Sverigetråden - Ostbågsoppa-upplagan

Attached: ostbågsoppa2.png (698x460, 148.24K)

Other urls found in this thread:

i.4cdn.org/wsg/1601309742167.webm
youtube.com/watch?v=XhiZ_KHggaA
twitter.com/NSFWRedditVideo

påminnelse
i.4cdn.org/wsg/1601309742167.webm

youtube.com/watch?v=XhiZ_KHggaA
kolla grabbar

hon är så vansinnigt söt grabbar....jag önskar att hon inte var så kaosad och låg med 40åriga gifta afghaner som hänger utanför coop....jag vill bara att hon ska leva ett bra liv som hon förtjänar....

o gode!

Attached: 1602711139835.jpg (449x407, 134.22K)

Hade mördat horan så fort jag kommit ut.

Ta denna tråd

Önskar Farsan begränsat mitt tvspelande när jag var yngre favä

samma här, önskar jag aldrig fick en egen speldator heller

det är aldrig för sent att fixa sitt liv, du har identifierat att du spelar för mycket, försök minska det nu

>apv

har inte jean-claude så gott som utpressat folk och fortsatt smiska kuk på folk efter de sagt nej? ser ingen anledning att försvara den fjollan

att ni spelar för mycket är kåp, kolla på HeatoN^ som är dunderchad ändå

De som säger det hade garanterat haft bättre liv om de spelade en tiondel så mycket som de gör idag

killen är onekligen ett as och har gjort flera regelrätta våldtäkter, men det han blev fälld och dömd för var att han hade hållt fast en tjejs huvud under ett blåsjobb och djuphalsat henne

varför fortsätter folk som han som spanmar matgeek eller han som spammar tiktok? Jag fattar inte, alla hatar dem och ber dem dra åt helvete varje gång de brevar, varför fortsätta?

tiktokbögen har väl grova problem i skallen helt enkelt

De går väl igång på all sorts uppmärksamhet, både negativ och positiv

hörry pysen, hat är ett starkt ord och åtgärdas bäst med en GT från STOCKHOLMS BRÄNNERI och EKOBRYGGERIET, eller varför inte en negroni?

Attached: 1600982278909.jpg (981x856, 59.71K)

Är det din första vecka här?

>dkn ingen ankfv

Attached: 1407736231210.jpg (371x500, 20.79K)

nä har väl brevat i några år, inte så värst länge men inte helt färsk heller

>han vet inte

Attached: fett sköna johannes.png (650x700, 196.8K)

senaste kapitlen tryckte upp mina gränser för hur tjocc något får vara

Attached: 5-0c2c0ba2c45bf7ef783ccd4901e65463f22f34cd723bed226afa24e1312ca081.jpg (750x1079, 307.55K)

ah, okej. ja, då han man ju själv kunnat ha åkt dit för våldtäkt. löjligt, har ju haft tjejer som tryckt mitt ansikte i muttan också.

Fan vad glad jag är att jag gjorde karriär istället för att neeta

>Är det så du gör för att hon ska svälja direkt när du koomar eller?
haha nej jag tajmar det inte så bra, hoppas bara hon är en sån som gör så. KK-tjejen bad jag göra så då hon var en sån som burkar spotta ut. Senaste gången vi håll på svalde hon medan jag kom (f1 h1)

Vi är vänner, sen hände saker bara och vi valde att fortsätta vara vänner så ibland ligger vi. I min erfarenhet frågar man inte om man vill bli kk utan det är något som sker.
Chad har det lätt då han kan ta vilken tjej som helst som är intresserad av honom och bara aldrig blir ihop med dem, de kommer vilja ligga med honom ändå

>Vad i helskotta, synd att vissa inte förstår att man ej ska bjuda in babbar
De lär sig till slut. Så länge det faktiskt är 1 blatte, personen som vill ta med honom intygar att han är schysst och snubben är integrerad så går det. Men det är när idioter tar in ortenboys som de nyligen träffat för att de köpt knark av dem eller nått som det går åt helvete. Blattar från universitet har i min erfarenhet varit skötsamma

>och dömd för var att han hade hållt fast en tjejs huvud under ett blåsjobb och djuphalsat henne
Det gillade hon säkert. Annars hade hon bitit.

Attached: Pepe Aragorn.jpg (420x420, 32.7K)

Önskar farsan haft sex en vecka senare så jag aldrig blivit till

Ska jag trycka ner någonting i halsen på dig så du får se hur skönt det är?

Som sagt, han förtjänar att åka dit eftersom han är ett äckligt svin på alla som helst sätt, men konstigt att man kan torska på våldtäkt när tjejen är med på att man knullar favö

Är det skönare att spruta om hela ens benis är inne i hennes mun/hals user?

owo

>132263789
mannen kan du hålla käft någon gång, du kan inte sitta i evigheter och pråla på om nbögar trots att det är någon som frågar dig hela tiden

Fast det är ju något helt annat än det user snackade om vilket var att spruta utan varning, d1a är ju inte våldtäkt

*biter av det ocu du förblöder*
haha oj vad svårt

>men det han blev fälld och dömd för var att han hade hållt fast en tjejs huvud under ett blåsjobb och djuphalsat henne
Källa? Har inte hittat ngt

Jag vill ha en pojkvän att hålla i händerna med, krama och kyssa.

Önskar jag var lika cool som Vidstige

>I min erfarenhet frågar man inte om man vill bli kk utan det är något som sker.
Blir man "officiellt" kks eller är det bara underförstått och ärru inte rädd för könssjukdomar då om du går rått user

har aldrig koomit medan tjejen ger mig djuphals, låter som en dröm men tror bara porrstjärnor klarar av sånt

tycker det har varit ett bättre ämne än tråden vanligtvis har. Men ska lägga mig snart så ni kan återgå till Matgeekbrev och politik

>har nu en blodig köttslamsa i luftröret

vafan är du bög eller???

>Blir man "officiellt" kks eller är det bara underförstått
mer underförstått.

>ärru inte rädd för könssjukdomar då
inte om jag känner tjejen, bli inte kk med en slampa bara. Med främlingar har jag alltid kondom som sagt

>ba va kung över gondor och numenor bror funkar för mig

ja han är b ö g

Säger man om man har legat med ngn annan eller user? Hur får man ligg då när man har blivit kks förresten messar man att man vill knula bokstavligen eller

detta. fan vad han ska spamma skit

vafan varför då????

Är djuphals inte vanligt eller?

>smiska mig pappa! jag har spelat WoW hela dagen istället för att plugga och spela sportboll med polare
incels är verkligen skeva

va?

Bara svälj. Det är protein det med.

user bokstavligen ingen spelar WoW nuförtiden förutom dunderautistiska sprängare.

Du kan säga att jag är bi

va? vadå va?

Har någon här testat 2c-b?

>Säger man om man har legat med ngn annan
Så har vi gjort iaf bara så att båda vet. Vi är som sagt vänner så snackar ändå om ligg vi fått osv.

>Hur får man ligg då när man har blivit kks förresten
>messar man att man vill knula bokstavligen
d1a, man hör av sig och frågar om man vill ses. Sen hängde vi mycket förr ändå så då och då låg vi bara

Verkligen inte det är en porrgrej. har varit med tjejer som försökt men det blir bara kväljningar. De flesta provar inte ens

Vad vill du ha sagt med brevet?

aa shit blev helt fucking bäng av det asså

ska du sticka mig nu eller med gadden eller????? äta pollen????? honung???????? bi

Kemikalier i vattnet.