Attached: 1582007323949.jpg (900x900, 68.8K)
Sverigetråden - Ja/ck/upplagan
Levi Garcia
Other urls found in this thread:
Elijah Parker
först för vill dö
Sebastian Russell
Först för st sv rumpa
Aiden Brown
usch fy fan
sluta breva
Levi Morgan
Gabriel Bennett
Låg t
Dylan Turner
I B S
DE
VA
HANS
LIDANDE
Samuel Diaz
Grindrböghorslynan :3!
Jose Morris
UwU ska sissyböghorslynan bli pumpad i rumpan av en massa grindr daddys och sedan svälja spermisarna idag? :3
Gavin Young
ta mig med dig
James Harris
Varför är medelhavsbrevare så unikt rövsprängda?
Kevin Diaz
>dkn ingen koslek fv
Samuel Butler
Du är inte rolig
Kayden Wilson
kollektivt-självheem-träff när
Carter Kelly
Gridsbögpedogrodan
Ayden Perez
skriv upp mig på deltagarlistan.
Christian Foster
hittade IBS-lidaren
Nicholas Morris
vi avlivar djur som mår dåligt och inte kommer kunna bli botad. Detta av humanitära anledningen.
varför kan inte jag då få dödshjälp när en jävla kanin får det?
Sebastian Hill
ska det grillas i ett slutet rum någonstans?
Logan Reyes
Vill kolonisera
Evan Campbell
Det kan du om dina problem är svåra nog men inte hindrar dig att resa inom Europa.
Isaiah Reyes
säg aldrig så igen till user
Logan Reed
d1a
Brayden Nguyen
>polisen hittar till huset
>ligger 6 kroppar runt omkring i ett rum med en stor grill i mitten
>massa förkolnat kött på grillen
>köttförpackningar i rummet
>fullt med ölburkar
>spritflaskor
>högtalare står fortfarande och spelar musik på högsta nivå
kommer bli klassade som efterblivna mer än en självmordssekt
Asher Robinson
En lös tjock tröja som den känns malplace med kjolen
Adrian Brooks
>Efter fortsatta LAS-förhandlingar under natten finns nu ett förslag till avtal framme på bordet, enligt vad TT erfar.
>Återstår att se om respektive parts delegation antar avtalsbudet. Mycket av avgörandet ligger sannolikt i LO:s händer. Det är arbetarrörelsen som har haft svårast att smälta arbetsgivarnas krav på ett uppluckrat anställningsskydd — något som bland annat ska bytas mot bättre ersättningsnivåer vid uppsägningar.
>LO-styrelsen samlas klockan 14, enligt det senaste beskedet, tidigare angavs klockan 12. Nu sitter flera av LO-förbunden och har egna möten, uppger källor för TT.
>Förhandlingarna inleddes på torsdagsmorgonen sedan parterna under visst hemlighetsmakeri i onsdags meddelat att las-förhandlingarna skulle återupptas efter de kraschade samtalen för drygt två veckor sedan.
STEFAN KOMMER KLARA SIG IGEN
Charles Roberts
ska ha rätt till det i sverige. är inte bara att åka till schweiz och dö utan krävs en miljon intyg och över ett års tid av väntan
Noah Sanchez
Lägger man mat på en obevakad grill är det bara den naturliga slutsatsen.
Gabriel Turner
>över ett års tid av väntan för att vara död i en evighet
Åh nej!!!
Andrew Watson
Svårt att se hur LO-förbunden skulle rösta ja för sämre LAS men jag antar att Steffe har tjötat på om "möh SD" inför alla förbund sen debatten för att få igenom skiten och undvika extraval.
Logan Cook
Adrian Stewart
Sök hjälp bögäckel
Owen Thomas
facket kommer sälja ut sina medlemmar för att rädda Stefans regering
Austin Rivera
hur går det med er vardagsgymnastik?
Jaxson Campbell
>>politisk skribent
>Tillåt mig att tolka din samtid genom historien jag slöläser selektivt för att skriva nästa krönika
>Så jävla dekadent! Att denna yrkesroll är så upphöjd inom vänstern ligger till grund för deras orelevans sedan senare hälften av 1900-talet.
>Rödvinsvänstern måste blottläggas och förudmjukas.. LAS går i kras och historien har inga relevanta svar för senare hälften av 2000-talet med en globaliserad värld, automatisering och verkligt allvarliga demografiska problem.
>"Frankfurtskolan" är navelutforsking! Vakna till empirin!
Fin beskrivning av Ivar Arpi där! :-)
Noah Russell
detta. hur mycket LO än sjuder över det nya avtalet så har löfven piskat att dåliga och bruna SD kommer få inflytande om de inte accepterar avtalet.
Ryder Campbell
Hur stor är er lägenhet?
Min är 29 kvadrat, funderar på att hyra en 2a på 44 istället.
Cooper Russell
27 men funderar på att dra till thailand och hyra ett hus på 200 kvm för 3000 kr mer
Sebastian Brown
byggmaffian tar redan in så mycket billig svart arbetskraft att svenskar står arbetslösa, vi måste faktiskt göra svenskar billigare att anställa. LAS är den svenska arbetare till last om vi vill fortsätta slippa visa pass inom Europa.
Nicholas Lewis
får man hänga med eller?
Nicholas Sanchez
>byggmaffian
Bomba byggmaffian till betongdamm i Minecraft.
Dylan Martinez
Svenskar har väldigt få problem med att hitta arbete, det är invandrare som inte jobbar.
Nathan Gomez
21 kvadrat, samma som bild relaterad.
Bott här i 9 år.
Jonathan Howard
är du en söt tös eller en flörtig dam? annars får jag tänka på det
Joseph Garcia
Liam Young
Lol tönt
Easton Lopez
>i måste faktiskt göra svenskar billigare att anställa
Vad har det med LAS att göra nu igen?
Eli Brooks
Går LAS i kras så kommer svenskar bli sparkade höger och vänster för billigare arbetskraft från invandrare
Oliver Rogers
är en heterosexuell man
Brody Thomas
De har kaosat temperament.
Julian Evans
En etta på 46, men med väl avskiljd sovalkov som jag satt gardiner för så i praktiken blir det lite tvåa över det. Gillar storleken ändå. Har badkar, kök som visserligen inte är nytt men fullt funktionsdugligt, bara fläkten som är undermålig och det är skönt att ha en plats specifikt för pluggande med köket samtidigt som jag har lite yta att vandra av och an på.
Betalar 3,5k för det plus el då, fast värmen ingår.
Noah Murphy
Ni är väl redo att beställa iPhone 12 idag vid 14:00?
Ni köper väl iPhone 12 Pro Max?
Landon Myers
LAS är redan rätt urholkat men mycket vill ha mer, näringslivet kommer alltid gnälla. Se bara på USA där man fortfarande gnäller om hur dyrt det är att anställa fastän du får sparka folk på dagen för att du bara känner för det
Austin Johnson
tänkte lite på det, det är ju fett episkt då man kan betala endast 3000 kr för huset då, 200 kvm är stort nog för att man kan bo privat ändå, och allmänområdena gör så att det blir typ 50% extra
vi borde dra med hela sverigetråden och hyra en herrgård för 1000 kr skallen
Leo Bennett
12 mini ~