Sverigetråden - din mammas upplaga
mitt namn är mohammed
Är inte rasist, hatar bara judar.
>dkn ingen koslek fv
ja ja, han såg er
Hatar du också judar?
>dkn född innan man kan bli knulad av en futa/bli genmodifierad till en futa
arabmussarna hatar judar mer än hitler lol
Brukar ni oxå sitta med telefonen när ni mediterar?
Han ser ut som en murloc
Baserad
Ping pundar-user
archive.vn
>För 18 år sedan sa den nyblivna hälsoministern Morgan Johansson (S): ”Om tio år är Sverige narkotikafritt”. Hans taktik var att låta den restriktiva narkotikapolitiken ligga kvar. I dag är Morgan Johansson justitieminister, och beskriver den svenska narkotikapolitiken som framgångsrik. Han ser ingen anledning till att utvärdera lagstiftningen. Samtidigt har Sverige den högsta narkotikadödligheten i EU.
>Sist jag skrev om frågan var i somras, då låg vi fortfarande på en stabil andraplats. Vi vet inte exakt varför dödligheten är så stor just i Sverige – problemet är att ingen vill ta reda på det.
>De som vill se över de senaste decenniernas politik är varken haschrökande tonåringar eller gängkriminella, även om vissa vill få det att låta så. Det handlar om en stor mängd forskare, läkare, myndigheter och internationella organ. En ordentlig utvärdering av narkotikapolitiken är allt som efterfrågas. Det borde inte avskräcka våra politiker, särskilt inte de som annars gärna skickar iväg jobbiga frågor på långa utredningar.
>Det verkligt skrämmande är att regeringen tror att de kan fortsätta på samma dödliga spår som lett till dagens situation, men få ett annat resultat. Eller så vet Morgan Johansson precis vad en utredning skulle komma fram till - och han gillar inte slutsatserna.
Ja, men de vet inte varför
Det gör dem underlägsna
Japp. Behöver alltid skitbreva konstant under meditation.
Är detta Dampus?
baserade mussar
Ja mediterar i detta nu favä
VI, DE NORDISKA BRÖDRENA
Baseirt
>Dampus?
Moggan J borde fan hållas ansvarig för att förstöra vårat land mer än vad vi trodde var möjligt.
Vilken chad
påminnelse att nils lillasyster är bbc only
Jag anlände för att ställa en fråga. Sedan glömde jag bort frågan.
tycker han e snygg
>är full
>vrider huvet fär att läsa vad det stå r mpå brevet
>mår illa
sorgligt men sant
De har ingenting med nazi-skit att göra och om något så hatar de antagligen svenskar mer än de gör judar
dds
NA EV LA HE SE
Mediterar i tid och otid. Är inte ens närvarande längre. Är bara ett moln som yttre krafter inverkar på.
sätt dig vid toan och kör ner fingrarna i halsen user
du kommer känna dig mycket bättre efteråt
aftonbladet.se
>dkn jimmie bokstavligen skrattar åt en
>de har ingenting med nazi-skit att göra
Men VAFAN! Varför tas alla de bra youtube-videosarna ner eller blir privata. Jävla horskit.
Ja men inte pga. döda pundare
>aa ja måste ha gratis sprutisar och knarkis ge mig dumma staten
>nej jag tänker inte sluta punda
vem e detta?
t. axel
>nazi
>skit
välj 1