen i USA, fan vad jag hatar media favä
Brandon Parker
tradition
Xavier Johnson
någon som gått YH som skulle vilja dela med sig av sin erfarenhet?
Leo Anderson
>partiledare i riksdagen
>fullskalig pandemi
>går ut och beter sig som sv ho
Caleb Howard
Har inte alla kvinnor det? Svho har sjukt taskig moral också favä
Joshua Garcia
har pol sagt det eller?
Nathaniel Kelly
haha såg ni flugan på pence
Blake Mitchell
bros the other day I saw one of these muslimas wearing the super slut tight hijabi with leopard print
that shit was so cash
good thing sandniggers have 0 chance with brown girls hahah, what a bunch of cucks
Zachary Evans
Bryr sig folk seriöst om d1a?
Ian Myers
Zig Forums är inte en person.
Sebastian Gray
Jackson Morales
Nära nog. Tycker man ens lite annorlunda så åker man ut direkt.
Ayden Reyes
fy fan vill ha en ebbafv
Chase Myers
Det finns inga vettiga anledningar för varken högern eller vänstern att vara emot etnonationalism. Ändå är det det de håller med varandra mest om.
Robert Hill
oskulden... normala människor tycker det är kul att festa och släppa loss. men det fattar väl inte du som levt hela livet framför datorskärmen
Jace James
David Williams
Kommer det någonsin bli så här bra?
Jack Nguyen
We destroyed Starno. Starno is evil
Parker Gutierrez
låt mig gissa, du skrev nåt dumt där om politik och blev rostad av typ 14 personer.
Bentley Jones
Nä, hon själv under debatten vägrade svara om hon och Biden tänkte proppa HD i USA, det är praxis att enbart ha 9 domare, men inget i grundlagen förhindrar en president från att nominera 10e, 11e osv. D1a skulle sabba maktdelningen i USA
Robert Sanders
Typ ingen håller med den andra på pol
Leo Williams
Ja, jag skrev att jag gillar min biff blodig och folk fick dampanfall
Angel Torres
varför framställer vänstern alla muslimer son stereotyper med slöja och stort skägg?
Connor White
Nej. Det är bara incelkåp.
Carson Ward
Varför kan de inte bara stanna i sina hemländer?
Kevin Rivera
>trycker i mig en monster för att orka sista timmen av knegandet
>blir trött
????????????????
Alexander Cruz
skillnad när vi har en pandemi som ökar kraftigt
Joseph Watson
Who is Starno?
Aaron Howard
Ge mig 1 bra anledning till varför ni hatar fempojkar och killar som tycker om andra killar
Xavier Peterson
>han blir någonsin pigg av energidryck
Ian Hill
Ahmed... I det här landet får man dansa.
Camden Roberts
Svho tycker att det är en mänsklig rättighet för dem att mörda sina bebisar
Chase Scott
Är etnonationalism bara den där autistiska ungen som hade en låda för varje färg på legobitarna, fast på en global skala?
>detta är grossprussogermania så alla germansktalande ska vara i det landet. och det här är spqrsolinvictusianien och det är de ärorika romarnas land
Ayden Garcia
desuarchive.org
Vad fan ska vi göra åt trådens incel-problem? Det här är sida på sida av ultrapatetisk läsning fö he.
Oliver Bailey
nej du hade sjudit ändå. och hur vet du att de var över 50 pers?
William Martinez
Camden Parker
För att homofili går emot det biologiska imperativet
Cameron Cox
tycker fempojkar är äckliga favä men inte bögar
Matthew Jones
Kan någon förklara varför etnonationalism är dåligt? Det är ju bra att bygga gemenskap i ett land och det finns ingen starkare gemenskap än blod, kultur och språk
Tyler Campbell
Sex
Carson Torres
>jag skrev att jag gillar min biff blodig och folk fick dampanfall
hur fan kan man äta rått kött är du en uruk-hai eller vad
Robert Torres
Har aldrig stött på någon som tycker att det är okej att mörda sina bebisar. Är du säker på att du inte bara är en dampande Zig Forums-incel?
Ian Hill
>who is starno
Yikes.
"Starno, King of Lochlainn. He showed the bitterest enmity to Fingal throughout his life. His character is far more savage and bloodthirsty than any other portrayed by Oisean. The name Stàrn is still used in the Highlands as the symbol of rudeness and ferocity."
Josiah Garcia
fempojkar ivl ser inte ut som mina japanska teckningar
Lincoln Russell
Kan det ha att göra med att kvinnorna är i beroendeställning ekonomiskt snarare än kärlek hmmm
Ryder Foster
Vart hittar man brunpajer? Typ alla babbebrudar som jag har träffat är fula och ser inte ut sådär
Adam Murphy
Det är det i landet Sverige.
Julian Kelly
Etnonationalism är det enda skyddet mot andra etnonationalister
Hunter Long
du måste viga ditt liv till familjen om du inte vill ditt folk ska dö ut
Landon Foster
>Typ alla babbebrudar är fula
Så är det.
Landon Baker
Har ni svalt anprimpillret redan?
Gabriel Moore
Alla svhos är okej med abort väldigt långt in i graviditeten
Nathan Wilson
>D1a skulle sabba maktdelningen i USA
Maktdelning har inte med det att göra
Aiden James
alla snygga ökenpajer har antingen 200 lager av smink eller plastikopererat sig, eller båda
Gavin Baker
Varför har inte jag planer för framtiden eller några drömmar när alla andra har det?
Jaxson Ross
det är för att de inte finns. photoshop.
Easton Taylor
Det djupaste tillståndet är det spirituella, alltså, att du med känsla och inspiration föreställer dig världen och manifesterar den, bortom det fysiska, bortom det kroppsliga, bortom det materiella. Etnonationalism är ett hinder för det absolut högsta tillståndet.
Gabriel Brooks
Wyatt Wilson
Det är ju uppenbart dåligt för Sverige att sluta med etnonationalism
Aaron Reyes
Hold on bro are we talking about Scottish national epos here
Aiden Russell
Zoomdebatt låter helt homosexuellt. De borde ha en duel med häst och lans.
Lucas Russell
Så kvinnor skiljer sig med sina män om de inte är i en beroendeställning?
Ian Garcia
för du vet innerst inne att det leder till kneg livet ut
Christopher Stewart
baserad
Ryan Rodriguez
Universell spiritualism har ingen konkret mening, det är bara tomma ord
Joseph Johnson
"Ja"
Jason Cook
Har vi någonsin varit uttalade etnonationalister överhuvudtaget? De enda beläggen för detta är några få utklippta citat.
Kayden Reyes
Audi RS6 Fyrhjulsdrift Vinterdäck Bredsladd Högersväng Larsson Tvärbäng Jiddra Få tvärdäng Vakna upp Sjukhussäng
Gabriel Myers
Varför tror tjejer dom kan hålla på hur dom vill mot män?
Colton Clark
sådär ska man behandla sliddjur
Daniel Jackson
åh nej inte de små fosterinosarna
Lincoln Scott
Folkhemmet, sossarnas partiprogram på den tiden, ett långvarigt och mycket bekostat rashygienskt eugenikprogram?
Josiah Brooks
>spirituella
Säg bara andliga fö he, "spirit" är ande, spirituellt är Styggelsen med stort S vi har redan ett ord för det nämnligen "andligt". Den heliga ande, the holy spirit, inte "den heliga spiriten".
Adrian Roberts
Fan va grundat
Nicholas Phillips
Varför har ni inte tagit Jesuspillret än?
Carson Barnes
För att de har legioner av törstiga betaorbitörer som skyddar dem även när de har fel
Austin Phillips
Om du inte ser varför det skulle sabba maktdelningen med att fylla upp HD med partilojala personer genom att bryta 100+ år praxis så är du antingen oärlig eller efterbliven. D1a skulle resultera i att makten gick från domstolarna till vita huset om man bestämmer sig att lägga till extra HD medlemmar för att man sjuder över att det är för många konservativa där
Dominic Rogers
förr hög IQ