Goudse kaas editie
/Nederdraad/
Other urls found in this thread:
Eerste voor draadpersoonlijkheden
Waarom steeds die kk vroege draden.
Ah c'est ici le nouveau fil? Merci user d'avoir fait ça pour nous :)
Dit is Vlaamse grond
Welkom!
P R O S M A N G O D
sounds like a good day to be a cheese thief
Franse kaas>drollandse kaas
ja koek, ik denk dat er in de wapenwetgeving staat als jouw mes automatisch ontplooit en iets het lemmet blokkeert dat het verboden is
bienvenu copain
Forceer geen miems AUB
Ik stem VB
Ik ben allochtoon
Ik stem Groen
Ik ben blank
Zolang je maar VB stemt is het goed
merde, had dat misschien beter eerst gecheckt, ik ging er van uit als het aankomt is het wel ok.
Heb zo ooit eens een vlindermes gekocht in een Turkse winkel, stond gewoon te koop aan de kassa. Het schijnt dat die ook illegaal zijn.
Ik stem NVA
Ik ben Turk
Het is altijd goed
ok mansour
GEBASEERD
Yep vlindermessen zijn ook illegaal
Natuurlijk als je niet door de politie gecontrolleerd wordt met dat soort messen is er geen probleem
Ben niet van plan om dat op zak te hebben, laat ze gewoon thuis liggen in de keukenkast bij de andere messen.
In de toekomst zal ik wel eerst de wetgeving checken, was eigenlijk dom om dat niet te doen, had wat geld over op mijn prepaid en was laat op de avond aliexpress aan het bekijken, zo ben ik erop gekomen.
Wel kut dat de wetgeving zo streng is. Een mes is een mes in mijn ogen.
L O C K D O W N
P A R T Y
Die is strenger dan je zou denken, zo'n mes vermomd als een bankkaart is ook een verboden wapen en wordt direct in beslag genomen
SL0TN33R G4NG
SL0TN33R G4NG
Paal leuke muziekjes!!
youtube.com
Niet doen, zo ben ik besmet geraakt denk ik
Gebaseerd
>wil alcohol kopen
oh mag niet : (
Oké dus ik kijk naar take this waltz en het is echt een kut film
Dus een vriend van mij heeft corona en heb met hem een paar dagen geleden nog een joint gerookt. Ik neem aan dat hij op dat moment in de incubatietijd zat waardoor hij nog geen ziekteverschijnselen had.
Daarbij mijn vraag
Ben je tijdens de incubatietijd ook al besmettelijk? En kan het met een joint overdraagbaar zijn? Inmiddels is het namelijk al 4 dagen sinds de joint buiten en hij is wel ziek en ik ben nog niet ziek.
ja, je kan het krijgen van een joint, speeksel. Hangt gewoon af wanneer hij het virus heeft opgelopen, maar in de incubatietijd is hij ook besmettelijk. Misschien dat de hitte van je joint het virus doodde. Misschien had hij het nog niet. Wie weet
Ja je kan het al hebben en al zeker als je die joint hebt gedeeld. Ook gewoon in een kamer zitten bij hem is al een risico
Ik zou je laten testen oetz
>ik ben positief bij de weg
Kanker film elke keer huilen
ook bambi aan het kijken?
haha deze is van de megadraad +1
Nee
>kijk mooie film met meisje
>kan tranen bijna niet binnen houden
>zij vindt de film stom
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Ook Schindlers list aan het kijken?
MAAR HET IS ECHT TRIEST EN DEPRIMEREND