Inte han men SNÄLLA kom till Hornborgen så ska jag bokstavligen hugga dig sönder och samman med mitt långsvärd så att du aldrig kan härja i Västfold igen. Vi kan låta den vite Trollkarlen lajvströmma det genom sin palantir, så att Sauron kan titta på om du vill. Jag kommer bryta vartenda ben i kroppen på dig. J/N? Jag är där måndagar, onsdagar, torsdagar och lördagar. Har rådslag med sändebud ifrån Gondor på fredagar. Kom till Edoras om du vill gå några rundor mot mig. Jag kommer heema dig så hårt att du slutar vara en motbjudande nattvarelse. Erbjudandet kvarstår och vi kan bekänna det inför alverna. Som sagt, inte i Lothlorien utan i Rohan. Snacka inte skit om du inte ens rider på hästar och inte ens vågar stå öga mot öga med min hingst. Jag har ridit i sporrsträck regelbundet i snart 4 år och min springare skulle totalt stampa sönder dig.
Sverigetråden - Ryttardampupplagan
Other urls found in this thread:
strawpoll.me
youtu.be
youtube.com
twitter.com
fyfan vad krinsch du är lotrcucken
>min copypasta i TS
känns bra
fyfan vad baserad du är lotrchad
Vilket resultat var det V ville ha i LAS grejen?
Bbc only
youtu.be
Lyssna på den här och svara sen på mitt brev
borde man gå med i facket om man hoppar mellan timanställningar?
Hur fan ska jag veta det?
Grabbar vad tycker ni?
att de skulle sluta ett avtal.
Biancus, ingen kommer någonsin vilja ha dig och ditt liv är en lögn
ugh... kampen om las fortsätter
Vandra i fjällen är så jävla nbögigt. På samma nivå som att spela paddel
SUSANNA GIDEONSSON ÄR BBC ONLY. LO ÄR SLYNOR FÖR STOR SVART KUK
youtube.com
Vad är er ursäkt för att inte gå på häftiga fester? Har ni ens en bra ursäkt?
MEN VAD INNEBÄR DET ATT DE SÄGER NEJ TILL LAS? FÖRKLARA FÖR FAN
jvdk/10
>Gillar att den tog det för givet att man överlever
Ja men om du blir om aerosoliserad så behöver du ju inte direkt några tips.
>Sjöstedt när han inser att han kommer behöva fälla Löfven
Ska krossa dig LAS
LAS i kras då blir det regeringsras
Om ändå endast folk i tråden hade rösträtt, tänk vad mycket bättre Sverige hade varit
Krinsch förlorare
Baserad kvalitetsbrevare som skapar OC och inte bara är en negativ pissluffare
Älskar fester, men det där ser ut att vara skittråkiga fester favä. Bara schtekare som hoppar runt i kostym
Nä tveksamt, som timanställd ryker du ändå oavsett orsak men om det förekommer mycket konflikt och extremt fulspel ifrån företaget på arbetsplatsen vad gäller t.ex. lön eller så kan det vara bra att säkra upp sig annars är det nog inget som är meningsfullt.
d1a
>Sjuklöverparti: 1 röst
500 kronor på att det var cuckspammaren
>det här är en 10/10 enligt sojavänstern
hur hårkåpar man när det tunnar ut på hjässan? mina vikar ser helt ok ut, typ NW2, vilka frisyrer ska man ha?
Jag har aldrig varit bjuden
Fråga
Om eran fv frågade om du skulle kunna tänka dig att knulla hennes yngre broder medans hon pullar sig själv framför er.
Hade ni gått med på det?
T.frågar åt en kompis
Alla vet att AfS är bbc only
>"Redo att rädda Sverige från "Miljö"partiet, user?
beror om han e söt
jag hade en säsonsanställning som jag jobbade förra året jag skulle jobbat på i höst men inte fick pga coronan, undrar om facket hade kunnat hjälpa mig favä
hur fan är hans ansikte så väldefinerat trots att han är svullo. Får fan en till dubbelhaka för varje gram socker jag stoppar i mig
>Gideonsson
>Vi kommer inte att tolerera att Löfven sitter kvar som statsminister om regeringen går vidare med att göra LAS-utredningens förslag till lag.
Oironisk fråga, är du neger eller mulatt?
LIBBE
Ska trottoarstampa Henrik och döda samtliga barn till höjdarna i svenskt näringsliv, sedan höjdarna själva, om det händer.
I roblox förstås.
ska k-nulla snart
las får akta sig den där grabben ser krallig ut
Naturligtvis
Vi ska rädda sverige från dig med kommunistjävel
*kastar ut dig ur helikoptern*
Har zoomers verkligen såna där sojakroppar?
Skulle kunna militärpressa dem allihop om de ställde sig på ett av borden
sen kasta ner bordet på svho
Jonas ser ut som att han hela tiden går och bär på nånting, som att han vill berätta nånting hemligt för oss fast han inte riktigt vågar, haha.
Gener
skulle vara intressant att få veta vilken/vilka stämpel på kolan
Då hamnar det väl på om Subani vill rädda L genom att dra sig ur JÖK eller ta kol på partiet en gång för alla.
bbc only
MEN VARFÖR VÄGRAR NI FÖRKLARA VAD SOM KOMMER HÄNDA???????????????
woah... LAS får passa sig...
cuckporrspammaren...
det beror på hur han ser ut
Tveksamt, hade du skrivit kontrakt? Kontrakt är ju kontrakt.
LO SÄGER NEJ
LAS SPRICKER
STEFFE SKAKAD
SJÖSTEDT LURAR I VASSEN
Tror du är en nigcel
258
sök hjälp
Skulle aldrig sänka mig till sån stormbögsnivå.
Finns inget som heter det. Konceptet är omöjligt
inget kommer hända
>stämpel på kolan
dds pundaren
Min förfader!
räcker ju med att löfven säger att de lägger las-utredningen på paus tills 2022 så är sjöstedt nöjd.
>NMR är inte cirkus
h-händer det?
aa strax
INGET kommer hända
ALDRIG händer något
Varför sitter du alltid i tråden och cuckspammar då? Konceptet verkar vara verklighet
nu kommer dampet
Nä, de brevar det ju "ironiskt".
nej sökte bara tjänsten. men trodde att man kunde bli återanställd om man varit det tidigare på en säsongsanställning
Varför fick inte jag se ut så?
kåråna hände och heemade allt
är du bbc only?
>utspelare sig 2024
oof
för att vi vet inte user
Löfven överlever hela tiden
det kan bli att Löfven drar tillbaka LAS-utredningen, då kan två saker hända
1. Löfven regerar vidare och C+L säger att de hade blivit extraval annars och kaos i en pandemi
2. C+L lämnar januariavtalet då det är upplöst och vi får nya talmansrundor som kan sluta i extraval eller tuffe Uffe blir statsminister
kan också sluta i att Löfven väljer att lägga fram LAS-utredningen som lag och han då blir fälld som V har hotat med
men även då kan han komma tillbaka eftersom L+C inte vill ha extraval i en pandemi med skillnaden är att de inte kommer förändra LAS
finns flera andra möjligheter
vad som inte kommer hända är att user någonsin hittar en fv
Nej jag är inte din morsa, mulatten
bra nedspringning
varför ljuger du?
Ok du fick mig. Kom till köket min son så ska du få dina tendies
Tror helt ärligt att CP och L kommer cucka ur före Jonas.
Varför brevar ni animeoskulder inte i /mämmi/? Typ allt de brevar är animepaskaa. Tvi vale!
Kan AfS återanvända sina kvarblivna 9,9 miljoner röstsedlar från förra valet i ett nyval?
Jag kan göra vanlig hamburgardressing men hur gör man sån här?
Tror inte det om inte ALLA kandidater ställer upp på samma plaster igen.
Nå grabbar?
cringe sv ho diet
Nu blev det svårt.
>L
intressanta är ju att L sakta men säkert håller på att dö i sin nuvarande stödparti ställning till Sossarna
men även om L lämnar sin position så har C+S+MP+V en majoritet men bara med 1 mandat och det var 1 centerpartist som röstade nej till Löfven när han blev statsminister